
Моля за съвет. Нов VW Passat или нов Ford Mondeo
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
а бе тук няма смисъл да се коментира даже
Форума е повече от пристрастен .... аз не съм , ама не бих си взел форд даже и само заради имиджа , какво остава за друго
п.с Когато си взимах моя дърт предкамерен тубодизел , джамбазина ми даваше и едно мондео , с клима ( моя няма ) с "новия мотор " ( демек нещо като ТДИ ) на по малко километри ( хаха ) и 2 години по млад и само 500 лева отгоре беше цената ....
...взех пасата - и не съжалявам

п.с Когато си взимах моя дърт предкамерен тубодизел , джамбазина ми даваше и едно мондео , с клима ( моя няма ) с "новия мотор " ( демек нещо като ТДИ ) на по малко километри ( хаха ) и 2 години по млад и само 500 лева отгоре беше цената ....
направил съм над 140 000 км на мондео, едното 2005 с двигател TDCI 2.0 и шестстепенна скоростна кутия, 130 к.с., за 120 000 карани само в България нищо не е сменяно по ходовата или двигателя, смяна на масла и филтри на 20 000 км, сравнително доволен от обслужването в мото пфое люлин, другото мондео е края на 2006, 2.0 бензин, 145 к.с., върви прилично но за градско е ламя-12-14 в София, 7-8 извънградско. НО, това е модела до април 2007, и е доста по-надолу цената от новото мондео - може да се купи за под 40 000 лв с ДДС. Имах възможността да покарам около 2000 км и новото мондео, 1.6 двигател и 125 к.с. - не го препоръчвам, двигателя е слаб за това купе и се тормози, иначе вътре е доста пипнато и серийно са използвани доста нови технологии.
всичко това го пиша по повод плюенето по форд, и по-специално мондео, малцина са карали такива коли нови, а иначе разбирачи много.
При тези цени на новото мондео и на пасата, колега, гледай остатъчна стойност след 4-5 години, сервизна поддръжка - цени и на колко километра са смените, отношение в сервизите, и най-вече си вземи кола, която да ти харесва - кеф цена няма.
каквото и да вземеш, дано случиш на кола, че нова, нова , ама всичко си е на късмет.
Поздрави
всичко това го пиша по повод плюенето по форд, и по-специално мондео, малцина са карали такива коли нови, а иначе разбирачи много.
При тези цени на новото мондео и на пасата, колега, гледай остатъчна стойност след 4-5 години, сервизна поддръжка - цени и на колко километра са смените, отношение в сервизите, и най-вече си вземи кола, която да ти харесва - кеф цена няма.
каквото и да вземеш, дано случиш на кола, че нова, нова , ама всичко си е на късмет.
Поздрави
-
bilboto
- Мнения: 16
- Регистриран на: Нед 14 ное 2004 22:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Пасат или Мондео
Първо искам да ви кажа:
Честита нова година! Да сте живи, здрави, много успешна и безаварийна година.
Искам да благодаря на всички за мненията. Бяха много полезни за мен. Вече е време да видя на место при дилърите всяка от колите и тази която ми легне на сърцето, тя ще бъде.
Честита нова година! Да сте живи, здрави, много успешна и безаварийна година.
Искам да благодаря на всички за мненията. Бяха много полезни за мен. Вече е време да видя на место при дилърите всяка от колите и тази която ми легне на сърцето, тя ще бъде.
Re: Пасат или Мондео
[новото ауди а 4 ще погледнеш ли или си твърдо за мондео или пасат ...мисля че визията на мондеото ще те изкуши....успех с огледите
-
bilboto
- Мнения: 16
- Регистриран на: Нед 14 ное 2004 22:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
новото ауди а4
Новото ауди е много готино, но то е в по-ниският клас, а и цифрата е друга. Все пак става дума за кола която е чист разход. То верно е, че кеф цена няма, но гледам да поддържам баланса.
-
ttony
- Мнения: 169
- Регистриран на: Пет 16 дек 2005 21:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Мондеото е по-новият модел и при приблизително еднакви цени е нормално да предлага повече.
Ако сравняваме дизели, common rail технологията е доста по-добра от ПД на VAG.
Ако говорим за бензин, то FSI е една доста излишно усложнена технология, т.е. Мондеото пак е напред.
Общите горублянски приказки за ФОРД не искам да коментирам.
За сервиза на МотоПфое съм чувал различни неща, но за сервиза на VW не съм чул нещо добро. Личният ми опит с Юнитрейд само затвърждава негативните отзиви.
За колегите, които сравняват Мондео и Пасат от 2000г., е ами тогава Мондеото беше 2 пъти по-евтино от Пасата.
За Авенсис - няма по-дървена японска кола (сравнена с Акорд, Мазда 6, Галант, Легаси).
За новата А4-ка - дори Голфа е по-широк.
Нямам преки наблюдения върху новите Пасат и Мондео ( не съм ги карал), но да се избере Пасат само заради това, че е VW означава да се плати "данък обществено мнение".
Остатъчната стойност на Пасата също е под въпрос. Не мога да разбера, защо всички си мислят, че в Германия могат да правят коли, но не разбират от карането, продаването и остатъчната им стойност.
Всички успешни модели независимо от марката имат висока остатъчна стойност. Старите Мондео-та не са най-успешните, но новото - времето ще покаже. Т.е. все още е рано да се говори за остатъчна стойност.
Погледни все пак и Хонда Акорд.
П.П. Питай дали Пасата е правен в Германия или "специално" за БГ пазара е сглобяван някъде другаде.
Ако сравняваме дизели, common rail технологията е доста по-добра от ПД на VAG.
Ако говорим за бензин, то FSI е една доста излишно усложнена технология, т.е. Мондеото пак е напред.
Общите горублянски приказки за ФОРД не искам да коментирам.
За сервиза на МотоПфое съм чувал различни неща, но за сервиза на VW не съм чул нещо добро. Личният ми опит с Юнитрейд само затвърждава негативните отзиви.
За колегите, които сравняват Мондео и Пасат от 2000г., е ами тогава Мондеото беше 2 пъти по-евтино от Пасата.
За Авенсис - няма по-дървена японска кола (сравнена с Акорд, Мазда 6, Галант, Легаси).
За новата А4-ка - дори Голфа е по-широк.
Нямам преки наблюдения върху новите Пасат и Мондео ( не съм ги карал), но да се избере Пасат само заради това, че е VW означава да се плати "данък обществено мнение".
Остатъчната стойност на Пасата също е под въпрос. Не мога да разбера, защо всички си мислят, че в Германия могат да правят коли, но не разбират от карането, продаването и остатъчната им стойност.
Всички успешни модели независимо от марката имат висока остатъчна стойност. Старите Мондео-та не са най-успешните, но новото - времето ще покаже. Т.е. все още е рано да се говори за остатъчна стойност.
Погледни все пак и Хонда Акорд.
П.П. Питай дали Пасата е правен в Германия или "специално" за БГ пазара е сглобяван някъде другаде.
-
Atanas14
- Мнения: 749
- Регистриран на: Пон 03 апр 2006 9:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
ако бях на твое място не бих взел нито една от двете.
форд - просто съм предубеден, лошото че всеки следващ модел само утвърждава тази моя предубеденост. просто колата е недомислена на много малки и уж не особенно важни места, но мен ме дразнят ужасно. как може копчето за сваляне на прозореца да е същото както в предишния модел, направено от най- гадната пластмаса. много такива дреболии са.
фолксваген - определено любимата ми марка НО, порше бг имат ебати цените, не е нормално един голф да е с 10 000 лева по скъп от една астра. това го няма никъде. ФВ са страхотни коли но не струват толкова много. пасат - един невероятен автомобил, но вече поостаря малко, при това не толкова като дизайн и качество, а като двигатели. за съжаление помпа дюзата не е най-добрия дизел на пазара в момента. има си специфично държание което на мен не ми допада особенно, ДСГ кутята го поочовечва тоя двигател но не е достатъчно.
и последно.
в този клас бих препоръчал новата мазда 6
форд - просто съм предубеден, лошото че всеки следващ модел само утвърждава тази моя предубеденост. просто колата е недомислена на много малки и уж не особенно важни места, но мен ме дразнят ужасно. как може копчето за сваляне на прозореца да е същото както в предишния модел, направено от най- гадната пластмаса. много такива дреболии са.
фолксваген - определено любимата ми марка НО, порше бг имат ебати цените, не е нормално един голф да е с 10 000 лева по скъп от една астра. това го няма никъде. ФВ са страхотни коли но не струват толкова много. пасат - един невероятен автомобил, но вече поостаря малко, при това не толкова като дизайн и качество, а като двигатели. за съжаление помпа дюзата не е най-добрия дизел на пазара в момента. има си специфично държание което на мен не ми допада особенно, ДСГ кутята го поочовечва тоя двигател но не е достатъчно.
и последно.
в този клас бих препоръчал новата мазда 6
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 70 госта