ламбда симулатор за 1.8RP

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
spahi
Мнения: 29
Регистриран на: Пет 18 фев 2005 13:20
Автомобил: VW Passat
Двигател: RP 1989
Местоположение: Троян / Плевен
Контакти:

Мнениеот spahi » Чет 22 фев 2007 8:59


Няма никакво значение с колко кабела е ламбда сондата. Това което компа може да хване е несъответствия в напрежението. Тогава обикновено записва грешка че е достигнал краен предел на регулирането.




Потребителски аватар
venll-vr
Мнения: 469
Регистриран на: Пон 01 май 2006 12:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България, Враца

Мнениеот venll-vr » Сря 25 апр 2007 15:30


направих схемата от гориня линк и е монтирах на Г2 1,8 моноинж. Цената на този емулатор е около 5 лв. /къде са 20/ и лампата на ламбдата спря да свети, а преди това задържиш ли малко постоянна скорост и светкаше. Голфа се държи добре и на бензин и на газ, колкото за натрупани грешки не мога да кажа защото няма как да се ровне в ЕКУ-то. За сега доволен!!! Преди имаше реле, но с тези релета за ресетване на ЕКУ само се мъчеше мотора докато си изгради наново всички диаграми на работа. По мое мнение - по добре със симулатор


rusevr
Мнения: 9
Регистриран на: Вто 06 фев 2007 11:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Ламбда симулатор.

Мнениеот rusevr » Пет 28 дек 2007 9:57


Здравейте.

Виждам, че темата е малко стара, но смятам, че ще става все по-актуална.

Искам да си направя ламбда симулатор по схемата приложена в темата, но имам някои опасения, които реших да споделя с Вас.

Замисляли ли сте се, че ако изгори светодиода, изходното напрежение от схемата няма да е 0,8 V, а някъде около 6V? Това не е ли малко височко напрежение за компютъра на колата?

Лек ден.


Потребителски аватар
dandan
Мнения: 768
Регистриран на: Сря 28 мар 2007 7:31
Автомобил: Passat B5-5
Двигател: AHA 2003
Местоположение: Montreal

Мнениеот dandan » Съб 29 дек 2007 20:34


Ами може и да изгори ( по-скоро искаш да кажеш да прекъсне, щото ако изгори може да даде и на късо), то тогава най-вероятно ще светне оранжевата лампа. За повреда е много трудно да се говори защото токът е незначителен (около 2-3 микроампера) за да повреди какъвто и да е полупроводник от ЕКУ.


Потребителски аватар
gyb
Мнения: 217
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 22:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот gyb » Нед 30 дек 2007 23:47


ако се притесняваш толкова от изгаряне на светодиода (макар че на теория светодиодите имат безкраен живот) сложи на изхода на схемичката два силициеви маломощни импулни диода свързани последователно и на така образуваният диод - катодът към маса, анодът към изхода на схемата - ЕКУ-то.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Carfan и 9 госта