:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

Golf GTI Edition '94 - 150hp

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 10085
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Мнениеот group® » Сря 02 яну 2008 9:32


ttony написа:
ivogti написа:
Bowen написа:quote] 150 CV НЕЕ ЗА СОЦИАЛНО СЛАБИ ! ЗА КАКВА ГАС ИЗОБЩО ГОВОРИМ :D :D


Е, ние социално слабите не искаме да си говорим за ГАС с един ГЪС.

Колега, една газова уредба "на старо", какво фактически ти ще получиш, е 200лв. Нова е 500лв, с гаранция и без никакъв проблем се монтира на АБФ двигател. По-добре разгледай предложенията в БГ, поне имаш възможност за предварителна диагностика.


каква е тая газ(или гас :) ) за 500лв на абф че нещо са ме преебали с тия 1300лв за моята гаС на моя абф :?:

... не всъщност аз ще отговоря ... АГУ :shock ... абф с АГУ е ... ABD с 17ки джанти и китеник на таблото :No ... айде стига умни коментари ...
Пак казвам - АБФ само с газов инжекцион!!!!!!!!!!!!!!!




ttony
Мнения: 169
Регистриран на: Пет 16 дек 2005 21:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ttony » Нед 06 яну 2008 18:08


[/quote]
Пак казвам - АБФ само с газов инжекцион!!!!!!!!!!!!!!![/quote]

Съвсем учтиво питам - можеш ли да се обосновеш, или просто някъде нещо си чел/чул ?

Защото аз пък казвам - АБФ е перфектен за обикновена газова уредба ( за разлика от 8 клапановите модели). И мога да се обоснова.


Потребителски аватар
Мартин
Мнения: 1561
Регистриран на: Чет 29 ное 2007 11:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Мартин » Чет 10 яну 2008 12:04


Аз досега не съм виждал Голф със заводска газова уредба. Колега моля те, ако го вземеш пиши, ще ми е интересно да го разгледам, за да видя как са я направили.
Успех с покупката!


Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Чет 10 яну 2008 13:19


Кво е чул бе колега , не четеш ли че момчето кара АБФ с газов ИНЖЕКЦИОН, тва е решението за тая кола, с АГУ то няма да е вече 150кс повярвай ми ,поне 20кс си отиват само от плочката дори без да си на газ.Аз на мойта преди да махна плочката колата си я карах на бензин и едно приятелче с АБФ до 170 му правех кола и половина и на 180 и малко отгоре ме отвя и си викам ,а тука има нещо нередно и кат махнах само плочката и му напрайх 5 коли до 180 и нагоре продължавах да си отивам.....Така че ако искаш 150кс бегай далече от газта,в най лошия случай инжекцион там работата е друга.....
УСПЕХ


Потребителски аватар
6ujuu
Мнения: 122
Регистриран на: Нед 08 юли 2007 17:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

.

Мнениеот 6ujuu » Чет 10 яну 2008 18:28


абе каква гас бе хорааа гти 16в с гас :no-no


ttony
Мнения: 169
Регистриран на: Пет 16 дек 2005 21:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ttony » Чет 10 яну 2008 19:19


Golf 3 1.8 написа:Кво е чул бе колега , не четеш ли че момчето кара АБФ с газов ИНЖЕКЦИОН, тва е решението за тая кола, с АГУ то няма да е вече 150кс повярвай ми ,поне 20кс си отиват само от плочката дори без да си на газ.Аз на мойта преди да махна плочката колата си я карах на бензин и едно приятелче с АБФ до 170 му правех кола и половина и на 180 и малко отгоре ме отвя и си викам ,а тука има нещо нередно и кат махнах само плочката и му напрайх 5 коли до 180 и нагоре продължавах да си отивам.....Така че ако искаш 150кс бегай далече от газта,в най лошия случай инжекцион там работата е друга.....
УСПЕХ


Напълно съм съгласен. НО всеки е наясно, че след АГУ коне изчезват.
Основното предимство на ГИ е при каране на бензин над 4-5000 оборота :) (заради липсата на "плочка").



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 89 госта