ми дам,толкова ~ 500 кинта еDpop написа:LILO&STICH написа:4.0 ЛВ. бош и гаранцията важи само ако се сменя в сервиз на бошjoker написа:Dpop написа:jokerв София има магазин в който се продава нова плочка за TPS, но да се надяваме че виновника за главоболието на stan_golf е нещо по-незначително.
Всички мои познати ми казват,че ТПС се продава само ан блок с инжекциона...не знам![]()
![]()
![]()
и колко струва нов?.....защото за 40 лв си взех втора ръка и то много запазен...
E тук му е мястото на това, което е на аватара ти брат.
Решен проблем с оборотите на празен ход/студен двг.
- LILO&STICH
- ябълката на раздора
- Мнения: 13068
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
LILO&STICH написа:ми дам,толкова ~ 500 кинта еDpop написа:LILO&STICH написа:4.0 ЛВ. бош и гаранцията важи само ако се сменя в сервиз на бошjoker написа:Dpop написа:jokerв София има магазин в който се продава нова плочка за TPS, но да се надяваме че виновника за главоболието на stan_golf е нещо по-незначително.
Всички мои познати ми казват,че ТПС се продава само ан блок с инжекциона...не знам![]()
![]()
![]()
и колко струва нов?.....защото за 40 лв си взех втора ръка и то много запазен...
E тук му е мястото на това, което е на аватара ти брат.
ами аз каква песен пея.....толкова струва целия блок защото се продава със запечатан с пластмасови пломби към него ТПС(регулиран заводски,защото в Европата никой не си играе на регулировки...)
-
stan_golf3
- Мнения: 144
- Регистриран на: Пон 08 окт 2007 17:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
LILO&STICH написа:4.0 ЛВ. бош и гаранцията важи само ако се сменя в сервиз на бошjoker написа:Dpop написа:jokerв София има магазин в който се продава нова плочка за TPS, но да се надяваме че виновника за главоболието на stan_golf е нещо по-незначително.
Всички мои познати ми казват,че ТПС се продава само ан блок с инжекциона...не знам![]()
![]()
![]()
и колко струва нов?.....защото за 40 лв си взех втора ръка и то много запазен...
Ако е за 4 лв. го искам за резерва (даже и да е в час моят).
А, чак сега дочетох и другата страница - 500 лева определено са ми много !
Това по-горе за 4 лв. предполагам е грешка (викам си - егати комунизма). Иначе съм виждал например датчици на хол за Лада Самара/Нива - по 6 лв. броиката.
А иначе съм уговорил утре сутринта при елконистът (същият, все пак съм си платил, а той е доста хвален и освен това ми се стори свестен) - да провери щателно (той и тогава го направи де) - странното е, че тогава се държеше перфектно, а снощи - на прибиране и тази сутрин към работа - пак старите номера.
Каквото и да стане - пак ще пиша !
Може пък да се стигне до някакво екзотично решение - и то евентуално да е полезно и на някой друг.
Мерси много на всички за съветите и съпричастността !

В магазин, официален дистрибутор на БОШ упорито ме убеждаваха че отделно плочки за потенциометъра на дросела (TPS) не се продават, а само в комплект с дросела. Мотивът е, че нямало стенд на който да се настрои потенциометъра извън завода на БОШ. Цената е около 480лв. и то при положение че старият се върне обратно и не е разбъзикан. Без да се върне стария, цената е с около 100лв отгоре. Така че, ако някой има идея къде продават само плочки(които явно не са производство на БОШ, но стават), моля нека сподели на непросветените. 
А на колегата относно оборотите - като работи колата, откачи буксата на температурния датчик - ако ги променя значи си работи. Провери си гумения тампон под инжектора да не е пробит, както и да няма пропуск от маркуча на сервото. Моят съвет е първо това да се провери, а след това да задълбава в дебрите на MPI.
- LILO&STICH
- ябълката на раздора
- Мнения: 13068
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
stan_golf3
- Мнения: 144
- Регистриран на: Пон 08 окт 2007 17:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Вчера ходих пак при Вальо (елконистът). Отнесе се много човешки
(беше много стриктен и внимателен при прегледа и меренето, първият път ми взе пари, но този - не, а си загуби поне час).
Съвсем студено Голф-чето го закачихме на компютърната им система.
Пак даваше отворено ключе (датчикът за принудителен празен ход при студен мотор (при отпуснато жило за газта и ниски температури от датчиците )), намира се в стъпковото моторче. Мерихме и кабелите до там - не е от тях. Свалихме стъпковото моторче (моето е с четирите извода) добре се движи, но отпред, където му стърчи една пъпка (дето бута вътре в моторчето някакви контактни пластини за ключето) - от 10 - 30 натискания, едно хваща. Контактният спрей и той не помогна много, та затова ми сложиха тяхно моторче (пак ползвано), което се държеше малко по-добре от моето (но не много) и след като изтина колата - снощи правеше пак старите номера, но поне вече е ясен изцяло проблема:
Пренатегнато жило на газта и повредено ключе в стъпковото моторче (с 4 извода).
Покрай другото видяхме и тампона на "Моно"-то - все още е в час (макар, че е тръгнал - ще изкара още поне 2 - 3 години), маркучите и те са в час (аз скоро сменях 2 и понеже ислам да си реша проблемите веднъж завинаги сложих "Геитс" и Семперит") .
И сега съм на фаза търсесене на моторче.
П.П. Или си мислех за решение от рода на монтирано външно (ако може - още не съм огледал) ключе. Виждал съм подобни решения при Лада/Москвич с ДААЗ ОЗОН карбуратори (руското виждане за "Солекс"). Ключенцето няма да е повече от левче ?
(беше много стриктен и внимателен при прегледа и меренето, първият път ми взе пари, но този - не, а си загуби поне час).
Съвсем студено Голф-чето го закачихме на компютърната им система.
Пак даваше отворено ключе (датчикът за принудителен празен ход при студен мотор (при отпуснато жило за газта и ниски температури от датчиците )), намира се в стъпковото моторче. Мерихме и кабелите до там - не е от тях. Свалихме стъпковото моторче (моето е с четирите извода) добре се движи, но отпред, където му стърчи една пъпка (дето бута вътре в моторчето някакви контактни пластини за ключето) - от 10 - 30 натискания, едно хваща. Контактният спрей и той не помогна много, та затова ми сложиха тяхно моторче (пак ползвано), което се държеше малко по-добре от моето (но не много) и след като изтина колата - снощи правеше пак старите номера, но поне вече е ясен изцяло проблема:
Пренатегнато жило на газта и повредено ключе в стъпковото моторче (с 4 извода).
Покрай другото видяхме и тампона на "Моно"-то - все още е в час (макар, че е тръгнал - ще изкара още поне 2 - 3 години), маркучите и те са в час (аз скоро сменях 2 и понеже ислам да си реша проблемите веднъж завинаги сложих "Геитс" и Семперит") .
И сега съм на фаза търсесене на моторче.
П.П. Или си мислех за решение от рода на монтирано външно (ако може - още не съм огледал) ключе. Виждал съм подобни решения при Лада/Москвич с ДААЗ ОЗОН карбуратори (руското виждане за "Солекс"). Ключенцето няма да е повече от левче ?
-
stan_golf3
- Мнения: 144
- Регистриран на: Пон 08 окт 2007 17:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Снощи, на тръгване от работа - пак старите номера.
По съвет на приятел от форума ("Dpop" - Добромир)
- поразмърдах пъпката/щифта/"джуча" на стъпковото моторче малко насам-натам - закрепи се мотора и почна да работи нормално. Но тая сутрин - пак старите номера.
Сега проучвам къде и за колко има моторчета. Много се триумя ново или втора употреба ?
При любимите ми (поне засега) "Косер" - няма. По другите магазини нови "Бош" са към 133 лева, а с мощна отстъпка към 110лева. Втора употреба засега имам предлоние за "отлично" (по техните думи) стъпково моторче за 30 лева. Или приятел от форума ми е обещал неговото (старото) ако понесе добре ремонта - да ми го даде на символична цена.
Мерси на всички за съветите и съпричастието !

По съвет на приятел от форума ("Dpop" - Добромир)
- поразмърдах пъпката/щифта/"джуча" на стъпковото моторче малко насам-натам - закрепи се мотора и почна да работи нормално. Но тая сутрин - пак старите номера.
Сега проучвам къде и за колко има моторчета. Много се триумя ново или втора употреба ?
При любимите ми (поне засега) "Косер" - няма. По другите магазини нови "Бош" са към 133 лева, а с мощна отстъпка към 110лева. Втора употреба засега имам предлоние за "отлично" (по техните думи) стъпково моторче за 30 лева. Или приятел от форума ми е обещал неговото (старото) ако понесе добре ремонта - да ми го даде на символична цена.
Мерси на всички за съветите и съпричастието !

-
stan_golf3
- Мнения: 144
- Регистриран на: Пон 08 окт 2007 17:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Със съдействието на "Dpop" - Добромир
снощи (след работа - минута преди да затворят магазина
) си купих ново "Бош" стъпково моторче на човешка цена. Тази сутрин Вальо (Свестният ! Елконист (по горе съм описал кого имам предвид - ако някой има нужда, да пита на "лични" и ще давам номерът му, но съм го питал дали мога да до обявя тук във форума (публично) (някой ако има нужда) - не дава, но на лични мога да го давам - аз съм много доволен от неговата работа))
ми го монтира и довечера на тръгване от работа ще стане ясно дали най-после съм си решил проблемът (на идване беше добре, но най-много си личи проблемът като е студена колата).
снощи (след работа - минута преди да затворят магазина
ми го монтира и довечера на тръгване от работа ще стане ясно дали най-после съм си решил проблемът (на идване беше добре, но най-много си личи проблемът като е студена колата).-
stan_golf3
- Мнения: 144
- Регистриран на: Пон 08 окт 2007 17:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Пълна гадория !
Още не ми е решен проблемът. Като изтине количката и проблемите започват пак.
Вече се съмнявам за намесата на зъл дух !
Така съм се вбесил вече, че ми идва да я продам.
Гевезя я все със скъпи, маркови нови части, налях сумати пари в нея откакто съм я купил, галя я и и говоря понякога (моля не ми се смейте), а тя продължава да ми върти номера !?
Утре пак ще ходя да я мъчим сериозно !
Ако стигнем до решение - ще пиша (ако не, сигурно ще я видите в секцията "Продава" !
).
Стискайте ми палци моля.
Ако някой има някава идея или решение - моля да казва ?
Още не ми е решен проблемът. Като изтине количката и проблемите започват пак.
Вече се съмнявам за намесата на зъл дух !
Така съм се вбесил вече, че ми идва да я продам.
Гевезя я все със скъпи, маркови нови части, налях сумати пари в нея откакто съм я купил, галя я и и говоря понякога (моля не ми се смейте), а тя продължава да ми върти номера !?
Утре пак ще ходя да я мъчим сериозно !
Ако стигнем до решение - ще пиша (ако не, сигурно ще я видите в секцията "Продава" !
).
Стискайте ми палци моля.
Ако някой има някава идея или решение - моля да казва ?

- Wish_Master
- Мнения: 948
- Регистриран на: Сря 09 май 2007 18:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
-
stan_golf3
- Мнения: 144
- Регистриран на: Пон 08 окт 2007 17:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
-
stan_golf3
- Мнения: 144
- Регистриран на: Пон 08 окт 2007 17:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Моята "Одисея" най-накрая приключи !
Проблемът ми е решен !
Благодаря много на всички за помощта, съветите и съпричастността !
Ще опиша и тук откритите проблеми и решението им - може би ще е полезно и за някой друг изтерзан нещасник като мен:
1: Пренатегнато жило на газта - Решение: регулировка.
2: Повредено/износено ключе/прекъсвач в стъпковото моторче "Бош" (с 4 извода) - Решение: замяна с чисто ново стъпково моторче пак "Бош".
3: Регулировка на (не знам точно как се нарича) това което задейства ключето/прекъсвача в стъпковото моторче, като при мен беше повреден и вътрешният шестограм с който да стане регулировката и се наложи Вальо (свестният елконист (благодаря много за отделеното време и внимание !!! -
! ) да набива инструмент с "еврейска звезда" за да може да го завърти/настрои.
Предполагам, че предният "майстор" пфу !!! - Христо от елкона срещу малкото "Пикадили" (в гаражите) е прецакал и настройката с жилото, и вътрешният шестограм и заради него сменях напразно датчик на хол и заради него щях да сменя и бобина с комутатор и т.н., а за изхабените нерви ... ! Той от 7 неща сгреши 5 !!!? А ми го препоръчаха ?!
Аз лично никога няма да ходя при Христо от елкона срещу малкото "Пикадили" (в гаражите) !!!
Но винаги бих отишъл пак при Вальо в "Елкона" на Вальо и Ицо (сервизът се нарича "Макс Лаив") до околовръсното (над ОМВ бензиностанцията).
(дано не се налага де) !!!
П.П. Допълнил съм първото мнение в темата.
Проблемът ми е решен !
Благодаря много на всички за помощта, съветите и съпричастността !
Ще опиша и тук откритите проблеми и решението им - може би ще е полезно и за някой друг изтерзан нещасник като мен:
1: Пренатегнато жило на газта - Решение: регулировка.
2: Повредено/износено ключе/прекъсвач в стъпковото моторче "Бош" (с 4 извода) - Решение: замяна с чисто ново стъпково моторче пак "Бош".
3: Регулировка на (не знам точно как се нарича) това което задейства ключето/прекъсвача в стъпковото моторче, като при мен беше повреден и вътрешният шестограм с който да стане регулировката и се наложи Вальо (свестният елконист (благодаря много за отделеното време и внимание !!! -
! ) да набива инструмент с "еврейска звезда" за да може да го завърти/настрои.
Предполагам, че предният "майстор" пфу !!! - Христо от елкона срещу малкото "Пикадили" (в гаражите) е прецакал и настройката с жилото, и вътрешният шестограм и заради него сменях напразно датчик на хол и заради него щях да сменя и бобина с комутатор и т.н., а за изхабените нерви ... ! Той от 7 неща сгреши 5 !!!? А ми го препоръчаха ?!
Аз лично никога няма да ходя при Христо от елкона срещу малкото "Пикадили" (в гаражите) !!!
Но винаги бих отишъл пак при Вальо в "Елкона" на Вальо и Ицо (сервизът се нарича "Макс Лаив") до околовръсното (над ОМВ бензиностанцията).
(дано не се налага де) !!!
П.П. Допълнил съм първото мнение в темата.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 71 госта
E тук му е мястото на това, което е на аватара ти брат. 