Температура на антифриза
- spidergb
- Мнения: 200
- Регистриран на: Вто 24 юли 2007 18:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Температура на антифриза
При мене проблема е като можеби при повечето от вас. Преди 3 месеца сложих термостат (понеже нямаше все пак е от Дупница) и с което си мислех че вече половера ще ми стопля ама не инат излезе. Градско стига 80-85 градуса дотука хубаво ама тръгна ли някаде извън градско стрелката се забива в най-ляво. А иначе си духа топло. Смених и тоя термостат сега съм с Behr (мисля че така се казваше) ама промяна никаква. С търсачката неможах да намеря нищо което да ми помогне. Та търся някакви идеи че просто вече не се сещам.
Що не направиш няколко опита на место?Примерно-палиш колата,пипаш маркучите(долен и горе на радиатора)!Вдига градуси-пипаш маркучи,вдига 90гр,-пипаш маркучи,отваря(дано) термостата-пипаш маркучи
Така поне ще знаеш дали термостата отваря!Значи трябва долния маркуч и радиатора да са студени преди да отвори термостата!!!
А иначе-може и датчика за отчитане на темп.да лъже,а моче и да имаш някаква грешка в таблото...За това последното,не знам,ама при мен доста често се налага да удрям таблото(и старото и новото),щот стрелката ме мърда грам.Като залепена е!А след съветването-си работи





Така поне ще знаеш дали термостата отваря!Значи трябва долния маркуч и радиатора да са студени преди да отвори термостата!!!
А иначе-може и датчика за отчитане на темп.да лъже,а моче и да имаш някаква грешка в таблото...За това последното,не знам,ама при мен доста често се налага да удрям таблото(и старото и новото),щот стрелката ме мърда грам.Като залепена е!А след съветването-си работи



- spidergb
- Мнения: 200
- Регистриран на: Вто 24 юли 2007 18:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
chy написа:Що не направиш няколко опита на место?Примерно-палиш колата,пипаш маркучите(долен и горе на радиатора)!Вдига градуси-пипаш маркучи,вдига 90гр,-пипаш маркучи,отваря(дано) термостата-пипаш маркучи![]()
![]()
![]()
![]()
Така поне ще знаеш дали термостата отваря!Значи трябва долния маркуч и радиатора да са студени преди да отвори термостата!!!
А иначе-може и датчика за отчитане на темп.да лъже,а моче и да имаш някаква грешка в таблото...За това последното,не знам,ама при мен доста често се налага да удрям таблото(и старото и новото),щот стрелката ме мърда грам.Като залепена е!А след съветването-си работи![]()
![]()
Аз и тва го пробвах долния маркуч започва да става топъл(и то в началото но не горещ) някаде към 60-65 градуса. А към 75 градуса се пуска перката. Възможно ли е в перката да е проблема понеже се пуска толкова рано и заради това дане може да стопли като хората
- spidergb
- Мнения: 200
- Регистриран на: Вто 24 юли 2007 18:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
lrlmodo написа:По скоро или в датчика, или в таблото.
Купи си един мултицед, който мери и t.
Мери направо в казанчето.
При мен показваше на таблото 10 градуса по-ниска от реалната.
Сменяй като начало датчика дето дава инфо на уреда за t на таблото.
Да ти кажа аз и това си го помислих щото е....х го в кошницата духа топло па не отчита на стрелката.Даже в момента се сетих че когато стрелката е в най-ляво. Като изгася колата и след около 10 мин. пак я запаля стрелката е мръднала и то бая. Още утре ще направя това което казваш.
- asengamalov
- Мнения: 285
- Регистриран на: Пон 19 мар 2007 14:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Самоков
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=70053
колега не си търсил хубаво прочети хубаво тая тема и ще ти се изясни добре всичко сме обсъждали а и си мисля че ти не си за смяна на термостат а на така наречения "таралеж"(там кадето ляга термостата)мисля че на някой се износват
колега не си търсил хубаво прочети хубаво тая тема и ще ти се изясни добре всичко сме обсъждали а и си мисля че ти не си за смяна на термостат а на така наречения "таралеж"(там кадето ляга термостата)мисля че на някой се износват
- Bahama man
- Мнения: 1229
- Регистриран на: Пет 06 апр 2007 13:39
- Автомобил: VW Polo 1998
- Двигател: AEF
Онзи ден като пътувах до Пловдив и на отиване и връщане стрелката беше малко след минимума даже не беше минала първото бяло деление,вътре в колата с 300 зора обдухваше стъклото и не можеше да разтопи леда на него и като пусна да духа на краката и горе направо духа хладно,епа това ако не е от термостата то пък на....
Много се дразня вече и се чудя какъв термостат да купя за да не ми прави проблеми
Много се дразня вече и се чудя какъв термостат да купя за да не ми прави проблеми

- spidergb
- Мнения: 200
- Регистриран на: Вто 24 юли 2007 18:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Bahama man написа:Онзи ден като пътувах до Пловдив и на отиване и връщане стрелката беше малко след минимума даже не беше минала първото бяло деление,вътре в колата с 300 зора обдухваше стъклото и не можеше да разтопи леда на него и като пусна да духа на краката и горе направо духа хладно,епа това ако не е от термостата то пък на....
Много се дразня вече и се чудя какъв термостат да купя за да не ми прави проблеми
Е при мен чак хладно не духа ама се пак няма стопляне а и колега вече почвам да се обеждавам че не е от термостата прегледах и другата тема кадето пак обсъждат същото ама никой не е дал точно решение секи се фали че му е добре ама как и защо...?!?!?
Колега пак четеш между постовете
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... highlight=
Всичко е описано точно за твоя двигател АЕЕ
Успех
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... highlight=
Всичко е описано точно за твоя двигател АЕЕ
Успех

Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта