Мнения за двигател 1,4 аех . Поло 6N
- Golf`mafia
- Мнения: 648
- Регистриран на: Чет 22 ное 2007 13:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
Мнения за двигател 1,4 аех . Поло 6N
такам в скоро закупихме и едно половерче 1,4 аех мотор с първа регистрация 95-та година какви са ви мненията за този двигател и тои всъщност вентилиран ли е или?
- Gesha_GTI
- Мнения: 1130
- Регистриран на: Съб 02 дек 2006 12:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
И аз мойто поло го взех преди 1месец и нещо,кво да ти кажа аз не очаквах за 1.4 мотор толко да върви,бая стабилно се развърта (казва го човек който е свикнал на голф ГТИ 112кс
) Пълна инжекция е,ако незнаеш да ти кажа,проблеми до колокото знам не прави,за 1месец над 1500км съм минал и съм си сменил само консумативи,стабилна колица мойта е дългата база можеш да я видиш в гаража...пожелавам ти безгрижно каране със нея...слаба страна са и скоростите малко каране без масло и после вадиш яко пари за това трябва редовно да го проверяваш и да следиш семерингите да не са отишли,щото и най-малкото каране без масло и после едно че трудно се намира такава скоростна кутия,едно че е много цифра. 
- Golf`mafia
- Мнения: 648
- Регистриран на: Чет 22 ное 2007 13:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
-
Citoject
- Мнения: 103
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 17:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Gesha_GTI написа:И аз мойто поло го взех преди 1месец и нещо,кво да ти кажа аз не очаквах за 1.4 мотор толко да върви,бая стабилно се развърта (казва го човек който е свикнал на голф ГТИ 112кс![]()
) Пълна инжекция е,ако незнаеш да ти кажа,проблеми до колокото знам не прави,за 1месец над 1500км съм минал и съм си сменил само консумативи,стабилна колица мойта е дългата база можеш да я видиш в гаража...пожелавам ти безгрижно каране със нея...слаба страна са и скоростите малко каране без масло и после вадиш яко пари за това трябва редовно да го проверяваш и да следиш семерингите да не са отишли,щото и най-малкото каране без масло и после едно че трудно се намира такава скоростна кутия,едно че е много цифра.
Колега извинявай ще ми обясниш ли като на малоумен как се проверява маслото на скоростната кутия?В смисъл едно и също ли е това което си се проверява с оная щека
- Gesha_GTI
- Мнения: 1130
- Регистриран на: Съб 02 дек 2006 12:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Citoject написа:Gesha_GTI написа:И аз мойто поло го взех преди 1месец и нещо,кво да ти кажа аз не очаквах за 1.4 мотор толко да върви,бая стабилно се развърта (казва го човек който е свикнал на голф ГТИ 112кс![]()
) Пълна инжекция е,ако незнаеш да ти кажа,проблеми до колокото знам не прави,за 1месец над 1500км съм минал и съм си сменил само консумативи,стабилна колица мойта е дългата база можеш да я видиш в гаража...пожелавам ти безгрижно каране със нея...слаба страна са и скоростите малко каране без масло и после вадиш яко пари за това трябва редовно да го проверяваш и да следиш семерингите да не са отишли,щото и най-малкото каране без масло и после едно че трудно се намира такава скоростна кутия,едно че е много цифра.
Колега извинявай ще ми обясниш ли като на малоумен как се проверява маслото на скоростната кутия?В смисъл едно и също ли е това което си се проверява с оная щека
Не колега не е от пръчката за маслото.От доло на скоростите има една пробка,която като тръгнеш да отвиваш ако маслото в скоростите е на мах трябва да почне да тече,ако искаш утре ако имам време ще ти го снимам,защото в момента не ми се слиза до колата
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
За разлика и аз не мога да кажа... рових доста но така или иначе не откривам абсолютно никаква разлика по хардуера. Има и още един такъв двигател АXN дето е 55 коня и се произвежда от 98 до 01г ,а АЕХ от 95г до 01г.
Във форума имаме едно такова поло на колегата POGO e . Всичко си им е еднакво и на трите гореспоменати двигателя : 1389 куб ,Motronic MP9 ..... и каквото още проверих ,ама не видях някакви различия аз поне. Колегата POGO e с 6N2 и много се ядосваше на двигателя ,че харчи повече от вектрата която е карал преди (нещо към 100 коня и нагоре беше май) ,пък не върви
Във форума имаме едно такова поло на колегата POGO e . Всичко си им е еднакво и на трите гореспоменати двигателя : 1389 куб ,Motronic MP9 ..... и каквото още проверих ,ама не видях някакви различия аз поне. Колегата POGO e с 6N2 и много се ядосваше на двигателя ,че харчи повече от вектрата която е карал преди (нещо към 100 коня и нагоре беше май) ,пък не върви
- Golf`mafia
- Мнения: 648
- Регистриран на: Чет 22 ное 2007 13:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
между другото в сервиз ми казаха че е моно не е пълна инжекция дали в това не се крие разликата в кончетата а това дали са 55 или 60 незнам ама си е бая пъргавичка обаче е с по къси скорости от на голфи с което още не мога да свикна а сам свикнал да карам в "лютеницата" е то и за това сега ще сам някой месец без книжка за 109км градско 
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Много се съмнявам да е моно - що не смениш сервиза! Системата за подаване на горивото и за 3-те двигателя е :
Мotronic MP9 = MPI = Multi point injector = многоточкова инжекция = пълна инжекция
п.п. Ако наистина ти е АЕХ мотора де
Мotronic MP9 = MPI = Multi point injector = многоточкова инжекция = пълна инжекция
п.п. Ако наистина ти е АЕХ мотора де
Последна промяна от Anbuch на Сря 09 яну 2008 22:44, променено общо 1 път.
- Golf`mafia
- Мнения: 648
- Регистриран на: Чет 22 ное 2007 13:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
аех е 300% то дори има лепенка там на пластмасата над ангренажния ремък за това сам убеден а за дали е моно или пълна не сам 100% че не сам от наи осветените в тия неща, а и Anbuch сега погледнах в гаража ти и под моя капак се крие абсолютно същото като при теб не че знам дали се различават иначе под капака пълните и моното инжекциий
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Лесно ще се убедиш сам :
Махаш капака на филтъра и ако е моно трябва да видиш дюзата :
Пък ако е пъна ижекция -там няма дюзи и направо се вижда дроселовата клапа
Дюите са четери на всеки цилиндър - едни такива чернички точно над свещите (естествено им отиват жички) няма начин да ги объркаш
Махаш капака на филтъра и ако е моно трябва да видиш дюзата :
Пък ако е пъна ижекция -там няма дюзи и направо се вижда дроселовата клапа
Дюите са четери на всеки цилиндър - едни такива чернички точно над свещите (естествено им отиват жички) няма начин да ги объркаш
Последна промяна от Anbuch на Нед 20 яну 2008 20:55, променено общо 1 път.
- Golf`mafia
- Мнения: 648
- Регистриран на: Чет 22 ное 2007 13:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта