метан
- ~~~~~
- Мнения: 166
- Регистриран на: Пон 29 окт 2007 17:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
метан
Имам такъв въпрос - пропанбутановите АГУ ги делим на "евтини" и "газови инжекциони" т.е. скъпи. При метана има ли такива категории или всички са универсални и стават за пълна инжекция?
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Велосираптор
- Мнения: 54
- Регистриран на: Сря 02 май 2007 21:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Ами то цената се определя основно от обема на бутилките.Те са най-скъпия елемент от цялата уредба.Зависи колко км пробег между зарежданията желаеш правиш.Иначе изпарител +тръбички+монтаж не хвърлят толкова много/грубо те са половината от цената/.Че се губят коне- губят се.Колата става по-мудна и просто по-бавно стига до 170,но цената...според мен си заслужава.
- quattro^^
- Мнения: 1662
- Регистриран на: Пет 05 окт 2007 20:52
- Автомобил: audi a6 c5
- Двигател: AJL
- Местоположение: Пловдив
kossel написа:sick_fuck написа:На по малко от 2000 кубика нема смисал щот ще я спъниш мнооого пак и на малак двигател бавно се избива
Аз съм с метан от 3 месеца ... готино е да минаваш 200 км с 9 кг метан междуградско , нямам промяна на мощността спрямо пропан бутана( имам и уредба за пропан бутан в колата)
Ми ти перфектен колега немаш закасване - на 3 вида гориво



- kossel
- Мнения: 1759
- Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
- Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
- Двигател: 103 коня 1600 16V
- Местоположение: София
sick_fuck написа:kossel написа:sick_fuck написа:На по малко от 2000 кубика нема смисал щот ще я спъниш мнооого пак и на малак двигател бавно се избива
Аз съм с метан от 3 месеца ... готино е да минаваш 200 км с 9 кг метан междуградско , нямам промяна на мощността спрямо пропан бутана( имам и уредба за пропан бутан в колата)
Ми ти перфектен колега немаш закасване - на 3 вида гориво![]()
![]()
Бутилката ми за пропан бутан е в формата не резервна гума , така че нямаше смисъл да се маха и така станах с 3 вида горива , засега 3-4 месеца съм на метан и съм супер доволен. А колата я имам от 3 години ... ако бях сложил веднага метана вече да съм спестил за 1 пасатко. А това че метана намалява мощността са митове, важна е настройката. На метан върви по добре от пропан бутан.
- Божков
- Мнения: 270
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 19:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
kossel написа:sick_fuck написа:На по малко от 2000 кубика нема смисал щот ще я спъниш мнооого пак и на малак двигател бавно се избива
Аз съм с метан от 3 месеца ... готино е да минаваш 200 км с 9 кг метан междуградско , нямам промяна на мощността спрямо пропан бутана( имам и уредба за пропан бутан в колата)
Много резервоари превозваш

Аз си мисля, че метана е най-добре за 120-130кс, ще имаш добра икономия и приятна мощност. Обаче пропан-бутановите бутилки през лятото много хора ги пълнят частично с предпазна цел да не вземе да се пръсне от жегата. При метана като събира по принцип малко трябва винаги да е претъпкана. Дали има вероятност да се пръсне метанова бутилка?
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Божков написа:kossel написа:sick_fuck написа:На по малко от 2000 кубика нема смисал щот ще я спъниш мнооого пак и на малак двигател бавно се избива
Аз съм с метан от 3 месеца ... готино е да минаваш 200 км с 9 кг метан междуградско , нямам промяна на мощността спрямо пропан бутана( имам и уредба за пропан бутан в колата)
Много резервоари превозваш
Аз си мисля, че метана е най-добре за 120-130кс, ще имаш добра икономия и приятна мощност. Обаче пропан-бутановите бутилки през лятото много хора ги пълнят частично с предпазна цел да не вземе да се пръсне от жегата. При метана като събира по принцип малко трябва винаги да е претъпкана. Дали има вероятност да се пръсне метанова бутилка?
Няма такава опасност

А и случаите с пропанови са супер малко и обикновено се касае за изкорубени поплавъци + тъпкане докато дори спре да щрака пистолета и в рамките на 10-тина секунди не отчете и стотна от литъра

-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Вто 02 окт 2007 22:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Козлодуй
Карам Пасат 1,6 АЕК двигател с обикновенна метанова уредба(не инжекцион).Така я купих от Италия.Бутилката е 80л.Редуктора е Ланди Ренцо.С едно зареждане 12,5кг. изминавам 240-250км извънградско и 200-210км градско.Не знам дали е много или малко.На месец врътвам по 3000-3500км.Но разликата да карам с бензин или на пропан -бутан е очиизваждаща.Имам молба да коментират колегите с тези мерки килограми-километри
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта