Прегрях посред зима на -10

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Пет 04 яну 2008 23:11


АМи твърди са си маркучрите няма кво да се чудя много пати сам ги пипал и са камак. Какво следва като цена. щото маи няма да е само една гарнитура и какво друго се прави когато се сменя тя? Шлайфа ли се главата?




Потребителски аватар
Gesha_GTI
Мнения: 1130
Регистриран на: Съб 02 дек 2006 12:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Gesha_GTI » Пет 04 яну 2008 23:13


Tinko написа:Ами мята до кам половин метар хвърля пръски... в седмицата наливам около 100-200 грама антифриз. Утре ще отвия свещите да проверя.

Охо щом е на половин метър имаш 99% от мен че е гарнитура,конденз е нормално до 10-15 санта...аз пък преди като бях с заминала гарнитура ми спадаше до определено място и повече не мърдаше течноста :roll:


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Пет 04 яну 2008 23:17


Ами гарнитурата разбрах не е скъпа мога ли да я сменя без да щлаифам нищо?


Потребителски аватар
Gesha_GTI
Мнения: 1130
Регистриран на: Съб 02 дек 2006 12:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Gesha_GTI » Пет 04 яну 2008 23:21


Tinko написа:Ами гарнитурата разбрах не е скъпа мога ли да я сменя без да щлаифам нищо?

Да не кажа задължително,но е препоръчително шлайф....приготви към 120лв


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Пет 04 яну 2008 23:28


Ок до тук добре само не можах да разбера защо парното ми спира подяволите ?


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Пет 04 яну 2008 23:29


Да свалиш главата и да не я шлайфаш е все едно да смениш масло без да смениш масления филтър.
Аз лично като правя гарнитури препоръчвам да се направи и профилактика на главата. Вярно е че става малко по-бавно но става като хората. Ако е да се закърпи само става без шлайф и за по-малко от 1 ден.


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Пет 04 яну 2008 23:36


Цената на този ремонт зависи от това колко е крива и колко ще се шлайфа. Кофтито е при мен, че не се сменяни клапани гумички нищо! Никога не е отварян този мотор. Майстора ще каже я сега тука клапани това онова и поне 300 лв ....


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Съб 05 яну 2008 0:04


Човек това ти обяснявам че може от 130-140 лв до 300-320 да стъпи, зависи какво ще се прави.
Аз ако го правя примерно го правя както каже "клиентът" - ако иска като хората се прави като хората ако не - не.

П.С. Досега не съм затварял мотор без шлайф на главата.


Потребителски аватар
martineli
Мнения: 1469
Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот martineli » Съб 05 яну 2008 0:11


еми щом никога не е правен ремонт на главата ще требе да се направи --гумички водачи туй онуй ама след ремонта ше видиш че дося не си карал кола.пък за парното нема заради въсдушна възглавница и понеже радиаторчето на парното е малко по високо от разш.съд и 100% има въздух.и щом тъй ти мени температурата по добре почеай ремонта да не съане и друг фал некой


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Съб 05 яну 2008 0:53


Ами първо майстор да намеря, едвали ще намеря някой посред зима да се завира в гаража да се занимава. Иначе съм от младост а тук незнам каде правят двигатели и най важното как ги правят. С ръцете или с краката.


Потребителски аватар
lozan67
Мнения: 734
Регистриран на: Чет 03 авг 2006 20:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

pa

Мнениеот lozan67 » Съб 05 яну 2008 8:06


Може и антифриза да ти замръзва и да први тапа. Вчера като отивах за работа на -14, по Сливница имаше поне 7 прегрели коли. Според мен е от калпав антифриз.


javor_bg
Мнения: 727
Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 19:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот javor_bg » Съб 05 яну 2008 11:19


Tinko написа:Ок до тук добре само не можах да разбера защо парното ми спира подяволите ?


Главата шлайф абсолютно задължително!! Ми спира щото като влезе въздух в системата и циркулацията на охл. течност се нарушава


diado
Мнения: 5
Регистриран на: Вто 29 май 2007 18:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот diado » Съб 05 яну 2008 19:20


Еми пич,ориентирай се към този пич НИКСИ /който и ти отговаря на въпросите/.Аз не съм му ползвал услугите ,но от тук разбирам че е съвестен и си върши работата добре/на мен миго препоръчаха преди нова година ,но се справих сам с проблема/ 0888514133. Бъдете здрави.


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Съб 05 яну 2008 23:09


Ами на мен пък други майстори ми казаха, че главата ако не е крива и ако пасва идеално няма нужда от шлайф. И другото което е, от ауспуха не хварля вода на 15см пробвах го и на газ и на бензин с хартия. бутнах единя клапан да остане леко отворен на капачката. Всичко си е нормално маркучите са си меки и всичко е тип топ даже мисля, че не яде от водата така. Когато сложа капачката и всичките и клапи са затворени след 30 мин каране маркучите стават корави не много но не и нормално. Днес налях до горе антифриз, качих я на един баир да изкара въздуха от радиатора на парното и всичко си работи. Забравих да поясня, че когато станат твърди маркучите незнам май се образува налягане и термостата не отваря оттам не включва и перката, когато отворя капачката и всичко тръгва.

За сега сам го оставил така да си издиша по-малко въздух да видим дали ше има ефект от към загуба на антифриз. Относно антифриза вече купувам за 3 пат на агиат мисля, че беше немски от 15лв. 1.5л концентрат на -80.

Капачката е менте, кой може да ми намери оригинална?


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Съб 05 яну 2008 23:52


Може и от капачката да ти идват всички проблеми.

Ами на мен пък други майстори ми казаха, че главата ако не е крива и ако пасва идеално няма нужда от шлайф.

Аз така не бих си събрал мотора, но за да ти вземат по-бързо парите хората и това правят. Предполагам определят на око дали пасва идеално главата.

Сменяй капачката или вземи от някой колега работеща капачка - за проба.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 93 госта