[quote="L&R"]Да ви напомня, който има зарядно устройство поне 2 пъти зимните месеци да включи акумулатора да се зареди до максимум, това спомага да издържи повече зими .
..А това важи ли за БОШ СИЛВЪР +(необслужваем) ???
Избор на акумулатор. Факти, митове, легенди.
- zdr_spasov
- Мнения: 140
- Регистриран на: Пет 09 юли 2004 18:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Swistow
- Контакти:
- L&R
- Мнения: 9371
- Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
- Автомобил: CCC
- Двигател:
- Местоположение: coffeeforums.bg
- Контакти:
Само зарядното трябва да изключва акумулатора като достигне 14,5V, а най-добре да има токов стабилизатор или зарядна програма , но това вече е лукс
, то и в автомобила не се зарежда кой знае с какви грижи
Друг полезен трик, който може да се приложи е зареждане до 14,5, последвано от разреждане за няколко часа с лампа от 55/60W до към 11,2V и последващо зареждане пак до 14,5V.
При тези цени на акумулаторите трябва да им обръщаме внимание


Друг полезен трик, който може да се приложи е зареждане до 14,5, последвано от разреждане за няколко часа с лампа от 55/60W до към 11,2V и последващо зареждане пак до 14,5V.
При тези цени на акумулаторите трябва да им обръщаме внимание

Здравейте колеги и за много години
Вчера видях, че ronin е "събудил" любимата ми тема и не се въздържах да се включа, но първо пробвах нещо:
- Ставам сутринта и
(-14) градуса. Как да не пробвам акумулатора на голфа (55 Ан, точно според каталозите), който не е пален от 1-ви
. Излязох на вън, отключих, завъртях на стартер и ..... чудо
Колата запали все едно е юли месец
Бре, сигурно нещо съм объркал
Бегом при служебната (дизел, също с акумулатор по каталог) - 1 подгряване и тя пали
Явно и тази зима (да не чуе дяволът) няма да вляза в статистиката с каталясали акумулатори
И докато си пиех кафето си мислех, защо и двете палят без проблем, след като акумулаторите им са по каталог, а не по-големи. Да не говорим, че 55-цата на голфа е недозаредена, че палихме една дизелова двойка с него преди Коледа.....
И до какъв извод стигнах
- смея да кажа, че колите за които се грижа са много добре поддържани. Не им е необходима развъртане от по 10-15 минути докато запалят и сигурно заради това безпроблемно си карам акумулаторите по над 5 години... и то точно такива, каквито предписват каталозите (това защото не обичам да откривам топлата вода
).
А спестените пари от разликата в цената на батериите пак отиват по колата
то е ясно, нали сме маниаци всичките
Та да повторя мнението си от преди 2-3 месеца - поддържайте си колите и си купувайте акумулатори според предписанията на констукторите им. Не е нужно да плащаш повече за да ползваш същата услуга
Още веднъж - За много години, здраве и късмет на всички, и много безаварийно

Вчера видях, че ronin е "събудил" любимата ми тема и не се въздържах да се включа, но първо пробвах нещо:
- Ставам сутринта и









И до какъв извод стигнах


А спестените пари от разликата в цената на батериите пак отиват по колата


Та да повторя мнението си от преди 2-3 месеца - поддържайте си колите и си купувайте акумулатори според предписанията на констукторите им. Не е нужно да плащаш повече за да ползваш същата услуга

Още веднъж - За много години, здраве и късмет на всички, и много безаварийно

- mr_green
- Мнения: 32
- Регистриран на: Съб 01 дек 2007 23:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Троян
- Контакти:
Здравейте колеги и за много години
имам питане за поло с мотор AEF 1.9D 47kw Какъв акумолатор ми трябва щот сегашния умря.И за зарядно да питам какво и от къде
да е качествено.
имам питане за поло с мотор AEF 1.9D 47kw Какъв акумолатор ми трябва щот сегашния умря.И за зарядно да питам какво и от къде
да е качествено.
Последна промяна от mr_green на Съб 05 яну 2008 18:05, променено общо 1 път.
polo_6NSC_AEF_1999 написа:greda написа:72-75 Ан. Над 650 А пусков ток.
За съжаление от опит мога да ти кажа, че на това Поло по-голям от 63Ач няма да се побере в кошницата(мястото е 25см-мисля при теб е същото).Акута над 70Ач са 28см.
По каталозите дават от 60 да 77Ан и над 540 А в кутии до 278 мм
http://www.autoteile-shopping.de/default.asp?lang=en
Ако "polo_6NSC_AEF_1999" се окаже прав (а това най-вероятно ще е така

Направиха го за малките HDI-та на французите и от акумулаторите в малки кутии е от най мощните. Естествено същото важи за VARTA SILVER dynamic.... Успех !
-
- Мнения: 241
- Регистриран на: Пет 16 ное 2007 20:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
За съжаление, колегата е прав за нашите кошници - за някакви си 5-6 мм отпред, акумулатора (над 64Ач) седи на една страна и не може да се опре хубаво в основата, което означава, че една не малко част от плочите ще са си все на сухо - бахмаааму.
Купих си бош силвър 54Ач/610А стартов ток, напълно необслужваем. Вече няколко дни в най-големите студове не ме е оставял, просто стартера върти, като дрелка.
Купих си бош силвър 54Ач/610А стартов ток, напълно необслужваем. Вече няколко дни в най-големите студове не ме е оставял, просто стартера върти, като дрелка.
-
- Мнения: 241
- Регистриран на: Пет 16 ное 2007 20:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Искра-та са боклучави (на колко искро почитатели давах ток, не е истина), монбат-а са малко издържливи (точно след 9 мес. употреба и няма и половината от капацитета си, въпреки че е поддържан), да не говорим за бош, гигават, варта, магнети марели (само цената ги различава в повечето случай от бг марките) ...
В БГ да обобщя - няма качествен акумулатор. Мой приятел, пътуващ всеки мес. до немско също се убеди, какви ли не марки сменя и накрая се сети да си купи варта от дойчовците - еми, вече 3-та година и в най-големите студове върти, като бесен, а е само 64Ач на пасатор от тия старите, ръбатите, който на всичкото отдолу е и на газ.
Въпрос на късмет е, колеги.
В БГ да обобщя - няма качествен акумулатор. Мой приятел, пътуващ всеки мес. до немско също се убеди, какви ли не марки сменя и накрая се сети да си купи варта от дойчовците - еми, вече 3-та година и в най-големите студове върти, като бесен, а е само 64Ач на пасатор от тия старите, ръбатите, който на всичкото отдолу е и на газ.
Въпрос на късмет е, колеги.
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: Пон 14 авг 2006 13:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
John3V, тука малко си попрекалил-чак пък да няма в България читави акумулатори... Аз съм трета година с Exide и не съм имал никакви проблеми, включително и при -18. Една служебна кола е с Bosch Silver купуван преди 5 или 6 години-колата не е отказала веднъж да запали. Познавам хора, на които акумулаторите са на по над 5 години и не са закачани нито веднъж на зарядно и не са отказвали и при много ниски температури(говоря именно за марките, които си изброил-Bosch, Gigawatt(което марка на Bosch), Varta, AC Delco etc.
-
- Мнения: 241
- Регистриран на: Пет 16 ное 2007 20:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Никак не съм прекалил.
Говоря за новите производства - от около година насам.
Контрола на качеството е толкова много занижен, че нямам думи.
А да не говорим за многото "търговци", които са способни на какви ли не трикове, само и само да се сдобият с бързата печалба.
Всички знаят кои са те в нашия град.
Говоря за новите производства - от около година насам.
Контрола на качеството е толкова много занижен, че нямам думи.
А да не говорим за многото "търговци", които са способни на какви ли не трикове, само и само да се сдобият с бързата печалба.
Всички знаят кои са те в нашия град.
John3V написа:Никак не съм прекалил.
Говоря за новите производства - от около година насам.
Контрола на качеството е толкова много занижен, че нямам думи.
А да не говорим за многото "търговци", които са способни на какви ли не трикове, само и само да се сдобият с бързата печалба.
Всички знаят кои са те в нашия град.
Виж човек, от мнението ти излиза, че си направил одит на всички големи производители на акумулатори в света и си установил, че ОТК-то им е под всякаква критика



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта