
"Освежаване"- 1.3 -> 2.0 16v
- FreeSoul
- Мнения: 2751
- Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
---
Последна промяна от FreeSoul на Пон 24 мар 2008 14:17, променено общо 1 път.
Еххх ..... много мерак БРАВО!!!!!
много добър начин да изхарчиш 300лв
имноооооооого труд и желание за нещо добро и красиво!!!!
позволявам си една градивна критика!!!!!
пипнете челото на блока поне с 2 десети!!!!! след това режете и мерете поне 3 пъти степента като я правете не по сметки и формули за окъжност или някоя друга формула... а РЕАЛ ТАЙМ!!!! (по телефона ти казах как)
и едно предложение : "що не смените клапаните с по големи?" това ще е по ефективно от всичко което правите в момента"
разберете каква степен искате и изобщо какво искате от този мотор....за да няма изненади по нататък във времето.
много добър начин да изхарчиш 300лв

имноооооооого труд и желание за нещо добро и красиво!!!!
позволявам си една градивна критика!!!!!
пипнете челото на блока поне с 2 десети!!!!! след това режете и мерете поне 3 пъти степента като я правете не по сметки и формули за окъжност или някоя друга формула... а РЕАЛ ТАЙМ!!!! (по телефона ти казах как)
и едно предложение : "що не смените клапаните с по големи?" това ще е по ефективно от всичко което правите в момента"
разберете каква степен искате и изобщо какво искате от този мотор....за да няма изненади по нататък във времето.
- martineli
- Мнения: 1469
- Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
не става дума да пилиш блока за сгустяване(то тва си е направо глупаво)иде реч да се изравни челото на блока щото като напилите главата и я монтирате на блока то тя ще приеме кривината на блока.и така-ена крачка напред към по бързото сдухване на гарнитурата.а като се изравнят и двете повърхности и нещата заспиват. 

- martineli
- Мнения: 1469
- Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
prj57 написа:Клапаните надявам се не им барате челата с полировки..... еле пък изпускателните, щото да не поиска нови след това.
колега какво имаш предвид под челата щот кат гледам те са ги полирали навсякъде.според мен не требе сеполира много около фаските(там дето лягат) щото се заобля и после не може да легне както трябва и бързо се продухват и почват да истърват.
а имам друг въпрос -в една друга тема колегата РАСО беше писал че при портването и полирането на главата всукателните портове нв се полирали а се минавали сам с шкурка 100-а вие как го направихте??
- FreeSoul
- Мнения: 2751
- Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Bobby_ написа:разберете каква степен искате и изобщо какво искате от този мотор....за да няма изненади по нататък във времето.
Общо взето искаме един надежден мотор за всеки ден. Леко "зобнат със стероиди" за по-добро КПД без стремеж за по-висок разход. Относно степента - такава каквато ще е оптимална за този вал.
prj57 написа:Специално изпускателния клапан има материал по челото за да издържа на високата температура иначе може да изгори. При полирана или шлайфане ако се отнеме от този материал клапана отслабва и вече е по-податлив на повреда!!!
Това е ако е така -сме крачка назад


martineli написа:а имам друг въпрос -в една друга тема колегата РАСО беше писал че при портването и полирането на главата всукателните портове не се полирали а се минавали само с шкурка 100-а вие как го направихте??
Да всумакателните не сме ги полирали, само със 120 са минати. Но доколкото разбрахме има разлика при мотор с карбуратор и с инжекция(по запознатите да обяснят ако знаят)
- rusiq_24
- Мнения: 1660
- Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Изпускателните портове са с краен полир паста на огледало а всмукателните са на шкурка 120 и така ще си останат както и всмукателния колектор няма да се бара понеже грапавините не е добре да се махат (колата е с карбуратор) а само ще се изравнят отворите към главата понеже те са малко по големи вече. Челата на клапаните са почистени леко с шкурка 320 и водна 1000,а фаските не са докоснати понеже ще се нарушат ръбчетата и те ще се напасват по късно с паста към леглата.Изпускателния колектор (поради финансови причини) колкото и да е недъгав остава и ще се шлайфа до огледало също както изпускателните портове.Блока ще се изравнява както и главата ще се шлайфа а с колко още не е решено и изчислено.Единствено което ме притеснява вече е лекия луфт който има клапана във водача и май ще се сменят водачите (стъблата на клапаните не са барани)п.п Аз още не съм разбрал какво ще става с този двигател понеже никито май не знае какво искаmartineli написа:prj57 написа:Клапаните надявам се не им барате челата с полировки..... еле пък изпускателните, щото да не поиска нови след това.
колега какво имаш предвид под челата щот кат гледам те са ги полирали навсякъде.според мен не требе сеполира много около фаските(там дето лягат) щото се заобля и после не може да легне както трябва и бързо се продухват и почват да истърват.
а имам друг въпрос -в една друга тема колегата РАСО беше писал че при портването и полирането на главата всукателните портове нв се полирали а се минавали сам с шкурка 100-а вие как го направихте??




Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта