Още едно поло в клуба
- imperial_eagle
- Мнения: 79
- Регистриран на: Чет 20 дек 2007 18:01
- Автомобил: Octavia TDI 90 combi
- Двигател: AGR
- Местоположение: София, Тетевен
така и така съм почнал с въпросите( като се има в предвид че съм изпозвал и търсачката) та нещото между бронята и фаровете(и решетката) ми е ръждясало, въпроса ми е може ли да се демонтира само то без да се свалят други работи и ако не какво трябва да сваля за да стигна до него, а и някои ако знае колко струва ново такова
Не можеш-тва е едно цяло с металната основа,дет държи фарове,заключване и под самата основа на бронята стои
Всъщност става -ама с флекс,оксижен-няма смисъл братче...Щом те дразни-тръкни с шкурчица-водна не по-малко от 500,най добре 800,1000
,замацай с дунапрена и тва е!
Караш кола за илядо лева,деба-не и се озъртай толкос!
Ама,ако толкоз си се навил-сменявай я...
АЗ ЩЕ ТИ КУПЯ СТАРАТА-и без тва след удара,мойта все едно са я дъвкали кучета!
Давай с въпросите,че нещо ми е скука

Всъщност става -ама с флекс,оксижен-няма смисъл братче...Щом те дразни-тръкни с шкурчица-водна не по-малко от 500,най добре 800,1000

Караш кола за илядо лева,деба-не и се озъртай толкос!
Ама,ако толкоз си се навил-сменявай я...
АЗ ЩЕ ТИ КУПЯ СТАРАТА-и без тва след удара,мойта все едно са я дъвкали кучета!

Давай с въпросите,че нещо ми е скука

- imperial_eagle
- Мнения: 79
- Регистриран на: Чет 20 дек 2007 18:01
- Автомобил: Octavia TDI 90 combi
- Двигател: AGR
- Местоположение: София, Тетевен
- lrlmodo
- Мнения: 4356
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
- Автомобил: Zafira OPC
- Двигател: Z20LET
- Местоположение: София, Овча купел
imperial_eagle написа:така и така съм почнал с въпросите( като се има в предвид че съм изпозвал и търсачката) та нещото между бронята и фаровете(и решетката) ми е ръждясало, въпроса ми е може ли да се демонтира само то без да се свалят други работи и ако не какво трябва да сваля за да стигна до него, а и някои ако знае колко струва ново такова
Бе тая лайсна под фаровете се продава отделно като резервна част!
Ма как се хваща към маската за фаровере - сега не мога да ти кажа!
Вариант е да я пръснеш временно с някъв спрей, след като я тръкнеш със шкурка!
- imperial_eagle
- Мнения: 79
- Регистриран на: Чет 20 дек 2007 18:01
- Автомобил: Octavia TDI 90 combi
- Двигател: AGR
- Местоположение: София, Тетевен
- imperial_eagle
- Мнения: 79
- Регистриран на: Чет 20 дек 2007 18:01
- Автомобил: Octavia TDI 90 combi
- Двигател: AGR
- Местоположение: София, Тетевен
- imperial_eagle
- Мнения: 79
- Регистриран на: Чет 20 дек 2007 18:01
- Автомобил: Octavia TDI 90 combi
- Двигател: AGR
- Местоположение: София, Тетевен
- imperial_eagle
- Мнения: 79
- Регистриран на: Чет 20 дек 2007 18:01
- Автомобил: Octavia TDI 90 combi
- Двигател: AGR
- Местоположение: София, Тетевен
Не искаш да ползваш тва пусто бутонче "ПРОМЕНИ"
Както и да е-така ще натрупаш мнения бърже
Пробвай с шкурка,не с флекса...щот кит ще мажеш после и пак ще търкаш.
Ако не се оправи след наместването на пръстена-нова капачка(на старо)
Абс.необходимо е тя да е изправна-все пак трябва да работи правилно клапана който е в нея!
Тва е кат възвратен клапан-кат дигне налягане-компенсира,като отваря за да вкара въздух и да намали налягането!
На една стара вектра заради пуста капачка-радиатора гръмна така,че Сот и полиция ни обградиха за 20 секунди
Инцидента стана пред банка




Както и да е-така ще натрупаш мнения бърже

Пробвай с шкурка,не с флекса...щот кит ще мажеш после и пак ще търкаш.
Ако не се оправи след наместването на пръстена-нова капачка(на старо)
Абс.необходимо е тя да е изправна-все пак трябва да работи правилно клапана който е в нея!
Тва е кат възвратен клапан-кат дигне налягане-компенсира,като отваря за да вкара въздух и да намали налягането!
На една стара вектра заради пуста капачка-радиатора гръмна така,че Сот и полиция ни обградиха за 20 секунди


Инцидента стана пред банка



- lrlmodo
- Мнения: 4356
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
- Автомобил: Zafira OPC
- Двигател: Z20LET
- Местоположение: София, Овча купел
При нарастване на налягането над опр стойност (2 атм май беше) и изпуска навън налягане.
Няма ли номер мотора или в КАТ не го откриха?
Ако не ляга хубаво О-пръстена - всичко изтича навън, щото капачката не задържа (при мен беше така). Тия капачки са масови, вземи една за 10-15 кинта нова. Вземи и уплътнението и го слагай на старата.
Няма ли номер мотора или в КАТ не го откриха?
Ако не ляга хубаво О-пръстена - всичко изтича навън, щото капачката не задържа (при мен беше така). Тия капачки са масови, вземи една за 10-15 кинта нова. Вземи и уплътнението и го слагай на старата.

Последна промяна от lrlmodo на Пон 07 яну 2008 22:49, променено общо 1 път.
- imperial_eagle
- Мнения: 79
- Регистриран на: Чет 20 дек 2007 18:01
- Автомобил: Octavia TDI 90 combi
- Двигател: AGR
- Местоположение: София, Тетевен
imperial_eagle написа:двигатела си има номер ама човека в кат вика: "оооо то ръждясало пиши го без номер"
И защо се кефиш толкоз-кат ти дойде някоя надъхана за рушвет кука и види номера да се заяжда с теб ли...???
Или че някога евентуално,може би,случайно,кат се сдуха двигателя ще минеш по-тънко при пререгистрацията на колата с евентуално купения с номер мотор



Стига пич-отсега ли ще мислиш за лошавия сценарий
П.С. Аз нося цайси,ОБАЧЕ нали снимката на ЛК е без цайси?Е ,една кука ме спира в Сл.Бряг в 23.00 часа-"докс за проверка",аз давам..."ама що на снимката си без цаки?"-"Е отде да знам,питай министъра и гл.секретар(от Банкя-тогава)...Ти требе да знаеш и следиш за спазването на закона..."
А-ХА-а-ааа"-вижда ми регистрацията..."Много отворени станахте вийй от Банкя..."-"приятна вечер г-н полицай"....
Та оттогава мина доста време,ама мисля че схвана замисъла.....
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта