Акумулатор за Г3

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Backo123
Мнения: 15
Регистриран на: Вто 26 юни 2007 8:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Акумулатор за Г3

Мнениеот Backo123 » Чет 03 яну 2008 18:29


Здравейте колеги Голфаджи :D
С прискърбие трябва да се оплача, че акумулатора на моя звяр 8) :wink: умря. Та въпроса ми е какъв е подходящ за моят голф? Негодния е 61 Ah обаче четох из форума, че евентуално може да не е подходящ. Имаше всякакви мнения с най-различни стойности за Голф 3-ки и затова се чувствам объркан. Ще съм благодарен ако получа отговор.
Едно предложение от къде мога и да го купя пък ще ми е още по-полезно.
Предварително благодаря.




Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Чет 03 яну 2008 18:34


ACDelko 55 или 62AH от фирма Имахижу те са представители на марката. Потърси в Гугъл адресите на магазините им :idea:


Потребителски аватар
vw_Krasi_vw
Мнения: 667
Регистриран на: Сря 31 окт 2007 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен - VW GOLF III -1.8 ABS
Контакти:

Мнениеот vw_Krasi_vw » Чет 03 яну 2008 19:01


:D здрасти, аз съм с АЕА 1.6ми взех един обикновен Монбат 62 Аh за 110лв, вече месец нямам проблеми , колкото изкара все фаида
казвам аз как постъпих , ти както си решиш :)


Потребителски аватар
mitakathvp
Мнения: 866
Регистриран на: Пет 12 окт 2007 1:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот mitakathvp » Чет 03 яну 2008 21:55


само не си взимай Gigawat на Bosh моя го взех преди 2 месеца и умря тотално,някакви дефекти дават явно!По добре заложи на Искра или Монбат


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Чет 03 яну 2008 22:21


mitakathvp написа:само не си взимай Gigawat на Bosh моя го взех преди 2 месеца и умря тотално,някакви дефекти дават явно!По добре заложи на Искра или Монбат


Потребителски аватар
дзвера
Мнения: 867
Регистриран на: Сря 07 ное 2007 9:21
Автомобил: ford escape
Двигател:
Местоположение: отвъд голямата локва

Мнениеот дзвера » Чет 03 яну 2008 23:10


здравей колега аз карам с акомулаторче 44 ah и няма грижи. а и не си взимай монбат много са зле и гаранцията е много оспорвана 8)


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Мнениеот emo-gar » Пет 04 яну 2008 23:07


Васко, вземи си от реномиран магазин, нормалния живот на акуто е 4 години, така че 30-40 лева отгоре няма да те съборят.От личен опит - с много мислене се набутах с един Бош-силвер( кара се на дизел 1.7-японски)-74Ач/750а-и днес при близо "-20" запалих.При подобна ситуация с Искрата директно си хващах рейса или такси.Не ти препоръчвам пазарджишки и добрички акута (Искра и Старт), за монбат-по-скоро "да"


Потребителски аватар
dxd
Мнения: 1174
Регистриран на: Съб 11 фев 2006 11:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот dxd » Съб 05 яну 2008 11:12


Аз вчера си взех Ромбат-френски,но завода е в Румъния,обслужваем,но има и око като сухите-60А-510 стартов ток с повишено съдърж.на Калций,което е добре за лятото/по-малко изпарение на електролита-те затова всички сухи са Калциеви/ много доволен и доста по-добър от бълг. ми казаха :arrow:
За 113лв взимаш Искра 62А/510 пусков ток,а за 109 лв Монбат 62А/480пусков ток,но за 20лв повече си взимаш нещо доста по-добро така и така един път се взима :arrow:
А да ромбата е 137лв -10лв за стария-127лв цялото удоволствие :lol:
Дано съм ти бил полезен и за 1.8 двигателите акуто трябва да е 62А задължително :wink:

П.п съвет вземи си обслужваем не сух :wink:


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Съб 05 яну 2008 11:22


dxd написа:П.п съвет вземи си обслужваем не сух :wink:

То сухи под 250 лева май няма...Сухите са с гел,а не с електролит (то гела е пак електролит,само дето не е течен).Могат да се монтират дори с клемите надолу.
"Необслужваемите" са си изцяло обслужваеми.На моя "необслужваем" Монбатор съм му наливал на 2 пъти вода,че лятоска от друсането и от топлото се изпарява (не е от презареждане) и окото му побелява.Като станело бяло аку-то било за изхвърляне,според книжката....да бе да,малко вода и фърчи...Пали без проблеми в студа.


Потребителски аватар
dxd
Мнения: 1174
Регистриран на: Съб 11 фев 2006 11:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот dxd » Съб 05 яну 2008 11:56


andro_ написа:
dxd написа:П.п съвет вземи си обслужваем не сух :wink:

То сухи под 250 лева май няма....


Има има ама не си струва според мен-мойто сухо Делфи нямаше как да се долива-беше капсуловано :lol:


Потребителски аватар
jetta75
Мнения: 89
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 21:40
Автомобил: VW BORA Variant 4motion
Двигател: AJM 2000
Местоположение: Бургас

Мнениеот jetta75 » Съб 05 яну 2008 21:51


Българските не са лоши, но не си вземай акумулатор с превишени стойности на AH (амперчас).Аз карам с 45Ah но с повишен стартов ток.Delphi са много добри и са на поносима цена.От близък приятел имам оплакване отново от Gigawatt.


Потребителски аватар
Backo123
Мнения: 15
Регистриран на: Вто 26 юни 2007 8:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Backo123 » Съб 05 яну 2008 22:38


За момента намерих временно решение. На един прятел с Пасат дизел с голям двигател му умря акумулатора 100 Ah и засега ми върши работа, но на пролет ще си купя нов. Тогава ще си изровя темичката да се консултирам отново. Мерси за отзивчивостта и отговорите.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 128 госта