Незнам какво става, но от няколко дни винаги когато потеглям (на първа) и отпускайки съединителя съпроводено с подаването на необходимото количество газ по начина по който съм го правил до момента, се получава едно претрисане в момента на зацепване и потегляне. Ако пробвам с повече газ и повече задържане на съединителя тресенето отслабва (до почти пълно изчезване ако го правя с около 1800-2000 оборота, двигателя е дизелов). Не ми е направило впечатление съединителя да е променил точката си на зацепване.
Моля за Вашите мнения и препоръки на какво може да се дължи това и какво бих могъл да предприема за отстраняването на този проблем.
Колата е Passat B5 TDi с 5степенна механична скоростна кутия.
Благодаря предварително на всички.
тресене при потегляне
- zemon_C4455XP
- Мнения: 1171
- Регистриран на: Вто 23 авг 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Jovany
- Мнения: 479
- Регистриран на: Вто 19 юли 2005 18:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Имах подобен проблем преди време с една кола. Оказа се че е от феродовия диск. Нали има по него едни пружини благодарение на които колата потегля плавно без сътресения.
При мен тези пружини бяха омекнали или не знам какво точно бяха се прецакали нещо. След смяна на феродов диск работата се оправи.
Нека и други да си дадат мнението защото при мен става въпрос за доста по стара кола и от съвсем друга марка
При мен тези пружини бяха омекнали или не знам какво точно бяха се прецакали нещо. След смяна на феродов диск работата се оправи.
Нека и други да си дадат мнението защото при мен става въпрос за доста по стара кола и от съвсем друга марка
Мммм да-а-а-а-а-а ... нещата май са ясни: ако трябва да ги опиша с леко перефразиране на един култов BG филм с Тодор Колев, те ще звучат горе долу така: Мирише ми на командирока във VW Centrum ... по околовръстното, посока Люлин в дясно - голямото хале, втората клетка - при бай Ставри. Човека е строг, но справедлив - хич не му е евтин труда ...
Благодаря на всички Ви за отзивчивостта и мненията, които дадохте.
Благодаря на всички Ви за отзивчивостта и мненията, които дадохте.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13541
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
100% по съединителя.Може и да е аксиален лагер.Ако е разбит лагера или задира при придвижването зацепва не по цялата повърхност фер. диск с огледалото а на отделни участъци.Иначе феродов диск прегрят или огледален също прегрят -с изменена структура. Дори и да го престържеш на струг не може да се оправи/ много яде стр. ножове тази изменена структура и бягат от нея.Изменението на структурата е дълбоко и трябва да падне 1.5 мм поне , а това води до нови проблеми -честа смяна на феродов диск/понеже не можеш да намериш диск с по-дебели ферода/.
- L&R
- Мнения: 9371
- Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
- Автомобил: CCC
- Двигател:
- Местоположение: coffeeforums.bg
- Контакти:
Rumen написа:Мммм да-а-а-а-а-а ... нещата май са ясни: ако трябва да ги опиша с леко перефразиране на един култов BG филм с Тодор Колев, те ще звучат горе долу така: Мирише ми на командирока във VW Centrum ... по околовръстното, посока Люлин в дясно - голямото хале, втората клетка - при бай Ставри. Човека е строг, но справедлив - хич не му е евтин труда ...
Благодаря на всички Ви за отзивчивостта и мненията, които дадохте.
Mr Green Fun ~ОПАСЕН АМБРИАЖ~ ли е филма

Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 56 госта