


Лютеницата!!!
Сори за спама!

The_Machine написа:faf4o написа:Не знам от къде ми е останало в акъла,но съм виждал и много шофъори да го правят.Винаги когато тръгвам(говоря ако колата е стояла повече от няколко часа на едно място),ако трябва да тръгна на задна,първо може и няколко сантиметра да е но тръгвам напред и след това включвам задна.Някой може ли да ми обясни защо го правя?
Никога не го правя, но доста хора са ми го казвали, дори и инструктори?
Някакво логично обяснение?
Tinko написа:Ами има защото не е разнесло маслото по-зъбчадката за задната предавка, защото тя се пада явно над него и ако колата не се е движела то се е свлякло долу в скоростната кутия. Макар че и да не са смазани за момент не е фатално.
zdravko_dimitrov1986 написа:Някои от колегите по назад бяха питали какво точно пише в АвтоБилд.
Сега ви го пиша тущ дословно
,, Една широко разпространена заблуда - след запалване на двигателя го оставяте да поработи малко на празен ход, за да загрее. Ясно е - това е напълно безсмислено, и освен повишен разход на гориво и миризлив въздух не печелите нищо".
Това беше от мен поне за сега.
didoriginal написа:Growsy написа:Извинете ме но някой ще може ли да ми обясни за...
"9. При коли с хидравлика на волана, навиване на волана докрай при извършване на маневра (особено характерно за неопитни шофьори); "
и дали това се отнася за колите без хидравлик ???
Не, когато си без хидравлика няма проблем. Когато обаче си с хидравлика, помпата издава много "интересни" стържещи звуци в крайно положение, защото се товари много и може или да протече някъде системата, или да се прецака помпата.
kam_tod написа:1. Неудоскоряване. Доста хора с цел пестене на гориво превключват от по-ниска на по-висока предавка при обороти на двигателя, по-ниски от необходимите. Оборотите, естествено зависят от типа на двигателя и неговата мощност и за това не може да се даде единен пример, но при всички случаи е по-добре за двигателя да се превключва при малко 'по-високи' обороти, отколкото при 'малко по-ниски'. Естествено зависи дали изкачваме налкон, дали сме на равен път или спускаме по надолнище;
2. Движение на висока предавка с ниска скорост. Свързан е отчасти с горния проблем;
.
kam_tod написа:SLO написа:На извънградско,се спира преди завоя и се изтегляме от него с газ,по преценка на водача!
Много кофти е когато се спира във завой,освен риска да изтървем завоя,товарим много механични елементи!
Винаги поглеждайте във огледалата преди да потеглите назад!
Така ме думнаха един път!
kam_tod написа:SLO написа:На извънградско,се спира преди завоя и се изтегляме от него с газ,по преценка на водача!
Много кофти е когато се спира във завой,освен риска да изтървем завоя,товарим много механични елементи!
АХА!!!! Фванах ви! ..... Аре няма да псувам ся тука щото сме колеги и да запазим добрия тон. Ама с това спиране преди завой направо ме вбесявате и главно СОФИЯНЦИ ИЗВЪН ГРАДСКО!
Давам пример зада съм максималко ясен: Когато пътната обстановка и/или колата не ми позволява да отвея автомобила пред мен, осбено ако се движи със 90-110 км/ч. Масово се получва следното преди да влезе в завоя, колегата пред мен набива спирачки и се получава едно каране 70 - 110 км/ч, при което с мойте 60 коня ела изпревари кола дето сигорно е 2 пъти по толква. И за да съм максимално Ясен НА Международен Път с Ограничение на Скороста 90км/ч.... НЯМА ЗАВОЙ НАКОЙТО ДА ИЗЛЕТИТЕ!!! Ако се движим с разумна скорост разбирасе. С 90км/ч няма да мръднете от пътя при нормална пътна обстановка.
И преди някой колега да ме пресякъл за пътната обстановка. Да кажа че съм го забелязвал това движение при абсолютно сух път. Както и при малко мокър де но щом мойта кошница поло със 13-ки гуметки не мърда от пътя с 90 в завоя, каво да кажем за всички останали.
Lizard написа:Ама с това спиране преди завой направо ме вбесявате ...
...преди да влезе в завоя, колегата пред мен набива спирачки и се получава едно каране 70 - 110 км/ч...НА Международен Път с Ограничение на Скороста 90км/ч.... НЯМА ЗАВОЙ НАКОЙТО ДА ИЗЛЕТИТЕ!!!...
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 66 госта