Golf 3 TDI бартер за Fiat bravo - Мнения?
Не съм се сетил да го постна и във фурума на фиат. Мисля че имаше раздел фиат в www.lancia-bg.com. Определено ще е любопитно какво ще ми отговорят там. 
			
									
										
						- SkyWalker
 - Мнения: 516
 - Регистриран на: Пет 26 авг 2005 22:40
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: Плевен
 - Контакти:
 
ре
Само като се има предвид, че Фиат е пред фалит и даже ГМ не искат да ги купят, а ВВ Груп са 3-тия по големина производител на автомобили!!!
Пред фактите и боговете мълчат, а колегите от форума на Фиат, освен за Ферари и Мазерати да приказват....
			
									
										
						Пред фактите и боговете мълчат, а колегите от форума на Фиат, освен за Ферари и Мазерати да приказват....
- kris11
 - VW експерт

 - Мнения: 13563
 - Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
 - Автомобил: VW Sharan 7M8
 - Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
 - Местоположение: Варна
 - Контакти:
 
Kaрам служебен самолет 155 -94г с фул екстри, ама много му скърцат пластмасите. За вървене ,ръжда но проблем. Частите са евтини, но все пак при теб е Фиат -от народното производство не е Алфа, която се води по--висока класа.
Голфа си е добър, поне на здравина с ламарините няма да имш проблем.Части по магазини и морги дал господ има в изобилие.
Провери за какви цени става въпрос за ланда сонда,за някой фар или мигач и тогава решавай.
Разликата в годините при теб е малка и не си заслужава-виж , ако е нещо 99 -2001г по-става.
A самолета си е самолет.Яко върви.Частите на този модел не са скъпи но след 95г мамма мия. Ангренажна верига на 155 8 клапана се сменя сле 500 000км,а на следващите 16клапанни ремк на 90 000км, ама за препоръчване на 60 000 барабар с ролките.И е пълно удоволствие говорим и за цени над 350лв за части. За смяната за по-лесно се "вади" двигателя
 / абе не точно но почти -откача се от тампони и полуоски като гледаш срещу колата лявата част трябва да се вдигне нагоре, а дясната част да падбне надолу.
Иначе не се безпокой има "много място"- даже и пръстта си не можеш да провреш.
Почти всеки ремонт е от рода за по-лесно се сваля двигателя или се маха купето за да не пречи.
Изводите сам си прави. Ако не си виждам двигателно отделение на Алфа кажи си мейла да ти пратя 1 чудо.
			
													Голфа си е добър, поне на здравина с ламарините няма да имш проблем.Части по магазини и морги дал господ има в изобилие.
Провери за какви цени става въпрос за ланда сонда,за някой фар или мигач и тогава решавай.
Разликата в годините при теб е малка и не си заслужава-виж , ако е нещо 99 -2001г по-става.
A самолета си е самолет.Яко върви.Частите на този модел не са скъпи но след 95г мамма мия. Ангренажна верига на 155 8 клапана се сменя сле 500 000км,а на следващите 16клапанни ремк на 90 000км, ама за препоръчване на 60 000 барабар с ролките.И е пълно удоволствие говорим и за цени над 350лв за части. За смяната за по-лесно се "вади" двигателя
Иначе не се безпокой има "много място"- даже и пръстта си не можеш да провреш.
Почти всеки ремонт е от рода за по-лесно се сваля двигателя или се маха купето за да не пречи.
Изводите сам си прави. Ако не си виждам двигателно отделение на Алфа кажи си мейла да ти пратя 1 чудо.
				   							 				   
					Последна промяна от kris11 на Вто 27 сеп 2005 22:12, променено общо 1 път.
									
			
										
						- SkyWalker
 - Мнения: 516
 - Регистриран на: Пет 26 авг 2005 22:40
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: Плевен
 - Контакти:
 
re
е може и някои лев да ти даде за пътна помощ 
			
									
										
						
хахахаха Твърдо нье.Нали знаеш,че на бартер се предлагат коли,които нямат продаване/поради различни причини/ или се продават трудно и на неизгодна цена.Той тоя ако можеше да си продаде бравото на хубави пари /нали е много хубаво,96 г.,турбо-дизел ,екстри-при фиат тази дума обикновено е синоним на черни точки/щеше да си вземе парата и хич нямаше дате търси.Пък ако се навиеш човека взема твоето Голфче,продава го до три дни,взема си парата и пей сърце,а ти с Бравата направо в ритуалната зала да се ожениш за нея,че става вечно твоя.На такъв бартер за Фиат аз не бих се навил,дори Фиата да е 2000 г.Само им виж на Фиатите елементарните материали на тапицерията и пластмасите,за сглобката да не говорим и си направи извода дали има смисъл от такава "далавера"
			
									
										
						Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта
			   