метан

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
~~~~~
Мнения: 166
Регистриран на: Пон 29 окт 2007 17:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

метан

Мнениеот ~~~~~ » Пет 28 дек 2007 9:49


Имам такъв въпрос - пропанбутановите АГУ ги делим на "евтини" и "газови инжекциони" т.е. скъпи. При метана има ли такива категории или всички са универсални и стават за пълна инжекция?




Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Пет 28 дек 2007 12:17


Абсолютно същата хава :)


Потребителски аватар
Божков
Мнения: 270
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 19:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот Божков » Пет 28 дек 2007 21:41


Колко е най-евтината метанова и въобще струва ли си? Чувах че падала с към 30 коня мощността.


Потребителски аватар
Велосираптор
Мнения: 54
Регистриран на: Сря 02 май 2007 21:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот Велосираптор » Пет 28 дек 2007 23:46


Ами то цената се определя основно от обема на бутилките.Те са най-скъпия елемент от цялата уредба.Зависи колко км пробег между зарежданията желаеш правиш.Иначе изпарител +тръбички+монтаж не хвърлят толкова много/грубо те са половината от цената/.Че се губят коне- губят се.Колата става по-мудна и просто по-бавно стига до 170,но цената...според мен си заслужава.


Потребителски аватар
quattro^^
Мнения: 1662
Регистриран на: Пет 05 окт 2007 20:52
Автомобил: audi a6 c5
Двигател: AJL
Местоположение: Пловдив

Мнениеот quattro^^ » Пет 28 дек 2007 23:49


На по малко от 2000 кубика нема смисал щот ще я спъниш мнооого пак и на малак двигател бавно се избива


Потребителски аватар
kossel
Мнения: 1759
Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
Двигател: 103 коня 1600 16V
Местоположение: София

Мнениеот kossel » Съб 29 дек 2007 3:00


sick_fuck написа:На по малко от 2000 кубика нема смисал щот ще я спъниш мнооого пак и на малак двигател бавно се избива


Аз съм с метан от 3 месеца ... готино е да минаваш 200 км с 9 кг метан междуградско , нямам промяна на мощността спрямо пропан бутана( имам и уредба за пропан бутан в колата ;-) )


Потребителски аватар
quattro^^
Мнения: 1662
Регистриран на: Пет 05 окт 2007 20:52
Автомобил: audi a6 c5
Двигател: AJL
Местоположение: Пловдив

Мнениеот quattro^^ » Съб 29 дек 2007 3:17


kossel написа:
sick_fuck написа:На по малко от 2000 кубика нема смисал щот ще я спъниш мнооого пак и на малак двигател бавно се избива


Аз съм с метан от 3 месеца ... готино е да минаваш 200 км с 9 кг метан междуградско , нямам промяна на мощността спрямо пропан бутана( имам и уредба за пропан бутан в колата ;-) )

Ми ти перфектен колега немаш закасване - на 3 вида гориво mhihi mhihi mhihi


Потребителски аватар
kossel
Мнения: 1759
Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
Двигател: 103 коня 1600 16V
Местоположение: София

Мнениеот kossel » Съб 29 дек 2007 5:38


sick_fuck написа:
kossel написа:
sick_fuck написа:На по малко от 2000 кубика нема смисал щот ще я спъниш мнооого пак и на малак двигател бавно се избива


Аз съм с метан от 3 месеца ... готино е да минаваш 200 км с 9 кг метан междуградско , нямам промяна на мощността спрямо пропан бутана( имам и уредба за пропан бутан в колата ;-) )

Ми ти перфектен колега немаш закасване - на 3 вида гориво mhihi mhihi mhihi


Бутилката ми за пропан бутан е в формата не резервна гума , така че нямаше смисъл да се маха и така станах с 3 вида горива , засега 3-4 месеца съм на метан и съм супер доволен. А колата я имам от 3 години ... ако бях сложил веднага метана вече да съм спестил за 1 пасатко. А това че метана намалява мощността са митове, важна е настройката. На метан върви по добре от пропан бутан.


Потребителски аватар
Божков
Мнения: 270
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 19:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот Божков » Съб 29 дек 2007 23:34


kossel написа:
sick_fuck написа:На по малко от 2000 кубика нема смисал щот ще я спъниш мнооого пак и на малак двигател бавно се избива


Аз съм с метан от 3 месеца ... готино е да минаваш 200 км с 9 кг метан междуградско , нямам промяна на мощността спрямо пропан бутана( имам и уредба за пропан бутан в колата ;-) )


Много резервоари превозваш :)
Аз си мисля, че метана е най-добре за 120-130кс, ще имаш добра икономия и приятна мощност. Обаче пропан-бутановите бутилки през лятото много хора ги пълнят частично с предпазна цел да не вземе да се пръсне от жегата. При метана като събира по принцип малко трябва винаги да е претъпкана. Дали има вероятност да се пръсне метанова бутилка?


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Съб 29 дек 2007 23:50


Божков написа:
kossel написа:
sick_fuck написа:На по малко от 2000 кубика нема смисал щот ще я спъниш мнооого пак и на малак двигател бавно се избива


Аз съм с метан от 3 месеца ... готино е да минаваш 200 км с 9 кг метан междуградско , нямам промяна на мощността спрямо пропан бутана( имам и уредба за пропан бутан в колата ;-) )


Много резервоари превозваш :)
Аз си мисля, че метана е най-добре за 120-130кс, ще имаш добра икономия и приятна мощност. Обаче пропан-бутановите бутилки през лятото много хора ги пълнят частично с предпазна цел да не вземе да се пръсне от жегата. При метана като събира по принцип малко трябва винаги да е претъпкана. Дали има вероятност да се пръсне метанова бутилка?

Няма такава опасност :)
А и случаите с пропанови са супер малко и обикновено се касае за изкорубени поплавъци + тъпкане докато дори спре да щрака пистолета и в рамките на 10-тина секунди не отчете и стотна от литъра :roll:


valeo_1
Мнения: 12
Регистриран на: Вто 02 окт 2007 22:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот valeo_1 » Сря 02 яну 2008 0:14


Карам Пасат 1,6 АЕК двигател с обикновенна метанова уредба(не инжекцион).Така я купих от Италия.Бутилката е 80л.Редуктора е Ланди Ренцо.С едно зареждане 12,5кг. изминавам 240-250км извънградско и 200-210км градско.Не знам дали е много или малко.На месец врътвам по 3000-3500км.Но разликата да карам с бензин или на пропан -бутан е очиизваждаща.Имам молба да коментират колегите с тези мерки килограми-километри


Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 10081
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Мнениеот group® » Сря 02 яну 2008 1:35


Някой знае ли как стои въпроса с меановия инжекцион ... имам предвид като цени и дали може да се използва нещо от газовия инжекцион ? А и цените на карбоновите бутилки как са? Знам, че на обикновените са по около 10лв за литър, но за карбоновите ... :roll:


Потребителски аватар
Божков
Мнения: 270
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 19:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот Божков » Сря 02 яну 2008 19:36


valeo_1 написа:Но разликата да карам с бензин или на пропан -бутан е очиизваждаща.


Като мощност или като цена?


valeo_1
Мнения: 12
Регистриран на: Вто 02 окт 2007 22:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот valeo_1 » Сря 02 яну 2008 20:36


Божков написа:
valeo_1 написа:Но разликата да карам с бензин или на пропан -бутан е очиизваждаща.


Като мощност или като цена?


Като цена- разбира се.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Чет 03 яну 2008 8:53


Божков написа:
valeo_1 написа:Но разликата да карам с бензин или на пропан -бутан е очиизваждаща.


Като мощност или като цена?

Ааааа .... и като мощност!



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта