Филтър за купето на Г3

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Ice___Cool
Мнения: 398
Регистриран на: Съб 12 мар 2005 17:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Ice___Cool » Вто 20 сеп 2005 15:31


CCCP_FAN написа:а каква е разликата м/у объл и плосък защото и аз съм с плосък но е за смяна???


Между объл и плосък разликата е, че единия е объл за разлика от др. който е плосък :D




Потребителски аватар
kokovanev
Мнения: 1170
Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот kokovanev » Вто 20 сеп 2005 17:01


Филтърът е макс. 15 - тина лв. Правия. Във всеки по-сериозен магазин имат каталози на фирмите, чиито филтри предлагат. В повечето каталози (даже и на UFI) има схеми за смяната на тези филтри за почти всички марки и модели автомобили. В сравнение с други марки (Рено например), схемата за смяна при Г3 се запомня от един поглед.


Потребителски аватар
kokovanev
Мнения: 1170
Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот kokovanev » Вто 20 сеп 2005 18:00


1. От страната на пътника махаш до средата гуменото уплътнение, което обхваща двете пластмаси под предното стъкло. Гумата е откъм двигателя, не откъм стъклото.
2. В съединението на двата детайла (по средата) има пластмасов плъзгач, който ги държи заедно - плъзваш го надясно.
3. Отвиваш 4 бр. пластмасови тапи с подходяща кръстата отвертка. Моите ги смених с други от моргата - така се бяха изяли... Навити са в правоъгълни пластмасови +гащи+, чиито +крачоли+ при затягане съответно се разтварят. Натисни леко пластмасата близо до тапата и опъвайки развивай, ако отвертки вече не ловят. Излизат заедно с щипките (гащите), когато +крачолите+ им са се посъбрали при развиването.
4. Пластмасовия детайл пред пътника се вади с леко извиване - самия му край при калника е трошлив при по-грубо отношение.
5. Открива се правоъгълна пластмасова рамка с филтъра. Има две щипки от към Вас - полека - те също са трошливи при грубост. Вадите рамката с филтъра.
6. Гледате за стрелка на новия филтър и го слагате вместо стария. По нататък - по обратен ред. Дано да съм Ви бил полезен...


Потребителски аватар
Syncro
Мнения: 1241
Регистриран на: Пет 11 юни 2004 11:59
Автомобил: Passat 1.8T
Двигател: ANB 1999
Местоположение: Габрово
Контакти:

Мнениеот Syncro » Вто 20 сеп 2005 20:37


Това горното е много подробно и ясно bowdown
Само искам да споделя,че може да не се сваля пластмасата,ако си сръчен в ръцете.Моя си го смених по този начин.
А относно ползата - има такава.След смяната запотяването на стъклата е минало.
Ето разликата:
Изображение
Изображение


Потребителски аватар
FELIPE
Мнения: 1740
Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: Асеновград

Мнениеот FELIPE » Вто 20 сеп 2005 21:16


Стига бе :shock: ,аз пък си мислех,че горе долу оригиналния цвят е тъмно сив.
Моя ги минах с прахосмукачката и пак го сложих,ама като гледам цвета на чисто новия май ще се сменя.
А иначе не е необходимо да се маха пластмасата,просто трябва да се повдигне.


Потребителски аватар
LILO&STICH
ябълката на раздора
Мнения: 13068
Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот LILO&STICH » Вто 20 сеп 2005 21:58


brabus написа:Не под,а ПРЕД и то от към двигателя (отваряш капака), под пластмасовата кора.


Изображение

дабре де,ами аз като нямам нищо до фиг.8 мога ли да си сложа директно 18а?щото като ходих да си взимам,ония почна да ми овяснява че трябвало да имам и фиг.19 на която се поставял филтъра и тази 19-а струвала еднократно(копувала се веднъж)46лв.неможе ли без нея?


Потребителски аватар
kokovanev
Мнения: 1170
Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот kokovanev » Сря 21 сеп 2005 7:23


Не знам, човече... Огледайте хубаво дали търпи някакво побългаряване, щото 46 са си 46... А иначе филтъра е хубаво нещо. Дават му 1 година или по пробег да се сменя. Аз сменям мааалко по - рядко... От разни коли (произход - Италия най-често) съм виждал да вадят страшно стари и мизерни филтри.


Потребителски аватар
Filcho
Мнения: 108
Регистриран на: Съб 17 сеп 2005 10:42
Автомобил: Passat 2003 LPG-BRC
Двигател: 2.0i ALT
Местоположение: София

Мнениеот Filcho » Сря 21 сеп 2005 8:31


Кажете как се прикачват снимки и схеми към съобщенията.


Потребителски аватар
FELIPE
Мнения: 1740
Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: Асеновград

Мнениеот FELIPE » Сря 21 сеп 2005 9:12


Кажете как се прикачват снимки и схеми към съобщенията.

Качваш снимката или схемата на видим сървър(примерно bgphoto.net,data.bg).
От Propertis вземаш URL-адреса(copy).
Натискаш ''нов отговор'' или ''нова тема''.
Въвеждаш си текста и като дойде ред на снимката избираш img-paste на адреса и пак img.


Потребителски аватар
Filcho
Мнения: 108
Регистриран на: Съб 17 сеп 2005 10:42
Автомобил: Passat 2003 LPG-BRC
Двигател: 2.0i ALT
Местоположение: София

Мнениеот Filcho » Сря 21 сеп 2005 10:07


Благодаря адаш, ако успея, защото е малко сложно все пак това е компютър а не Volkswagen, ще видите тогава.


Потребителски аватар
Syncro
Мнения: 1241
Регистриран на: Пет 11 юни 2004 11:59
Автомобил: Passat 1.8T
Двигател: ANB 1999
Местоположение: Габрово
Контакти:

Мнениеот Syncro » Сря 21 сеп 2005 21:10


Filcho написа:Кажете как се прикачват снимки и схеми към съобщенията.

:arrow: http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=9617


Потребителски аватар
FELIPE
Мнения: 1740
Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: Асеновград

Мнениеот FELIPE » Сря 21 сеп 2005 22:15


:lol: А може и така- [url=paste адреса на снимката]текст по избор(примерно ''тази'')[/url] снимка.
По начина който аз съм ти дал излиза направо снимката,по начина на колегата- линк към снимката,а по третия начин излиза текст който води към снимката.
За по голяма яснота тук.


Потребителски аватар
madmen
Мнения: 3037
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливница

Мнениеот madmen » Чет 22 сеп 2005 11:03


BapBapuH написа:
VR666 написа:Значи, моя филтър е с дъгообразна форма - позиция 18.
Навсякъде обаче ми предлагат само 18а, който е плосък и нестава.
Няма го и по каталога на ЕТКА, само така на картинката се вижда.

Ми и моя е същият и понеже го няма по магазините направих следното:
Отворих капака, махнах пластмасата, отделих филтъра 18 и като го метнах с една прахосмукачка :twisted: , после не можах да го позная даже :shock: , а пък парното ми тръгна нормално откакто съм купил голфетката ( която е Г3 1.8 Моно 75 коня - 92 г.) :(


Имаше една стара тема по която писах за тези филтри ама нейсе!
Дъгообразния не се произвежда отдавна и вследствие на това се заменя с прав такъв! За целта се сменяват позиции 18b и 19!!!
Ъдоволствието струва около 70-80 лв (по спомени) , след което си сменяваш само филтрите :idea:


Потребителски аватар
SkyWalker
Мнения: 516
Регистриран на: Пет 26 авг 2005 22:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

re

Мнениеот SkyWalker » Чет 22 сеп 2005 17:00


Сорри за ОфТопика, но моят Голф 3 като няма такъв фабрично, може ли да му се добави?


Потребителски аватар
Syncro
Мнения: 1241
Регистриран на: Пет 11 юни 2004 11:59
Автомобил: Passat 1.8T
Двигател: ANB 1999
Местоположение: Габрово
Контакти:

Мнениеот Syncro » Чет 22 сеп 2005 20:00


Сигурно ли е,че няма?Аз се съмнявам.Коя година е колата?



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 49 госта