
Значи колата все прегряваше и губеше много антифриз, незнайно от каде. Като пипах маркучите на големия кръг на охладителната система бяха студени и обвиних термустата, че не е отворил и от налягането избива капачката на разширителният съд и изхвърля антифриза. Смених го - същото положение... Нацяло го махнах и в момента съм без термостат... но положението е същото, дори се усложни. Почвам да се съмнявам за издухана гарнитура... Отзад много пуши - бял пушек и на всеки 10-15км. маркучите се втвърдяват. Страх ме е при това положение да отворя разширителният съд и само леко издърпвам тясното мъркучле дето е краят на охладителнатаа система и от там яко почва да излиза пара. Ако въобще не отворя и изчакам да истине колата, доливам по 1.5литра антифриз.
Та да обобщя
- бял пушек - много
- на 10-15км. маркучите се втвърдяват, загрява изведнъж и трябва да долея 1.5литра антифриз - горе долу.
Кажете сега.... нуждая се от смяна на гарнитура на главата ли... или и на още нещо...
Ако е това бихте ли могли да ми препоръчате някой майстор в Пловдив и горе долу това с колко финансови разходи е свързано.
Благодаря