


Проблеми с преден нож и решетка за В3
- dlug
- Мнения: 2510
- Регистриран на: Вто 10 юли 2007 18:19
- Автомобил: Passat B5.5 2003 1.9 TDI
- Двигател: AVB
- Местоположение: София
silent написа:ako е потрошено закрепването на ножа....последния се кове с рапидки -черни за решетката...а решетката се фиксирса допълнително и странично пак с рапидки...спестяват се пари..
И като вдигнеш 120 и го напъне вятъра отива и решетката. Не е точно това начина да се спестят пари, не е чак толкова скъпо, по-добре е да се направи (за колата е по-добре)
-
- Мнения: 1282
- Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Това на снимката е малката решетка, като за кола с къс радиатор.
Гледам основно долу е счупена - аз бих я залепил - пластмасата е добра и много добре се лепи (заварява) с поялник.
Грешката на снимката е че решетката е захваната за ножа с рапидки, това НЕ бива да се прави, точно за да може при удар в нещо ножа да се огъне (той е от мека пластмаса), без да се потроши решетката, която е от корава и трошлива пластмаса. Оригинално решетката е хваната горе с 3 рапидки и щипки, а долу е само пъхната така да се каже.
Крепежите на ножа в средата (гледам са скъсани/липсващи) могат да се възстановят с парчета поцинкована ламарина и поп-нитове, играчка е но става. Решетката след като се "завари" също може ако се наложи да се доукрепи с ламаринки и поп-нитове.
Гледам основно долу е счупена - аз бих я залепил - пластмасата е добра и много добре се лепи (заварява) с поялник.
Грешката на снимката е че решетката е захваната за ножа с рапидки, това НЕ бива да се прави, точно за да може при удар в нещо ножа да се огъне (той е от мека пластмаса), без да се потроши решетката, която е от корава и трошлива пластмаса. Оригинално решетката е хваната горе с 3 рапидки и щипки, а долу е само пъхната така да се каже.
Крепежите на ножа в средата (гледам са скъсани/липсващи) могат да се възстановят с парчета поцинкована ламарина и поп-нитове, играчка е но става. Решетката след като се "завари" също може ако се наложи да се доукрепи с ламаринки и поп-нитове.
- Plumber
- Мнения: 1426
- Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 20:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна / The Hague
psstv18rp написа:Имай предвид като купуваш че решетките по принцип са различни в зависимост от размера на водния радиатор.
Ако е от късите, решетката отстрани, в тази част където няма радиатор е запушена, т.е. плътна (за да не се мокрят ненужно генератора и другите неща).
За дългите радиатори (напр. на колите с климатик) цялата е отворена.
Аз нямам климатик но май цялата решетка е отворена.Като на колегата kiril_d
- kiril_p
- Мнения: 131
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 16:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр. Сливница
- Контакти:
Малко развитие по темата - след завъртане на един заледен завой се забих с предницата в една канафка край пътя и ножа и решетката се счупиха тотално. Наложи се да карам без решетка и нож близо 100 км. Няма да ви казвам как почна да загравя пасатора. Особено в баирите. На баира с който се качвам на автомагистрала Хемус в посока към София почти вдигна 110 градуса.
След няколко часа търсене по магазините понеже бях в провинцията намерих нови решетка и нож. Верно са 51 лв. Но пластмасата се чупеше като солети. Такова менте не съм виждал. Накрая си взех цяла броня от една морга в Луковит за 150 лв. Тя си беше с решетка, нож и всичко както си трябва. Поукрепихме ги малко и работата заспа.
Извода е: по-добре втора употреба, че новите са супер ментета!
След няколко часа търсене по магазините понеже бях в провинцията намерих нови решетка и нож. Верно са 51 лв. Но пластмасата се чупеше като солети. Такова менте не съм виждал. Накрая си взех цяла броня от една морга в Луковит за 150 лв. Тя си беше с решетка, нож и всичко както си трябва. Поукрепихме ги малко и работата заспа.
Извода е: по-добре втора употреба, че новите са супер ментета!
Последна промяна от kiril_p на Чет 21 фев 2008 17:00, променено общо 1 път.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12129
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица