голям разход на газ-Г3-1.8моно - РЕШЕНО!

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Danny boy » Нед 16 дек 2007 11:34


Winner25 написа:И на мене нещо ми гори много и се чудя йво да правя. Миналата зима разхода варираше между 13-15/100. Сега е между 15-20. Въздушния филтър и свещите съм сменил началото на лятото и съм минал 6000км. В най скоро време и на газ анализатор ще ходя, ама съм отчаян. Досега вина ги като ходя поради висок разход гледат колата казват че всичко е наред. Затворят ми малко кранчетата. Правя един завой и се връщам недоволен. После пак старите настройки и се примирявам с разхода. Дано този път да не е така.

вземи си смени мембраните на изпарителя може да са се одървили ко палиш често на газ..




Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Мнениеот Winner25 » Нед 16 дек 2007 12:56


Danny boy написа: вземи си смени мембраните на изпарителя може да са се одървили ко палиш често на газ..

Винаги паля на бензин и след това минавам на газ. Иначе изпарителя е на година и половина и съм минал едва 15к км. дали може толкова бързо да се втвърдят мембраните?


Потребителски аватар
walentin
Мнения: 519
Регистриран на: Чет 22 мар 2007 19:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот walentin » Нед 16 дек 2007 13:47


Winner25 написа:
Danny boy написа: вземи си смени мембраните на изпарителя може да са се одървили ко палиш често на газ..

Винаги паля на бензин и след това минавам на газ. Иначе изпарителя е на година и половина и съм минал едва 15к км. дали може толкова бързо да се втвърдят мембраните?
Не могат да се "втвърдят" толко скоро.


stens76
Мнения: 27
Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 11:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

решено

Мнениеот stens76 » Пон 17 дек 2007 9:36


оказа се датчик за температурата,неработещ.........сега е по добре-12/100.благодаря на всички..............


restless
Мнения: 1118
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 13:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот restless » Пон 17 дек 2007 10:46


Winner25 написа:И на мене нещо ми гори много и се чудя йво да правя. Миналата зима разхода варираше между 13-15/100. Сега е между 15-20. Въздушния филтър и свещите съм сменил началото на лятото и съм минал 6000км. В най скоро време и на газ анализатор ще ходя, ама съм отчаян.

Не знам, но аз на 5-6К км сменям въздушния филтър! В София е мръсен въздуха :(, ей днеска карах на два пъти по 100м зад едни "печки" (камион и бмв 5ца) дето създаваха димна завеса зад себе си :(
На тези километри разходът ми се качва с 0.5-1л ... колата си върви, но разходът се качва, също реглажа на празния ход става в по-тесни граници (в по-тесни граници въртенето на винта дава нормални обороти).
При положение че един филтър ми е 12лв не виждам смисъл да не ги сменям


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Пон 17 дек 2007 21:33


restless написа:
Winner25 написа:И на мене нещо ми гори много и се чудя йво да правя. Миналата зима разхода варираше между 13-15/100. Сега е между 15-20. Въздушния филтър и свещите съм сменил началото на лятото и съм минал 6000км. В най скоро време и на газ анализатор ще ходя, ама съм отчаян.

Не знам, но аз на 5-6К км сменям въздушния филтър! В София е мръсен въздуха :(, ей днеска карах на два пъти по 100м зад едни "печки" (камион и бмв 5ца) дето създаваха димна завеса зад себе си :(
На тези километри разходът ми се качва с 0.5-1л ... колата си върви, но разходът се качва, също реглажа на празния ход става в по-тесни граници (в по-тесни граници въртенето на винта дава нормални обороти).
При положение че един филтър ми е 12лв не виждам смисъл да не ги сменям


В тези студове въздуха е доста сгъстен , оттам съдържа и повече кислород в единица обем , която преминава през въздушния филтър, оттам трябва да пускаш и повече газ, за да запазваш стехеометричността на гориво-въздушната смес. Та един поизцапан филтър върши чудеса в случая :)


restless
Мнения: 1118
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 13:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот restless » Вто 18 дек 2007 11:37


The_Machine написа:В тези студове въздуха е доста сгъстен , оттам съдържа и повече кислород в единица обем , която преминава през въздушния филтър, оттам трябва да пускаш и повече газ, за да запазваш стехеометричността на гориво-въздушната смес. Та един поизцапан филтър върши чудеса в случая :)
Ами преди 3 седмици смених филтъра и разходът ми падна с около литър (беше над 10, гонеше 11/100, сега е ~9.5) :? , макар че на теория звучиш убедително :), знам ли, филтъра който смених го купих от друг магазин и си ме съмняваше по принцип та направо го метнах в коша, но си пазя по-предишния (що ли :o ), мога да пробвам :D


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Вто 18 дек 2007 19:21


То трябва и настройка след това... :) Не става само с филтри... :lol:


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Re: решено

Мнениеот Winner25 » Сря 19 дек 2007 11:40


stens76 написа:оказа се датчик за температурата,неработещ.........сега е по добре-12/100.благодаря на всички..............

А този датчик като не е работил имал ли си някакви проблеми освен високия разход. Защото при мене всичко е наред. Върви добре, оборотитите са добре, само разхода - 17-18/100.

Утре ще ходя да ми погледнат колата, че този разход не се търпи.


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Danny boy » Сря 19 дек 2007 17:21


Не че нещо колега ама какво има общо датчика за температурата и разхода при газ??,аиде да не ти отваря термостата ще разбера ама датчика дето влияе само на бензиновата система??нещо май те лъзгат
Ако на изпарителя има нещо?? ам там не съм компетентен


Потребителски аватар
malamut
Мнения: 2
Регистриран на: Нед 16 сеп 2007 16:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот malamut » Чет 27 дек 2007 17:45


Има много общо датчика колега, щото и при мен разхода е 16-17 без да настъпвам ! Ходих на 3 различни места на диагностика и ми казаха че термо датчика на моното е заминал. Работи си , само че подава информация се едно че е -25 градуса :) Та мисля сега и аз да го сменям та да мога вече да карам с по нормален разход ако може :)


Потребителски аватар
zliat
Мнения: 14
Регистриран на: Сря 01 авг 2007 12:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

....

Мнениеот zliat » Пет 28 дек 2007 17:10


не знам 13л-15л много ли е или малко но моя голф е GTI 2.0-115к. летото на грацко 15л,изван пада на7.2л а зимата 18л в града навън 7.6л всичко е обслужено както трябва.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Carfan и 16 госта