Имам следният проблем
Преди 1 седмица смених маслото филтъра и ремъка но ,
преди няколко дни докато карах ми вдигна температура и започна да излиза пара през капака при което разбрах (по огромната локва антифриз под колата) че е изхвърлило водата вднигна ми 120 градуса темп и чаках половин час да изстине за да я върна в гаража
майсторите ми казаха че е издухана гарнитурата и най-вероятно има крива глава на цилиндър ,което само по себе си предполага временна неподвижност на колата ,дайте идея какво да правя дали да търся нова глава или да им кажа дая пилят?
Ако някой има подобен проблем нека сподели впечетленията си
най-гадното е че ,причината е ,че колата е била системно прегрявана ,жалко но факт ,на всеки може да се случи да си купи немски "диамант"

нуждая се от съвет и ориентиривъчна цена на ремонта.