Здравейте, колеги. Когато работи на бензин на празен ход вдига 2000 оборота и стои така. На газ няма проблем - 900-1000. Двигател 1,8 моноинжекция с обикновена газова без ТАП и ламбда-емулатор. Колата е внесена преди месец и нещо от Германия. Преди месец е сложена газовата. На 315000 км е. Синия температурен датчик е здрав - студен около 5400 Ома, загрял двигател - 240 Ома. Като разкача ламбда сондата оборотите се вдигат още. Пали без проблем и на бензин и на газ и върви много (и гори много на газ

). След рестарт на ЕКУ-то не се оправя.
При слагане на газта нямаше проблеми. Струва ми се че това нещо се появи преди седмица след смяна на ангренажния ремък. Стария ремък беше много зле - като го огънеш и пука и се цепи, а ролката свиреше жестоко над 2500 оборота и беше почнала да запира. Като сложихме новия ремък се оказа, че има разминаване

на белезите на делкото и палеца. Всички други белези бяха напаснати, а палеца беше надясно от белега на делкото. Като я пробвахме така - нямаше центровка - едва палеше, гърмяха гърнетата и не искаше да вдигне обороти. Завъртяхме делкото наляво така, че да съвпаднат белезите и се оправи. След няколко дни вдигна такива обороти на бензин, но след малко се оправи и аз не обърнах внимание. А след това вече не падат до 1000 стоят си на 2000 веднага като запаля на бензин и се стреми да ги поддържа.
Имате ли идеи какво да направя или да ходя на диагностика?