Има ли разлика между корите под двигателя на Г2 и Г3
- Grizzlito
- Мнения: 732
- Регистриран на: Съб 05 май 2007 19:11
- Автомобил: Volkswagen T5 4motion
- Двигател: AXE 2006
- Местоположение: София
- Контакти:
?
относно охлаждането имам една теория, имах до скоро пасат 1.9ТДИ с кора Б5 беше пасатаю та карал съм го със и без кора лятото нито ми загряваше по бавно ни повече. Е според вас щом един двигател с турбина дето грее като печка вътре има кора и не загрява, ще пречи ли на охлаждането ан един атмосферен двигател???? според мен а и перката духа отвън навътре и вкарва студен въдух през радиатора какво значение има въдуха от перката според мен излиза под предното стъклко през дупките на кората под джама все пак е топъл въздух
- tear_drop_
- Мнения: 38
- Регистриран на: Нед 25 ное 2007 20:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- dobrev
- Мнения: 338
- Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 6:43
- Автомобил: Tiguan
- Двигател: TSI2013
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Здравейте колеги, попрочетох темата и преди всичко се обсъждаше дали се охлаждал двигателя или не откъде минавал въздуха и т.н.....та аз да ви напиша един друг филм и защо искам кора а и съм я поръчал вече както се вижда съм от Бургас не си спомням ама Юли бяха големите дъждове в центъра улиците приличаха на Венеция.Мой приятел ми остави Голфа си тъй като беше в Англия да го карам та от там си харесах Голфа ама това е друга тема.Без да чакам да спре дъжда пък и откъде да знам кога ще спре да взема малкия от градината.Отидох аз през реките се добрах до градината не изчакахме заедно вече в градината да спре ами се юрнах през дъжда за къде ли бързах и аз не знам да си тръгвам да ама не след около 400-500 изминати метра двигателя се намокри и спря по средата на пътя, въртя светва таблото върти стартера слабо кюф-кюф-кюф двигателя и спре брей уплаших се да не е влязла вода в цилиндрите през филтъра след няколко пробвания акумулатора здъхна и имаше колкото за аварийни светлини.Вънка дъжд из ведро, вътре жега в колата, аз притеснен ,не знам какво е станало колите постоянно ме притесняват искат да минат и се провират едвам-едвам на всичкото отгоре и малкия с мен пипа където му падне отварям от време на време прозореца да влезе въздух, абе кошмар намаля после дъжда, излязох бос бутнах колата на страни ,и носи малкия до вкъщи вече беше 18 часа нататък бегом да търся кабели едвам намерих та един бакшиш ми даде ток запалих и бях много щастлив.Ей тоз филм искам да си спестя за в бъдеще!!!
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Съб 10 окт 2009 14:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sliven
Re:
joker написа:bocotam написа:След като немеца не е сложил кора на бензинов двигател може да има сериозна причина ....
Аз не бих сложил кора .... помислете за вентилацията и охлаждането на двигателния отсек при загасен и загрят автомобил (при дизела работната температура е по ниска)
само разсъждавам без да имам опит
Ей това имах впредвид бе колеги като питах за охлаждането!Ами нали естествената циркулация на въздуха се нарушава и не само при загасен и спрял автомобил....не може да няма ефект върху охлаждането,а нашите бензинки особено лятото съвсем не са безпроблемни в тази област....четет темите въвфорума и ще видите!
Ама нямам опит в тази област и затова питам,а не се ангажирам с мнение!
При изчисляването на охладителната система на един двигател не се взема като стойност циркулацията на въздух в двигателният отсек колеги!!! Всички изчисления са свързани със водната циркулация!!!
- BUHALA
- Мнения: 63
- Регистриран на: Нед 05 фев 2006 14:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Кора под двигателя!
Айде сега да ви кажа най накрая истината за тия кори и защо ги има или няма при различните коли.
Това е ЕКО-КОРА и целта и е не да пази или помага на вашия автомобил, а мазните мизерий от евентуални течове да не цапат околната среда и асвалта. Ватата която има на повечето кори не е за обезшумяване или запазване на температурата или друго, а за да се насмуква с масло ако има теч и това масло да не пада на асвалта и да подхлъзне следващия.
Та кората е за безопасност и за опазване на околната среда. Защо някой нямат ??? Не защото инженерите са решили че трябва да е без, а защото автомобила покрива по-нисък клас на евро-изисквания. Забележете че при голф 3 имат само дизелите - защото дизеловият двигател е считан за по-замърсяващ и по-мръсен. Защото и да има теч от нафта или масло двигателя продължава да бачка без проблем и може да си тече и да не му се обърне внимание както на бензиновия. Има и бензинови тройки с кори, но след еди-коя си година - демек налага се по евро-стандарти да има. Значи примерно покриващите Евро 2 нямат, но навлезе ли Евро 3 почват да им слагат - това е - никакво значение няма инженера какво е изчислявал като обдухване на двигателя и тем-подобни глупости. За сериен автомобил от преди 10-15 години такива сметки не са правени - те за болидите от Ф1 едвам смятат въздуха - какво остава са евридейките.
Виж - при нас ситуацията се обръща в следствие от ниския стандарт и ниската хигиена на околната среда. Не ни е еня дали колата цапа пътя, понеже пътищата ни са мръсни и кални и водата не се отвежда както трябва, и целта ни е да запазим двигателя си от мизерийте на околната среда. Тъжно - но факт.
Това е ЕКО-КОРА и целта и е не да пази или помага на вашия автомобил, а мазните мизерий от евентуални течове да не цапат околната среда и асвалта. Ватата която има на повечето кори не е за обезшумяване или запазване на температурата или друго, а за да се насмуква с масло ако има теч и това масло да не пада на асвалта и да подхлъзне следващия.
Та кората е за безопасност и за опазване на околната среда. Защо някой нямат ??? Не защото инженерите са решили че трябва да е без, а защото автомобила покрива по-нисък клас на евро-изисквания. Забележете че при голф 3 имат само дизелите - защото дизеловият двигател е считан за по-замърсяващ и по-мръсен. Защото и да има теч от нафта или масло двигателя продължава да бачка без проблем и може да си тече и да не му се обърне внимание както на бензиновия. Има и бензинови тройки с кори, но след еди-коя си година - демек налага се по евро-стандарти да има. Значи примерно покриващите Евро 2 нямат, но навлезе ли Евро 3 почват да им слагат - това е - никакво значение няма инженера какво е изчислявал като обдухване на двигателя и тем-подобни глупости. За сериен автомобил от преди 10-15 години такива сметки не са правени - те за болидите от Ф1 едвам смятат въздуха - какво остава са евридейките.
Виж - при нас ситуацията се обръща в следствие от ниския стандарт и ниската хигиена на околната среда. Не ни е еня дали колата цапа пътя, понеже пътищата ни са мръсни и кални и водата не се отвежда както трябва, и целта ни е да запазим двигателя си от мизерийте на околната среда. Тъжно - но факт.
- nokiangage
- Мнения: 3374
- Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
- Автомобил: Passat B3 - 35i
- Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
- Местоположение: Плевен, Варна
- Контакти:
Re: Кора под двигателя!
А колеги, да Ви ппитам нещо за една кора - та бащата на приятелката ми има една излишна кора за под двигателя за Венто и ми я предлага да ми я подари, а аз имам Пасат Б3 1990, та предполагам схващате накъде бия - може ли да се сложи без много преправяния и дали си заслужава галимацията? Вентото, от което е била взета кората е било със 1,8 моно двигател, същия като моя...Благодаря предварително! 

- nokiangage
- Мнения: 3374
- Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
- Автомобил: Passat B3 - 35i
- Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
- Местоположение: Плевен, Варна
- Контакти:
Re: Кора под двигателя!
А тази кора от този сайт изглежда доста евтина 68 лева, дали би била сравнително здрава? Или всъщност някой да има отзиви?
http://www.avto.bim.bg/m662/t30/VOLKSWAGEN/PASSAT-ot-1989-do-1993/Kori-pod-dvigatel/
http://www.avto.bim.bg/m662/t30/VOLKSWAGEN/PASSAT-ot-1989-do-1993/Kori-pod-dvigatel/
- nokiangage
- Мнения: 3374
- Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
- Автомобил: Passat B3 - 35i
- Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
- Местоположение: Плевен, Варна
- Контакти:
Re: Кора под двигателя!
Така и така май само аз си пиша тук
, пристигна кората от този сайт:
http://www.avtosklad.bg/Kora-pod-dvigatelya-za-VW-Passat-1989-1993-sku33463.html

Сравнително гъвкава е, хубаво предполагам, че има малка дупка за пробката на картера, а не както в другите сайтове цяла голяма дупка за картера или без такава. Тази седмица ще я слагам, че нямах време миналата, но освен шайби и болтчета какво друго може да използвам да се постави по-кадърно колеги? А и забравих да погледна, но би трябвало да си има на колата оригинални отвори за поставянето й, нааали?

http://www.avtosklad.bg/Kora-pod-dvigatelya-za-VW-Passat-1989-1993-sku33463.html

Сравнително гъвкава е, хубаво предполагам, че има малка дупка за пробката на картера, а не както в другите сайтове цяла голяма дупка за картера или без такава. Тази седмица ще я слагам, че нямах време миналата, но освен шайби и болтчета какво друго може да използвам да се постави по-кадърно колеги? А и забравих да погледна, но би трябвало да си има на колата оригинални отвори за поставянето й, нааали?

- nokiangage
- Мнения: 3374
- Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
- Автомобил: Passat B3 - 35i
- Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
- Местоположение: Плевен, Варна
- Контакти:
Re: Кора под двигателя!
Да си продължа монолога
, вече поставена, пасна учудващо добре и на гредата отпред и на дупките за захващане - резултат при градуси около -5 колата загрява до 60 градуса за 5 минути на място и парното иде идеално!



- kapitango
- Мнения: 113
- Регистриран на: Нед 18 фев 2007 19:25
- Автомобил: Audi S6 plus
- Двигател: V8 AHK
- Местоположение: Плевен
Re: Кора под двигателя!
BUHALA написа:Айде сега да ви кажа най накрая истината за тия кори и защо ги има или няма при различните коли.
Това е ЕКО-КОРА и целта и е не да пази или помага на вашия автомобил, а мазните мизерий от евентуални течове да не цапат околната среда и асвалта.
.........................
Забележете че при голф 3 имат само дизелите - защото дизеловият двигател е считан за по-замърсяващ и по-мръсен. ................
Колега, не знам от къде черпиш информация но е доста невярна. Това, че на по-голямата част от Голф-3 корите им ги няма, изобщо не значи, че са излезли без нея от завода. Ако се поинтересуваш малко ще разбереж, че корите на бензиновите и дизеловите Голф Тройки са различни.
Целта на тази кора е:
1. Да предпазва двигателя от мизериите, които вдигат предните колела. Без тази кора живота на ремъците, шайбите и обтяжките на двигателя се намалява 3-4 пъти. От ремъците се разхвърга смрад и вода от локвите в целия двигателен отсег.
2. Да намали шума от двигателя. Дизеловите двигатели са обезшумени допълнително с вата поради факта, че са по-шумни а не, че има по-голям шанс да изтече нещо. Помисли за какво е ватата по капака, тя какво ще попива? По високите класове автомобили са още по-добре обезшумени. Сигурен съм, че не е заради по-голямата опасност от изтичане на нещо.
Кората под мотора е едно от първите неща, които поръчах като купихме Голфа.
Тази кора си пази агрегатите под предния капак и е едно от задължителните неща ако искате да нямате проблеми с гаснещи коли през локвите и свирещи ролки и ремъци.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: Кора под двигателя!
nokiangage написа:Да си продължа монолога,
Аз също поръчах - от една година се каня и с пристигането ще станат две

- nokiangage
- Мнения: 3374
- Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
- Автомобил: Passat B3 - 35i
- Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
- Местоположение: Плевен, Варна
- Контакти:
Re: Кора под двигателя!
Здравей колега, хванахме я със здрави свински опашки, дори сега като се прибирах за Плевен минах през една огромна буца лед по средата на пътя и се чу удара, като се прибрах нищо й нямаше и не беше мръднала, но за ножа не мога да кажа същото...
Поздрави и весело посрещане на НГ 


- bobi_diesel
- Мнения: 515
- Регистриран на: Пет 18 юни 2010 22:00
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Кора под двигателя!
kapitango написа:BUHALA написа:Айде сега да ви кажа най накрая истината за тия кори и защо ги има или няма при различните коли.
Това е ЕКО-КОРА и целта и е не да пази или помага на вашия автомобил, а мазните мизерий от евентуални течове да не цапат околната среда и асвалта.
.........................
Забележете че при голф 3 имат само дизелите - защото дизеловият двигател е считан за по-замърсяващ и по-мръсен. ................
Колега, не знам от къде черпиш информация но е доста невярна. Това, че на по-голямата част от Голф-3 корите им ги няма, изобщо не значи, че са излезли без нея от завода. Ако се поинтересуваш малко ще разбереж, че корите на бензиновите и дизеловите Голф Тройки са различни.
Целта на тази кора е:
1. Да предпазва двигателя от мизериите, които вдигат предните колела. Без тази кора живота на ремъците, шайбите и обтяжките на двигателя се намалява 3-4 пъти. От ремъците се разхвърга смрад и вода от локвите в целия двигателен отсег.
2. Да намали шума от двигателя. Дизеловите двигатели са обезшумени допълнително с вата поради факта, че са по-шумни а не, че има по-голям шанс да изтече нещо. Помисли за какво е ватата по капака, тя какво ще попива? По високите класове автомобили са още по-добре обезшумени. Сигурен съм, че не е заради по-голямата опасност от изтичане на нещо.
Кората под мотора е едно от първите неща, които поръчах като купихме Голфа.
Тази кора си пази агрегатите под предния капак и е едно от задължителните неща ако искате да нямате проблеми с гаснещи коли през локвите и свирещи ролки и ремъци.
Мога да го потвърдя напълно.Без нея клиновидния ремък буксуваше и всичко замираше за около 3-4 мин.Фаровете започваха да светят по-слабо,по-слаби чистачки,парно.Мизерия по мотора и всичко което колегата е изредил.Като се прецака гарнитурата на капака,въпреки "Еко Кората" пак си течеше доволно,дори след смяната й и никакъв теч по-мотора от кората си течеше масълце.
- Sashko_Trg
- Мнения: 2756
- Регистриран на: Вто 10 мар 2009 18:38
- Автомобил: Audi A4 Avant
- Двигател: 2 0 TDI
- Местоположение: Търговище
Re: Кора под двигателя!
Лошото е че тези кори които продавт нямат такъв дунапрен както оригиналните.
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Кора под двигателя!
Тази кора за 68лв ми изглежда като от найлон...лъскава и мека 

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта