Колеги дайте идея защо къса тампон двигател 2-път за късо вр
Колеги дайте идея защо къса тампон двигател 2-път за късо вр
Колеги,като купих полото ми се появи проблем с включването на скорост.По-точно изключваше от някои скорости.Оказа се тампон двигател.Смених го.При смяната видях,че е сменян скоро,но не беше сложен болта.Защо?Неясно.Смених тампона.Нещата се оправиха до някъде.Сега отново проблем.Голям луфт на скоростния лост.Отидох да я погледнат.Предположението на майстора-скъсан тампон двигател.Утре ще я гледа по-обстойно.Дайте идея защо това се случва и защо майсторите дето сменят тампона не виждат причината за този рецидив.Направо ми се плаче от разправии.Какво да правя?Иначе си харесвам колата,но непрекъснато проблем с нова окачване.Ще си скапя е скоростите най-накрая.Ако някой може да предположи нещо моля да пише.
- asengamalov
- Мнения: 285
- Регистриран на: Пон 19 мар 2007 14:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Самоков
Да,скоростите имат доста дълъг ход наистина,но като се подаде газ и скоростния лост се мърда доста,което се случваше като беше скъсан тоя скапан тампон на двигателя.
Скоростите трудно наистина се целят .
Като работеше колата обаче забелязах мърдане на двигателя.
Най-много мърда скоростния лост при тръгване и като подадеш по-рязко газ.Направо откачам.Като дойде празник и задължително ядове се появяват.
Скоростите трудно наистина се целят .
Като работеше колата обаче забелязах мърдане на двигателя.
Най-много мърда скоростния лост при тръгване и като подадеш по-рязко газ.Направо откачам.Като дойде празник и задължително ядове се появяват.
meri написа:Да,скоростите имат доста дълъг ход наистина,но като се подаде газ и скоростния лост се мърда доста,което се случваше като беше скъсан тоя скапан тампон на двигателя.
Скоростите трудно наистина се целят .
Като работеше колата обаче забелязах мърдане на двигателя.
Най-много мърда скоростния лост при тръгване и като подадеш по-рязко газ.Направо откачам.Като дойде празник и задължително ядове се появяват.
Обадих се на Ваското и той ми каза да я закарам утре,но само да я види,а няма да може да я прави.На мен ми се иска да имам кола за празниците и затова отидох при друг майстор и дано не почне пак ходене по мъката.Много трудно се докопвам при тоя Ваското.Все има работа и не може да ме вземе.
..
Колеги,още веднъж да кажа-аман от майстори.Купих полото със сменен наскоро тампон двигател без да е сложен болта.Защо?-Неясно.Като се появиха тея проблеми със скоростите от тоя тампон смених втори път тампон двигател.Оказа се сега,че са сложили по-малък диаметър на болта и се е получавало един луфт и от там се е изкривил тоя болт и сега майстора върна пак стария тампон и сложи болта дето седеше в багажника с по-голямия диаметър,дето преди явно са залравили изобщо да сложат.Освен това един от предните майстори счупи нещо дето връзва долу едно жило от скоростната кутия с един лост.Това жило дето прави връзка с един лост имало движение само напред- назад.Сега там е направено временно,но аз питам някой знае ли къде да я намеря тая част .Омръзна ми да се въртя в затворен кръг и само временно да се решават нещата.
Сега последния майстор ми каза,че от скоростната кутия от корпуса се е скъсало някакво ухо и там към това ухо се връзвало някакво жило и сега като е побългарено се натягало и откачало и затова бил честия проблем с луфт във скоростния лост.Дали би могло това да се направи трайно,а не временно както е пак в момента не ми стана ясно.Тоя майстор ми каза,че там евентуално трябвало на място да се завари някакво ухо.То е алуминий кутията и дали по тоя начин би могло да се реши проблема.Това ухо липсвало според него.То е на самата скоростна кутия-така каза.
От предния пък майстор чух,че се е счупила някаква втулка долу,която била пластмасова и тая втулка е на едно жило от скоростната кутия и отива към един лост,като движението е само напред назад.Ох,нищо не разбирам и всеки ми казва нещо и съвсем се побърках.Ходих вече по тоя въпрос на 4 майстора и май само времинно са закърпени нещата.Ужас!
Сега последния майстор ми каза,че от скоростната кутия от корпуса се е скъсало някакво ухо и там към това ухо се връзвало някакво жило и сега като е побългарено се натягало и откачало и затова бил честия проблем с луфт във скоростния лост.Дали би могло това да се направи трайно,а не временно както е пак в момента не ми стана ясно.Тоя майстор ми каза,че там евентуално трябвало на място да се завари някакво ухо.То е алуминий кутията и дали по тоя начин би могло да се реши проблема.Това ухо липсвало според него.То е на самата скоростна кутия-така каза.
От предния пък майстор чух,че се е счупила някаква втулка долу,която била пластмасова и тая втулка е на едно жило от скоростната кутия и отива към един лост,като движението е само напред назад.Ох,нищо не разбирам и всеки ми казва нещо и съвсем се побърках.Ходих вече по тоя въпрос на 4 майстора и май само времинно са закърпени нещата.Ужас!
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта