
Мраморна кутия за бас 12-ка
- Cyberloner
- Мнения: 470
- Регистриран на: Пон 17 апр 2006 16:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Uneek, тая твоя каса ако, говорителя е 12" считай, че поне 3,5 кила са от него
няма как да е мрамор, прекалено е крехък за тая работа. По-вероятно да има някой алуминиев панел някъде(тоя предния на такъв мяза, ама способностите ми на врачка не са се равили никак та по снимка да казвам
), ама и само MDF да е няма да се учудя, и той си е тежък.
wili98 добре
wili98 добре
- Kalata_Rock
- Мнения: 21
- Регистриран на: Пон 03 сеп 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- sashoskiora
- Мнения: 449
- Регистриран на: Сря 07 ное 2007 10:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- sashoskiora
- Мнения: 449
- Регистриран на: Сря 07 ное 2007 10:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Amorphiss
- Мнения: 237
- Регистриран на: Съб 12 авг 2006 11:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карлово
Има смисъл от мрамора но не за суб бас а за дву или трилентово озвучително тяло със максимум 8" нискочестотен говорител , а относно слагането на такъв суббас в багажник е просто безумие. Иначе малко история в началото на 90-те Jamo изкараха една серия професионални озвучителни тела които бяха с мраморноа облицовка от вътрешната страна на корпуса , колоните бяха с тегло 40 и 60 килограма и имат невероятен звук , мощен стегнат бас невероятно отчетливи високи просто бяха страхотни! След това пак същата фирма създаде D серията която е със кварцов лицев панел за по добро гасене на резонансните честоти , мисля че и Focal също имаха някакъв модел със керамични вложки в кутията. Така че има разлика в звученето но е за истински ценители (не са студиини колони а за слушане на класическа музика) а не за багажен суббас 
Върни се в “CAR Audio, Video & Navigation”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта
