Подаване на ток

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
buller
Мнения: 2193
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
Двигател: 1_8T AWT
Местоположение: София

Мнениеот buller » Чет 03 яну 2008 22:41


martineli написа:НО НИКОГА ДОКАТО Е ЗАПАЛЕНА ВАШАТА КОЛА НЕ И СВАЛЯЙТЕ АКУМУЛАТОРА .И НЕ Я ОСТАВЯЙТЕ ДА РАБОТИ БЕЗ АКУМУЛАТОР

Понеже не хващам смисъла, би ли се обосновал за това свое категорично твърдение! Няколкократно ми се е налагало да свалям акумулатора от колата, докато тя работи и не виждам къде е проблема :roll:




Потребителски аватар
martineli
Мнения: 1469
Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот martineli » Чет 03 яну 2008 23:10


Smeagol написа:Понеже не хващам смисъла, би ли се обосновал за това свое категорично твърдение! Няколкократно ми се е налагало да свалям акумулатора от колата, докато тя работи и не виждам къде е проблема :roll:

чекай ся малко ако говорим за гаражната ти кола тя е дизел и там малко по друга мусака.стаа въпрос за бензинови инжекции и моноинжекции.вече съм срещал случаи при които по тази причина са се сменяли компутри.сега каква е причината не съм мноо наясно ама говоря от опит.може да е от по високия ампераж или волтаж който се образува при липса на акумлатор незнам :dontknow: (пък и бащата спи ся пък той е мноо в час с тея работи)
нека некой по вещ да каже ама съм сигурен че тва е страничния ефект от работа на бензинова кола по специално некъв вид инжекция ,без акумулатор :roll:


Потребителски аватар
kiko
Мнения: 799
Регистриран на: Чет 30 ное 2006 14:30
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот kiko » Чет 03 яну 2008 23:20


martineli написа:
НО НИКОГА ДОКАТО Е ЗАПАЛЕНА ВАШАТА КОЛА НЕ И СВАЛЯЙТЕ АКУМУЛАТОРА .И НЕ Я ОСТАВЯЙТЕ ДА РАБОТИ БЕЗ АКУМУЛАТОР

и аз съм чел за това и пишеше да не се допуска това в никакъв случай,но и аз не знам защо твърдението е толкова категорично....та чакам с нетърпение някой разбирач да каже...


Потребителски аватар
nii
Незабравим член
Мнения: 4234
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
Автомобил: Golf 2 Automatic
Двигател: RP
Местоположение: кръчмата

Мнениеот nii » Пет 04 яну 2008 0:32


акумулатора изпълнява освен свичко друго и една допълнителна функция - стабилизатор на напрежение
ако го откачиш на работещ мотор, напрежението от алтернатора би могло да скочи до над 20 волта което води до изгаряне на повечето електроконсуматори... най-вече ЕКУ-то ;)


Потребителски аватар
martineli
Мнения: 1469
Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот martineli » Пет 04 яну 2008 1:09


nii написа:акумулатора изпълнява освен свичко друго и една допълнителна функция - стабилизатор на напрежение
ако го откачиш на работещ мотор, напрежението от алтернатора би могло да скочи до над 20 волта което води до изгаряне на повечето електроконсуматори... най-вече ЕКУ-то ;)

така е за тва и на динамото има реле регулатор който изключва горе долу на 15 волта но и те са много за екуто


Потребителски аватар
Plarol
Мнения: 298
Регистриран на: Сря 01 мар 2006 21:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: s.Dobroslavci-Sofiisko

Мнениеот Plarol » Пет 04 яну 2008 2:01


Когато откачиш акумулатора, релето за зареждане отчита много ниско напрежение в същия (няма как да разбере че е махнат) и се опитва да конпенсира като дава на max възбуждането на алтернатора и ако в момента оборотите са по високи може и до 30V да стигне напрежението, сещайте се какво става с електро оборудването, даже и фарови крушки са горели.


Потребителски аватар
joro_tt
Мнения: 256
Регистриран на: Съб 08 апр 2006 19:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот joro_tt » Пет 04 яну 2008 9:02


Аз не го знаех това... :shock :shock :shock
На мойта кошница съм го махал когато е запалена.
Ма нищо не се случи.... :lol:


Потребителски аватар
martineli
Мнения: 1469
Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот martineli » Пет 04 яну 2008 13:04


joro_tt написа:Аз не го знаех това... :shock :shock :shock
На мойта кошница съм го махал когато е запалена.
[b]Ма нищо не се случи
.... :lol:
[/b]
можеш само да се радваш.
сега се надявам че колегите разбраха защо съм натиснал CAPS LOCK-а на клавиатурата и съм го написал с главни букви.
ама по важното е да съм бил полезен :D


Потребителски аватар
R@do
Батето
Мнения: 5451
Регистриран на: Пон 17 яну 2005 10:47
Автомобил: Audi 80
Двигател: ABK 1993
Местоположение: В планината

Мнениеот R@do » Пет 04 яну 2008 13:06


scuba написа:Aз я паля, чакам 2-3 мин. и поддържам 3000 оборота - не знам дали е правилно, но не съм имал ядове

и аз така правя и винаги е ставало!


Потребителски аватар
dekata
Мнения: 314
Регистриран на: Пон 20 ное 2006 20:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот dekata » Пет 04 яну 2008 13:47


zmej написа:
Ludia написа:само да добавя че такива "зареждачки" от запалка в запалка се продават ;)


Много лесен и ефективен начин да се запалиш (не двигателя, а колата, или поне половината инсталация)... mhihi mhihi mhihi


Мой познат си беше купил компресорче да си помпи гумите.От Метро,където се включват в запалката.Запали се инсталацията и от тогава от запалката си пали само цигарата.


Потребителски аватар
jafara
Мнения: 949
Регистриран на: Нед 14 май 2006 21:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот jafara » Пет 04 яну 2008 20:10


Интересна тема се е заформила :)
Значи аз от всичко изписано стигнах до мнението че нетрябва да давам ток освен при някаква супер необходимост, и то вече ще чакам да се позареди малко акумулатора и тогава ще паля .... а аз както си давам ток на някои хора доста редовно, може да стане инфекция :)
А относно махането на акумулатора докато колата работи според мен е супер нередно :)


Потребителски аватар
greda
Мнения: 727
Регистриран на: Вто 04 сеп 2007 14:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот greda » Съб 05 яну 2008 18:20


jafara написа:Интересна тема се е заформила :)
А относно махането на акумулатора докато колата работи според мен е супер нередно :)

А, що да е нередно.... търговците на авточасти от какво ще живеят :twisted: :twisted: :twisted:

Сега сериозно, днес сутринта давах ток на една Микра пред нас, само че кабелите бяха ужасно менте (а моите си седят в магазина на топло :evil: ) и така и не успяхме да я запалим, та се наложи да я дърпаме :( Та първо - хубави кабели. И както каза Доктора - последно се закача минусът на "нуждаещата" се кола някъде на маса, не на минуса на "далдисалия" акумулатор. Даващата кола работи и стартовият ток на подаващатия акумулатор да е поне равен (или по-висок) от този на приемащия. При така изпълнени условия за сега проблем не съм имал (да чукна на дърво :wink: )


kiik
Мнения: 148
Регистриран на: Пон 12 дек 2005 21:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kiik » Съб 05 яну 2008 21:18


значи казаха ми, че последователността е следната:
1. връзвам двата акумулатора (+ с +, - с -)
2. Пали се колата, която подава ток
3. Надува се до 3000-4000 об.
4. Пали се колата на която се подава тока

Вярно ли е в крайна сметка ?


Потребителски аватар
stoqn_g60
Мнения: 4380
Регистриран на: Чет 31 май 2007 14:13
Автомобил: Audi 80
Двигател: ADA
Местоположение: у Софията

Мнениеот stoqn_g60 » Съб 05 яну 2008 21:25


kiik написа:значи казаха ми, че последователността е следната:
1. връзвам двата акумулатора (+ с +, - с -)
2. Пали се колата, която подава ток
3. Надува се до 3000-4000 об.
4. Пали се колата на която се подава тока

Вярно ли е в крайна сметка ?
важно е да подаваш газ и да се стремиж да задържиш стрелката на да речем 3000 оборота а не да я форсираш


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Нед 06 яну 2008 0:04


Както каза Nii...
през запалката ми се струва най-ефективно за хептем таквиз случаи..
Петък вечерта:
-Колга в службата вика дай кабели..
-Немам
-Их,, мамаму..
-Чеки малко..
Взехме 2 кабела от захранване за компир, срязахме ги, заголихме ги, връзване на двата акумулатора, моята работи...
почивка точно 1 цигара и 2-3 мин.. демек общо 10 мин...
малко през това време пофорсирах Зрънчо.
Давай.. запали.. поживо поздраво..
хем и колата ми беше позагряла вече ;)



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 63 госта