ремъка превартя помощ моля ( решено )
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: ремъка превартя помощ моля
е пич маи ти си прав два эъба на помпата ми каэа мисторчето обаче иска да свали дюэите эа да погледне вътре эа да бъде сигорен.Такали се прави И СЪС СИГОРНОС ЛИ НЯМА УДАР АКО Е САМО ТОВА????????????????BAHKATA_TDi написа:cezar81 написа:1.9 тди 98 година ремъка превартя на първа с около 4000 оборота (иэръчках я) кажете минимума и мксимума на станалото и като пари эа ремонт колко
има огромна вероятност да не е станало нищо сериозно и да е пречъртял само на 1-2 зъба на помпата и за това да не ти пали, но задължително отиди на майстор. С пове4е късмет може и а не си барнал клапаните. Успех
- BAHKATA_TDi
- Мнения: 131
- Регистриран на: Нед 15 окт 2006 23:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
аз разбирам от ремонти колкото и ти
но ако свали капака на агренажният ремък и ще види какво е има ли пескочили зъби, ако е само на помпата страшно няманов ремък и си готов за тестване
но ако е барнало почват проблемите, зависи колко клапана е барнало шлайване наглави гарнитури и прочие, но до тогава ходи запали няколко свещи в някоя черква и се моли да е само на помпата 



- propparo
- Мнения: 1078
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: По света и у нас
ifidik написа:тоя маистор ако ще ти вади дюзи да ти търси белег,бягай далеч от него.след правилното поставяне на ремъка ,трябва и настройка с ваг ком(важи за всяка смяна на ремък).
Аз съм още по-учуден.Къв ВагКом всеки път

Като се сменя ремъка се гледа белязката на помпата,на вала.Освен това се сваля и капака на клапаните ,сваля се и вакуум помпата за сервото отдясно на двигателя и там се гледа още едно като вал с полумесец да е изравнено със средата на сечението на отвора.С една пластина се проверява разстоянието дали е еднакво,може и на око,както когато сменях моя ремък.Та дори и с един зъб да се промени настройката на помпата,не пали.Пробвах го лично от любопитство и загубих бас дори,защото бях казал че все пак ще запали,но няма да работи равномерно.Е да ,ама не,не пали.
И колата вече си има 9000 км след смяна на ремъка,без никакъв си VAG COM.
Последна промяна от propparo на Пет 11 яну 2008 23:04, променено общо 1 път.
- The^Maniac
- Мнения: 343
- Регистриран на: Вто 13 мар 2007 18:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
братле аэ ходя само виктор на вакърената эад лукоила неэнам дали има комп но си энае равотата щте ти го кажат и други от саита,но эа сажаление не се эанимава с проблеми като мояThe^Maniac написа:Брейй това за ремъка и аз не го знаех. Някой да знае кой в София може да ми направи тази регулировка, защото сменях ремък скоро, ама нищо не е правено?
-
- Мнения: 387
- Регистриран на: Чет 19 май 2005 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Passat B6 DSG
cezar81 написа:братле аэ ходя само виктор на вакърената эад лукоила неэнам дали има комп но си энае равотата щте ти го кажат и други от саита,но эа сажаление не се эанимава с проблеми като мояThe^Maniac написа:Брейй това за ремъка и аз не го знаех. Някой да знае кой в София може да ми направи тази регулировка, защото сменях ремък скоро, ама нищо не е правено?
Виктор има VAG-COM и знае какво да гледа с него, бе точно момче...
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: freewaynikolay, georgi_1986, miro slav, TheEx0rcist и 193 госта