Дали е само от акумулатора
не мисля че генератора може да има нещо общо с оборотите.той се натоварва, но не и по начин който ти можеш да усетиш още повече че това е дизел все пак.нафтата също не ми се вярва да е ако е лоша би трябвало да има колебание в оборотите, а ти си написал че ги държи по високи явно друг е проблема.отиди в някой читав сервиз да я погледнат
- MamaMy
- Мнения: 1032
- Регистриран на: Вто 27 юни 2006 22:33
- Автомобил: Galaxy
- Двигател: AUY 2003г
- Местоположение: Едно малко село край Плевен
Според мен си имал комплексен проблем. Не е акумулатора. Нафтата е първия. Моята от Лукойла замръзна по време на движение. Не беше замръзнал филтъра (той е с подгряване), а тръбите от резервоара. Като развих пробката на филтъра и яко смучеше въздух вместо да изтича нафта. Ефекта беше, че при опит за палене след това с газ до дупка броях оборотите, а нямаше никакво пушене. Държах я така 15 минути докато се отпуши и след това нямаше грижи.
Ефект две е много бавното първоначално въртене сутрин. Акумулатора ми е нов и не е в него проблема. Проблема е в маслото. Като дръпна пръчката и все едно я вадя от буркан с мед. Излиза с голямо усилие, а маслото е гъсто и се влачи. Номера е, че за пръв път съм с 15W40. До сега съм карал все с 10W40 и не съм имал подобен проблем.
Ефект две е много бавното първоначално въртене сутрин. Акумулатора ми е нов и не е в него проблема. Проблема е в маслото. Като дръпна пръчката и все едно я вадя от буркан с мед. Излиза с голямо усилие, а маслото е гъсто и се влачи. Номера е, че за пръв път съм с 15W40. До сега съм карал все с 10W40 и не съм имал подобен проблем.
Колкото до генератора мога със сигурност да кажа че обикновенно при студен старт оборотите са едни и след изгасване на лампичката за заряд веднага се променят като стават малко по ниски.Иначе за маслото е много вярно че по скоро е като мед но с машините дето ги караме няма начин да е друго .Прав е колегата че причините в края на краищата са комплексни което е кошмарно за всеки който се опита да изолира някакъв проблем и да го отстрани.Но колега MamaMy явно ти си на път да ме насочиш към най главния проблем т.е. въздух в нафтата.Всеки път след запалване оборотите са много ниски и в последствие след 4-5 сек се развъртат до нормални.Явно ще трябва да се занимая с горивопроводите , и клапана на филтъра, а също и евентуано с ГНП-то.Помпата ми е с лек луфт на рейката но за сега от там не тече почти никаква нафта.Усеща се се само по леката хлабина при разклащане.Между другото някой знае ли на Транспортер Т4 бордови къде му е капака на резервоара -този от който излизат маркучите за нафтата и кабелите на сондата за нивото на горивото.Предварително благодаря на отзовалите се с някаква схема или линк към такава.Аз лично търсих по пода в в задния отсек и под задната седалка но капак не намерих.не съм търсил обаче отпред по пода пред шф.седалка и до нея.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта