
Части, които стават от други автомобили!
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Части, които стават от други автомобили!
Днес като разглобявах предницата на костенурката гледам ралични вътрешни лагери на 2-те колела и се сетих, че май стават от москвич, сетих се и, че в стария форум в dir.bg имахме такава тема(доста развита), но за съжаление вече е изтрита и предлагам тука да си направим една такава темичка, кой каквото се сети, че става от друга кола да казва! 

- stenly_r
- Мнения: 323
- Регистриран на: Чет 05 май 2005 14:24
- Автомобил: VW 1300
- Двигател: F
- Местоположение: Банкя
- Контакти:
Re: Части, които стават от други автомобили!
BuGmaN написа: като разглобявах предницата на костенурката
като си на тема предница - накрайници (широкия конус) от трабант.
моя шеф си търсел такива за трабант в германия и понеже нямало, дали му за костенурка
- airMcooled
- Мнения: 53
- Регистриран на: Нед 31 окт 2004 18:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
феродо на съединител
1:1 от вартбург, с 1302 съм
Ключ
Айде и аз да се включа
))))
В патронника на волана за запабването ако не пали -. значи не дава контакт. Вади се патронника и от него се вади един куплунг в който влиза буксата с кабелите - става от Голф1 и цялата тая генерация коли, само се изпилва едно стърчащо краче.
А спирачната помпа верно ли става от Вартбург, че ми трябва спешно!

В патронника на волана за запабването ако не пали -. значи не дава контакт. Вади се патронника и от него се вади един куплунг в който влиза буксата с кабелите - става от Голф1 и цялата тая генерация коли, само се изпилва едно стърчащо краче.
А спирачната помпа верно ли става от Вартбург, че ми трябва спешно!
- asentm
- airman
- Мнения: 3081
- Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: феродо на съединител
airMcooled написа:1:1 от вартбург, с 1302 съм
1302/03 Шкода 120 без серво
да уточня!
Трябва ми двукръгова помпа за шаси с бимболтовете аз имам от бус но е дълга и опира в главата!
лада
лада
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
--От Вартбург става и феродовия и притискателния диск, това е за тези дето карат с 180мм. съединител,а които са с 200мм, могат да ползват притискателен и феродов от Барказ.
--Чистачки и стойки за тях от Трабант(много съм доволен)
--Амотрисьори стават от Вартбург, Транбант, Лада, задни от Пежо 205(май) - това са за тези с 2-те уши, а макферсинните стават от Зазка и мисля от Шкода.
--Чистачки и стойки за тях от Трабант(много съм доволен)
--Амотрисьори стават от Вартбург, Транбант, Лада, задни от Пежо 205(май) - това са за тези с 2-те уши, а макферсинните стават от Зазка и мисля от Шкода.
- asentm
- airman
- Мнения: 3081
- Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
BuGmaN написа:--От Вартбург става и феродовия и притискателния диск, това е за тези дето карат с 180мм. съединител,а които са с 200мм, могат да ползват притискателен и феродов от Барказ.
--Чистачки и стойки за тях от Трабант(много съм доволен)
--Амотрисьори стават от Вартбург, Транбант, Лада, задни от Пежо 205(май) - това са за тези с 2-те уши, а макферсинните стават от Зазка и мисля от Шкода.
и ГОЛФ 1
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
малко да попрехвърлим инфо от дира
--Уплатнения за калниците може да си вземете от GomaPlast - това е на една от пресечките на Мария Луиза - посока от Лъвов мост към Св. София, в дясно - 2-ра или 3-та, продават се на метър и цената им беше към 1,0-1,20лв за метър.
12OO
--дългата спирачна тръба от помпата до задния тройник се заменя с тръбичката на хидравличния съединител на Шкода 120 и т.н. само се праи 1 вратка че е малко далга!
струва около 7 и нешто! лв.!
Air Cooled (Perso)
--гумичките на спирачната помпа можем да подменим с нови от ,,Шкода''-100s, а дългата тръба за задните спирачки успешно замених с ,,Москвич''-ова.
hybrid (BuGmaN)
--костенурката на брат ми имаше проблем със спирачките и като свалихме помпата, за да направят гумички - оказа се, че е от лада...
захващането не е променяно.
костенурката е 1302 от 1971ва.
fan

--Уплатнения за калниците може да си вземете от GomaPlast - това е на една от пресечките на Мария Луиза - посока от Лъвов мост към Св. София, в дясно - 2-ра или 3-та, продават се на метър и цената им беше към 1,0-1,20лв за метър.
12OO
--дългата спирачна тръба от помпата до задния тройник се заменя с тръбичката на хидравличния съединител на Шкода 120 и т.н. само се праи 1 вратка че е малко далга!
струва около 7 и нешто! лв.!
Air Cooled (Perso)
--гумичките на спирачната помпа можем да подменим с нови от ,,Шкода''-100s, а дългата тръба за задните спирачки успешно замених с ,,Москвич''-ова.
hybrid (BuGmaN)
--костенурката на брат ми имаше проблем със спирачките и като свалихме помпата, за да направят гумички - оказа се, че е от лада...
захващането не е променяно.
костенурката е 1302 от 1971ва.
fan
- vlassev
- Мнения: 50
- Регистриран на: Чет 03 мар 2005 11:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Предни седалки
Мислех да търся седалки от Corsa, но вчера погледнах че отдолу релсите им са захванати едната(от към вратата)-за пода а другата е странично за стената на тунела който минава посредата. Някой да е слагал такива седалки да ми каже дали става? Или от други коли? Ще ми се подвижните облегалки да са по-тънки(пестене на пространство:))
- asentm
- airman
- Мнения: 3081
- Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
аз съм с Корса ГСи ....... откачаш ги заедно с основите заваряваш па пода 1 напречна греда отпред м/у оригиналните релси ... и отзад .. отзад на основата на седалката правиш същото и пробиваш дупките .....и седалката си става и си се мъндрахерца напред назад ........ а задните си влизат като у дома си .....
незнам дали ме разбра ...защото и на мен ми е трудно ..но няма как
незнам дали ме разбра ...защото и на мен ми е трудно ..но няма как

- vlassev
- Мнения: 50
- Регистриран на: Чет 03 мар 2005 11:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
абе половината горе-долу го разбрах
Ама не ми стана ясно дали да махам старите релси или няма нужда.Доколкото разбрах от предишния собственик седалките са от рено и не се мандахерцат така че задните малко трудно влизат като у дома си! Не ми стана ясно и напречните греди за какво ще служат!
Значи тия дни ще мръдна по моргите да намеря корсови седалки пък ще се консултирам тук в движение. А между другото имаш ли представа горе-долу по колко левчета вървят?

Значи тия дни ще мръдна по моргите да намеря корсови седалки пък ще се консултирам тук в движение. А между другото имаш ли представа горе-долу по колко левчета вървят?
Върни се в “Air Cooled & Boxer”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта