"Освежаване"- 1.3 -> 2.0 16v

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот alpine » Чет 03 яну 2008 21:34


това на лудия гсм гаджето ли беше :lol:




Потребителски аватар
FreeSoul
Мнения: 2751
Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот FreeSoul » Чет 03 яну 2008 21:38


vw_golf_2_Memphis написа:Колега нищо не си направил с полирането...


Мислиш ли.......тва просто е stage 1 още не съм затворил двигателя mhihi


Потребителски аватар
FreeSoul
Мнения: 2751
Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот FreeSoul » Чет 03 яну 2008 21:45


---

Последна промяна от FreeSoul на Пон 24 мар 2008 14:17, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот madcap » Чет 03 яну 2008 22:01


Ммм красиво изглежда, брау


Потребителски аватар
martineli
Мнения: 1469
Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот martineli » Чет 03 яну 2008 22:27


брато обещай че след като шлайфате главата ше челосате и блока че сичко да е идеално кат го събирате :D


Потребителски аватар
FreeSoul
Мнения: 2751
Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот FreeSoul » Чет 03 яну 2008 22:37


Честно казано блока не мислим да го бараме - само главата :roll: за сгъстяването


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Чет 03 яну 2008 23:19


Еххх ..... много мерак БРАВО!!!!!
много добър начин да изхарчиш 300лв :)
имноооооооого труд и желание за нещо добро и красиво!!!!

позволявам си една градивна критика!!!!!

пипнете челото на блока поне с 2 десети!!!!! след това режете и мерете поне 3 пъти степента като я правете не по сметки и формули за окъжност или някоя друга формула... а РЕАЛ ТАЙМ!!!! (по телефона ти казах как)
и едно предложение : "що не смените клапаните с по големи?" това ще е по ефективно от всичко което правите в момента"

разберете каква степен искате и изобщо какво искате от този мотор....за да няма изненади по нататък във времето.


Потребителски аватар
martineli
Мнения: 1469
Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот martineli » Чет 03 яну 2008 23:23


не става дума да пилиш блока за сгустяване(то тва си е направо глупаво)иде реч да се изравни челото на блока щото като напилите главата и я монтирате на блока то тя ще приеме кривината на блока.и така-ена крачка напред към по бързото сдухване на гарнитурата.а като се изравнят и двете повърхности и нещата заспиват. :D


Потребителски аватар
tns
Мнения: 391
Регистриран на: Нед 23 сеп 2007 19:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот tns » Пет 04 яну 2008 13:28


клапаните с какво и как ги полирате,че и аз в момента сглобявам един КР и искам да стане както трябва. :wink:


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Пет 04 яну 2008 13:53


Клапаните надявам се не им барате челата с полировки..... еле пък изпускателните, щото да не поиска нови след това.


Потребителски аватар
martineli
Мнения: 1469
Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот martineli » Пет 04 яну 2008 14:34


prj57 написа:Клапаните надявам се не им барате челата с полировки..... еле пък изпускателните, щото да не поиска нови след това.

колега какво имаш предвид под челата щот кат гледам те са ги полирали навсякъде.според мен не требе сеполира много около фаските(там дето лягат) щото се заобля и после не може да легне както трябва и бързо се продухват и почват да истърват.

а имам друг въпрос -в една друга тема колегата РАСО беше писал че при портването и полирането на главата всукателните портове нв се полирали а се минавали сам с шкурка 100-а вие как го направихте??


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Пет 04 яну 2008 14:43


Специално изпускателния клапан има материал по челото за да издържа на високата температура иначе може да изгори. При полирана или шлайфане ако се отнеме от този материал клапана отслабва и вече е по-податлив на повреда!!!


Потребителски аватар
FreeSoul
Мнения: 2751
Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот FreeSoul » Пет 04 яну 2008 15:33


Bobby_ написа:разберете каква степен искате и изобщо какво искате от този мотор....за да няма изненади по нататък във времето.


Общо взето искаме един надежден мотор за всеки ден. Леко "зобнат със стероиди" за по-добро КПД без стремеж за по-висок разход. Относно степента - такава каквато ще е оптимална за този вал.

prj57 написа:Специално изпускателния клапан има материал по челото за да издържа на високата температура иначе може да изгори. При полирана или шлайфане ако се отнеме от този материал клапана отслабва и вече е по-податлив на повреда!!!


Това е ако е така -сме крачка назад :roll: Но затова са грешките да не се повтарят :!:

martineli написа:а имам друг въпрос -в една друга тема колегата РАСО беше писал че при портването и полирането на главата всукателните портове не се полирали а се минавали само с шкурка 100-а вие как го направихте??


Да всумакателните не сме ги полирали, само със 120 са минати. Но доколкото разбрахме има разлика при мотор с карбуратор и с инжекция(по запознатите да обяснят ако знаят)


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Пет 04 яну 2008 15:48


Освежаване :020:
Евала :!: :!: :!:


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Пет 04 яну 2008 20:39


martineli написа:
prj57 написа:Клапаните надявам се не им барате челата с полировки..... еле пък изпускателните, щото да не поиска нови след това.

колега какво имаш предвид под челата щот кат гледам те са ги полирали навсякъде.според мен не требе сеполира много около фаските(там дето лягат) щото се заобля и после не може да легне както трябва и бързо се продухват и почват да истърват.

а имам друг въпрос -в една друга тема колегата РАСО беше писал че при портването и полирането на главата всукателните портове нв се полирали а се минавали сам с шкурка 100-а вие как го направихте??
Изпускателните портове са с краен полир паста на огледало а всмукателните са на шкурка 120 и така ще си останат както и всмукателния колектор няма да се бара понеже грапавините не е добре да се махат (колата е с карбуратор) а само ще се изравнят отворите към главата понеже те са малко по големи вече. Челата на клапаните са почистени леко с шкурка 320 и водна 1000,а фаските не са докоснати понеже ще се нарушат ръбчетата и те ще се напасват по късно с паста към леглата.Изпускателния колектор (поради финансови причини) колкото и да е недъгав остава и ще се шлайфа до огледало също както изпускателните портове.Блока ще се изравнява както и главата ще се шлайфа а с колко още не е решено и изчислено.Единствено което ме притеснява вече е лекия луфт който има клапана във водача и май ще се сменят водачите (стъблата на клапаните не са барани)п.п Аз още не съм разбрал какво ще става с този двигател понеже никито май не знае какво иска :lol: Първата версия беше "дай да го освежим малко преди да го качим" после се прмени "дай да го засилим леко че стоково ша ме дразни" и сега май нещата вървят на малко по сериозно а и сега и боби му пали фитилите с по големи клапани :lol: и оня само тва чака и в крайна сметка аз поне нз ко ша прайм а уж ще е нормална икономична кола която ще се кара на газ :roll: :lol:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта