Здравейте и за много години !!!
От вчера имам следният проблем.Централното на Полото ми (1,4 бензин модел 2001г.) не заключва нито от дистаннционото ,нито със ключът , но светлините премигат както си е нормално.Някой има ли представа какво може да е точно???Ще се радвам ако някой знае за кво става въпрос!
Проблем с централнното на Поло 4 2001г.
- emil_enchev
- Мнения: 2
- Регистриран на: Вто 01 яну 2008 19:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- CTaH4o
- Мнения: 483
- Регистриран на: Пон 10 дек 2007 0:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с централнното на Поло 4 2001г.
emil_enchev написа:Здравейте и за много години !!!
От вчера имам следният проблем.Централното на Полото ми (1,4 бензин модел 2001г.) не заключва нито от дистаннционото ,нито със ключът , но светлините премигат както си е нормално.Някой има ли представа какво може да е точно???Ще се радвам ако някой знае за кво става въпрос!
предполагам машинка за централно
при мене (по-старота поло) се намира в багажника от дясно (има нещо като жабка)
моята не работи, защото по моргите е 120лв
- spidergb
- Мнения: 200
- Регистриран на: Вто 24 юли 2007 18:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Първо Ч.Н.Г. на всички и леко и безаварийно шофиране,та аз имах за малко ма го имах твоя проблем мигат си светлините ма неще да заключи или отключи. Проблема при мене беше че машинката за централното се намира зад десния стоп а всеки знае че от там пропуска вода малко ама пропуска. Наложи се да го извадя одухам щото в тия снегове буквално плуваше във вода и след като исъхна зе че тръгна. Но за всеки случай го ових в дебел пласт изолирбанд и го преместих в предната низсша (дето по принцип трябва да е аптечката) и за сега нямам проблеми. Ами успех да но съм ти помогнал поне малко

-
John3V
- Мнения: 241
- Регистриран на: Пет 16 ное 2007 20:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Какви 120лв, какви торби цимент бе колега? Скоро някой от колегите тук беше я обявил за 30-40лв.
А и както писа spidergb трябва да се отвори, почисти и да се прибере малко по-навътре, за да не и капе вода отгоре. Ама най-добре е и самия стоп да се свали, почисти, както и леглото под него. Църка се смело силикон за прозорци и след 20-ина мин се слага стопа (за да не залепне), с това обикновено се решават проблемите на нашите кошници с влизането на вода от там.
А и както писа spidergb трябва да се отвори, почисти и да се прибере малко по-навътре, за да не и капе вода отгоре. Ама най-добре е и самия стоп да се свали, почисти, както и леглото под него. Църка се смело силикон за прозорци и след 20-ина мин се слага стопа (за да не залепне), с това обикновено се решават проблемите на нашите кошници с влизането на вода от там.
- emil_enchev
- Мнения: 2
- Регистриран на: Вто 01 яну 2008 19:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Проблем с централнното на Поло 4 2001г.
При мен проблема веше същият от компресорчето намиращо се в нишата до задния десен стоп.
Мъшинката е в една пласмасова котийка сваля се точно за полвин минута .
Откача се буксата -стиска се пласмасовия зегер ли е кво е там и се дърпа маркучето.
Сваля се дънния капак и се вижда една платка която се издърпва нагоре без да се огъва и клати на никаде .
Има едно болче на платката то не се развива -държи една вакум-помпичка за платката -чиято трабичка излиза мазно от една шлауфка просто дърпате полека платката без да я кривите налява надясно и нагоре.
При мен бяха се окислили две три сапротивления и един чип-целите бяха във вода каши и окисление, промих ги с вода и сода и четка за зъби.
След това продухах с компресор и обдухах със сешоар.
Духах докато платката стане гореща и обратно в колата.
Зъвих помпичката в две найлонови торбички и яко с тиксото.
П. П. -сега се сетих незнам това компресорче дали не трябва от някаде да взема въздух имайте в предвид като слагате торбите.
Полото ми е купе 98-99г. серията АЕR-мотор
Прегледайте вашите преди да откажат 5 мин работа.
Мъшинката е в една пласмасова котийка сваля се точно за полвин минута .
Откача се буксата -стиска се пласмасовия зегер ли е кво е там и се дърпа маркучето.
Сваля се дънния капак и се вижда една платка която се издърпва нагоре без да се огъва и клати на никаде .
Има едно болче на платката то не се развива -държи една вакум-помпичка за платката -чиято трабичка излиза мазно от една шлауфка просто дърпате полека платката без да я кривите налява надясно и нагоре.
При мен бяха се окислили две три сапротивления и един чип-целите бяха във вода каши и окисление, промих ги с вода и сода и четка за зъби.
След това продухах с компресор и обдухах със сешоар.
Духах докато платката стане гореща и обратно в колата.
Зъвих помпичката в две найлонови торбички и яко с тиксото.
П. П. -сега се сетих незнам това компресорче дали не трябва от някаде да взема въздух имайте в предвид като слагате торбите.
Полото ми е купе 98-99г. серията АЕR-мотор
Прегледайте вашите преди да откажат 5 мин работа.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта
, че обиколих n- на брой морги и цената е все такава (120лв)