Студ -17.4 - добър тест за акумулатора
- Wish_Master
- Мнения: 948
- Регистриран на: Сря 09 май 2007 18:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Не я бях палил от преди нова година. Цялата беше покрита със сняг под капака, явно много е навявало. Виждаше се само капака на главата и малко от сирената на алармата. Немога да ви опиша какво чистене падна. Целият алтернатор беше пълен със сняг и лед. Ремъкът и всички ролки бяха изцяло под снега. Престраших се да я запаля. Направи 2-3 врътки и запали. Поработи малко и я изгасих, че почна яко да пуши от снега навсякъде. Утре почистването продължава. Факт е обаче, че от 8 коли пред блока, само моята успя да запали. На баща ми колата (Vectra 90г) беше със заминал акумулатор, сега го зареждам на балкона. Положението под капака беше същото, само дето се чисти много по-лесно.
- liuboo
- Мнения: 93
- Регистриран на: Нед 29 апр 2007 12:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Моята не бе палена от 29.12.07.,и видях зор от 3 път запали и виеше кат тигър стартера,ама това е братче студд.
Последна промяна от liuboo на Сря 13 фев 2008 10:48, променено общо 1 път.
- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
bomber написа:Навън стана жега
Така си е, направо да си подготвим по една лодка и

За температурата в миналия петък не знаех, че е толкова ниска. По-важното е, че вечерта реших да излизам с колата и успя да запали от първото въртене, макар че издаде доста немощен звук. Не е добре да се оставя повече от 2-3 дена без да поработи двигателя при такива ниски температури. Установих го преди ок 2 год. когато се разделих със "Добричкия" мисля че беше Искра, но той беше служил вярно почти 4, така че може и да му е било време.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 63 госта