Температура на антифриза

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
spidergb
Мнения: 200
Регистриран на: Вто 24 юли 2007 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Температура на антифриза

Мнениеот spidergb » Вто 08 яну 2008 20:48


При мене проблема е като можеби при повечето от вас. Преди 3 месеца сложих термостат (понеже нямаше все пак е от Дупница) и с което си мислех че вече половера ще ми стопля ама не инат излезе. Градско стига 80-85 градуса дотука хубаво ама тръгна ли някаде извън градско стрелката се забива в най-ляво. А иначе си духа топло. Смених и тоя термостат сега съм с Behr (мисля че така се казваше) ама промяна никаква. С търсачката неможах да намеря нищо което да ми помогне. Та търся някакви идеи че просто вече не се сещам.




Потребителски аватар
IvanMan
джедай
джедай
Мнения: 10433
Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
Двигател: CRLB
Местоположение: София

Мнениеот IvanMan » Вто 08 яну 2008 21:12


намери си читав термостат.аз си купих от юнитртейд (56 лв.) и нямам проблеми.


Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот chy » Вто 08 яну 2008 21:13


Що не направиш няколко опита на место?Примерно-палиш колата,пипаш маркучите(долен и горе на радиатора)!Вдига градуси-пипаш маркучи,вдига 90гр,-пипаш маркучи,отваря(дано) термостата-пипаш маркучи :wink: :wink: :lol: :lol:
Така поне ще знаеш дали термостата отваря!Значи трябва долния маркуч и радиатора да са студени преди да отвори термостата!!!

А иначе-може и датчика за отчитане на темп.да лъже,а моче и да имаш някаква грешка в таблото...За това последното,не знам,ама при мен доста често се налага да удрям таблото(и старото и новото),щот стрелката ме мърда грам.Като залепена е!А след съветването-си работи :lol: :lol: :lol:


Потребителски аватар
spidergb
Мнения: 200
Регистриран на: Вто 24 юли 2007 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот spidergb » Вто 08 яну 2008 21:40


chy написа:Що не направиш няколко опита на место?Примерно-палиш колата,пипаш маркучите(долен и горе на радиатора)!Вдига градуси-пипаш маркучи,вдига 90гр,-пипаш маркучи,отваря(дано) термостата-пипаш маркучи :wink: :wink: :lol: :lol:
Така поне ще знаеш дали термостата отваря!Значи трябва долния маркуч и радиатора да са студени преди да отвори термостата!!!

А иначе-може и датчика за отчитане на темп.да лъже,а моче и да имаш някаква грешка в таблото...За това последното,не знам,ама при мен доста често се налага да удрям таблото(и старото и новото),щот стрелката ме мърда грам.Като залепена е!А след съветването-си работи :lol: :lol: :lol:

Аз и тва го пробвах долния маркуч започва да става топъл(и то в началото но не горещ) някаде към 60-65 градуса. А към 75 градуса се пуска перката. Възможно ли е в перката да е проблема понеже се пуска толкова рано и заради това дане може да стопли като хората


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Вто 08 яну 2008 22:00


По скоро или в датчика, или в таблото.
Купи си един мултицед, който мери и t.
Мери направо в казанчето.
При мен показваше на таблото 10 градуса по-ниска от реалната.
Сменяй като начало датчика дето дава инфо на уреда за t на таблото.


Потребителски аватар
spidergb
Мнения: 200
Регистриран на: Вто 24 юли 2007 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот spidergb » Вто 08 яну 2008 22:12


lrlmodo написа:По скоро или в датчика, или в таблото.
Купи си един мултицед, който мери и t.
Мери направо в казанчето.
При мен показваше на таблото 10 градуса по-ниска от реалната.
Сменяй като начало датчика дето дава инфо на уреда за t на таблото.

Да ти кажа аз и това си го помислих щото е....х го в кошницата духа топло па не отчита на стрелката.Даже в момента се сетих че когато стрелката е в най-ляво. Като изгася колата и след около 10 мин. пак я запаля стрелката е мръднала и то бая. Още утре ще направя това което казваш.


Потребителски аватар
asengamalov
Мнения: 285
Регистриран на: Пон 19 мар 2007 14:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Самоков

Мнениеот asengamalov » Вто 08 яну 2008 22:59


http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=70053
колега не си търсил хубаво прочети хубаво тая тема и ще ти се изясни добре всичко сме обсъждали а и си мисля че ти не си за смяна на термостат а на така наречения "таралеж"(там кадето ляга термостата)мисля че на някой се износват


Потребителски аватар
Bahama man
Мнения: 1229
Регистриран на: Пет 06 апр 2007 13:39
Автомобил: VW Polo 1998
Двигател: AEF

Мнениеот Bahama man » Вто 08 яну 2008 23:16


Онзи ден като пътувах до Пловдив и на отиване и връщане стрелката беше малко след минимума даже не беше минала първото бяло деление,вътре в колата с 300 зора обдухваше стъклото и не можеше да разтопи леда на него и като пусна да духа на краката и горе направо духа хладно,епа това ако не е от термостата то пък на....
Много се дразня вече и се чудя какъв термостат да купя за да не ми прави проблеми :evil:


Потребителски аватар
spidergb
Мнения: 200
Регистриран на: Вто 24 юли 2007 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот spidergb » Вто 08 яну 2008 23:32


Bahama man написа:Онзи ден като пътувах до Пловдив и на отиване и връщане стрелката беше малко след минимума даже не беше минала първото бяло деление,вътре в колата с 300 зора обдухваше стъклото и не можеше да разтопи леда на него и като пусна да духа на краката и горе направо духа хладно,епа това ако не е от термостата то пък на....
Много се дразня вече и се чудя какъв термостат да купя за да не ми прави проблеми :evil:

Е при мен чак хладно не духа ама се пак няма стопляне а и колега вече почвам да се обеждавам че не е от термостата прегледах и другата тема кадето пак обсъждат същото ама никой не е дал точно решение секи се фали че му е добре ама как и защо...?!?!?


Потребителски аватар
saa27
Мнения: 325
Регистриран на: Нед 08 яну 2006 20:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот saa27 » Сря 09 яну 2008 18:47


Колега пак четеш между постовете
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... highlight=
Всичко е описано точно за твоя двигател АЕЕ
Успех :wink:



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта