Здравейте и ЧНГ на всички.Карам пасат 1.8 моно прегледах форумите , но не можах да намеря подобна тема . От известно време нямам ниски обороти независимо дали е студено или топло вътре в купето се чува едно натрапчиво жужене когато я карам на бенз(пропуснах да кажа , че е газ - бензин но я карам само на бензин )само за пробата като я превключа на газ жуженето езчезва но двигателя тръгва да си гасне.В същото време цялата кола се тресе,свещите и гърнето са черни на сажди .
Ходих в няколко сервиза да я окачат на компа уж всичко било наред давала някакви грешки,но в крайна сметка нищо!
Ако някой може да помогне, че ми писна да форсирам по кръстовищата - предварително благодаря



Жужене на моното на б3
- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: Пет 04 яну 2008 10:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Мерси много колега за упътването , то и аз я имам тази програмка ама като не отбирам нищо от тия ел.работи ще се ходи на сервиз.Обаче проблема се задълбочи преди няколко дена закъсах за бенз - налях от една бензиностанция до нас (познавам ги хората) 15 л. изминал съм точно 31 км.и днеска колата дава признаци ,че няма бенз или аз поне така си мисля защото пали и като реча да я изфорсирам гасне на газ няма проблеми като изключим оборотите .
Ако някой има мнение моля да го каже щото колата ми върши супер работа и не ми се разделя с
нея
Ако някой има мнение моля да го каже щото колата ми върши супер работа и не ми се разделя с
нея
-
- Мнения: 1282
- Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
То ако не работи моторчето, и компютъра се ошашква, щото той "не знае" че не работи и т.н. На газ компютъра не играе и съответно няма проблем.
Лесно се проверява моторчето, имай предвид че може да се разглоби и да се почисти и смаже, т.е. не се оставяй "майсторите" веднага да те пратят за ново.
Ново най-добре по моргите търси че иначе е цифра.
Виж първо най-простото - разкачи куплунга на картинката и огледай да не са окислени клемите му нещо. Поне го включи и разкачи няколко пъти да се позачистят - ако си късметлия може да се оправи.
Тая операция не вреди и на другите куплунзи там да се направи - контактните проблеми са чести.
Лесно се проверява моторчето, имай предвид че може да се разглоби и да се почисти и смаже, т.е. не се оставяй "майсторите" веднага да те пратят за ново.

Виж първо най-простото - разкачи куплунга на картинката и огледай да не са окислени клемите му нещо. Поне го включи и разкачи няколко пъти да се позачистят - ако си късметлия може да се оправи.

Тая операция не вреди и на другите куплунзи там да се направи - контактните проблеми са чести.
- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
Да ще взема да се включа и аз.
Явно степ мотора ти прави номер, но щом се чува да жужи не е на добре, защото явно самото ел. моторче работи, но се трият червяка и зъбното колело, които предават възвратно постъпателното движение на буталцето, регулиращо положението на дрос. клапа. Дано при теб да не са се износили, колкото моите.
Предлагам ти да си извадиш куплунга с кабелите и би следвало на газ нещата да се стабилизират на празен ход, само че малко ще се качат оборотите на ок 950. Аз си купих втора ръка за 40 лв. и съм доволен.
Тук може да видиш как се справят с тази дреболия братушките, само трябва да действаш внимателно:
- http://volkswagen.msk.ru/forum/index.ph ... =44615&hl=
- http://volkswagen.msk.ru/forum/index.ph ... opic=40313
- http://volkswagen.msk.ru/forum/index.ph ... =20735&hl=
Снощи си отремонтирах такова моторче, но добре че имах и още едно за части.
Сега остава да тествам резултата.
Явно степ мотора ти прави номер, но щом се чува да жужи не е на добре, защото явно самото ел. моторче работи, но се трият червяка и зъбното колело, които предават възвратно постъпателното движение на буталцето, регулиращо положението на дрос. клапа. Дано при теб да не са се износили, колкото моите.
Предлагам ти да си извадиш куплунга с кабелите и би следвало на газ нещата да се стабилизират на празен ход, само че малко ще се качат оборотите на ок 950. Аз си купих втора ръка за 40 лв. и съм доволен.
Тук може да видиш как се справят с тази дреболия братушките, само трябва да действаш внимателно:
- http://volkswagen.msk.ru/forum/index.ph ... =44615&hl=
- http://volkswagen.msk.ru/forum/index.ph ... opic=40313
- http://volkswagen.msk.ru/forum/index.ph ... =20735&hl=


-
- Мнения: 21
- Регистриран на: Пет 04 яну 2008 10:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Направо утре го започвам това моторче , но аз пак да си питам по компетентните от мене - когато двигателя работи на бенз моторчето работи а когато включа на газ то дали пак работи защото жуженето изчезва и ако си работи дали пък не е някое клапанче в моното (което има нещо общо само когато двигателя работи на бенз).
- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
nelegal76 написа:... - когато двигателя работи на бенз моторчето работи а когато включа на газ то дали пак работи защото жуженето изчезва и ако си работи дали пък не е някое клапанче в моното (което има нещо общо само когато двигателя работи на бенз).
Има отношение и при работа на газ, но не е от такова значение, както при бензин, с каквото е предназначен да работи мотора. Както един небезизвестен и голям човек от форума е казал: "компютъра се ошашква от това гориво и почва да буха грешки и задава някакви стойности..." , все пак можеш да се обърнеш директно към него. Имам предвид Ваското 1.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 48 госта