Препълване с масло на двигателя

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
izzo
Мнения: 1224
Регистриран на: Съб 19 юни 2004 7:06
Автомобил: 96 Puntamera
Двигател: diesel
Местоположение: Kвартала на обречените
Контакти:

Мнениеот izzo » Чет 22 сеп 2005 20:41


един сантим е мнжко...поолял си се.
ама ше си го изгори, или изпие не бой се :)
най-много да пърди синкав дим изотзадзе ::)

а със спринцовка..... стигя глупости,
дебела течност като масло през спринцовка - бегай резко :)
механици може да си имат уред за отточване,
ама ти ако нямаш - или излей филтъра или
отточи малко от пропката на картера.
без да сваляш болта, само го развърти доде текне.




KOKO ГЕОРГИЕВ

Мнениеот KOKO ГЕОРГИЕВ » Чет 22 сеп 2005 21:01


vw_golf_2_Memphis написа:все ще избие от някъде :lol:
Ето, че Мемфиса е прав :D Здравата може да ти удари семерингите (1 см. е множко 8) ). Другото вярно мнение е за катализатора и за смученето през отвора на масломерната пръчка. Ако дотогава не си предприел нищо ми пусни л.с. да ти донеса на срещата пред НИМ в неделя една "конска спринцовка". От Ауди-клуба съм. Ваското ме познава. :D


Потребителски аватар
nii
Незабравим член
Мнения: 4234
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
Автомобил: Golf 2 Automatic
Двигател: RP
Местоположение: кръчмата

Мнениеот nii » Нед 25 сеп 2005 15:24


аз си карам с 1 см над максимума вече 7000км и нямам проблеми.
майстора като го предобри каза: "споко, то ше го изгори" да ама ей на не ще да пада нивото и грижи никви.


Потребителски аватар
SkyWalker
Мнения: 516
Регистриран на: Пет 26 авг 2005 22:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

re

Мнениеот SkyWalker » Нед 25 сеп 2005 19:26


На това се казва "майстор"!


Потребителски аватар
FLY
Мнения: 310
Регистриран на: Чет 17 юни 2004 9:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Софето

Мнениеот FLY » Вто 27 сеп 2005 8:28


личен опит ...
с голяма спринцовка и шлаух, както колега беше споменал по-горе, се оправят нещата


Потребителски аватар
SkyWalker
Мнения: 516
Регистриран на: Пет 26 авг 2005 22:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

re

Мнениеот SkyWalker » Сря 28 сеп 2005 23:23


Абе хора: за вас канал и пробка на картера няма ли? Какви са тия спринцовки? Как минава едно масли да речем 20 W40 през игла? :shock: :roll: :twisted: :idea:


Потребителски аватар
Dan4ote
Мнения: 1056
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник
Контакти:

Re: re

Мнениеот Dan4ote » Чет 29 сеп 2005 0:15


SkyWalker написа:Абе хора: за вас канал и пробка на картера няма ли? Какви са тия спринцовки? Как минава едно масли да речем 20 W40 през игла? :shock: :roll: :twisted: :idea:

Да бе :? Иаз това се чудя. Колко му е да се отвие малко пробката, толкова, че да протече малко!? Или развърти филтъра, ако не се е стегнал силно. Дори може и на улицата да легнеш под колата. На моята капачка за маслото пише, че ако има повече масло от максимума, може да се повреди catalyc converter. Май имат предвид катализатора, но си нямам представа защо.


KOKO ГЕОРГИЕВ

Мнениеот KOKO ГЕОРГИЕВ » Чет 29 сеп 2005 15:10


Момчета с двата последни поста - пишете глупости и се излагате. Знаете ли в началото как яко шурти маслото от пробката и колко ще се изцапате. 8) 8) Защо искате да вършите глупости. А това за масления филтър е абсолютна глупост :roll:


Потребителски аватар
SkyWalker
Мнения: 516
Регистриран на: Пет 26 авг 2005 22:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот SkyWalker » Чет 29 сеп 2005 17:04


KOKO ГЕОРГИЕВ написа:Момчета с двата последни поста - пишете глупости и се излагате. Знаете ли в началото как яко шурти маслото от пробката и колко ще се изцапате. 8) 8) Защо искате да вършите глупости. А това за масления филтър е абсолютна глупост :roll:


Е не е като вариянта със сптинцовката xa xa xa
през отвор 10-20-30 пъти по-тесен от милиметъра, да теглиш гъсто масълце.... със същият успех може да си дръпнете малко маргарин!


Потребителски аватар
SkyWalker
Мнения: 516
Регистриран на: Пет 26 авг 2005 22:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот SkyWalker » Чет 29 сеп 2005 17:06


KOKO ГЕОРГИЕВ написа:Момчета с двата последни поста - пишете глупости и се излагате. Знаете ли в началото как яко шурти маслото от пробката и колко ще се изцапате. 8) 8) Защо искате да вършите глупости. А това за масления филтър е абсолютна глупост :roll:


Да това със спринцовката май е единствен, вариянт прав си Screwy xa xa xa


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Чет 29 сеп 2005 17:59


1. Отиваш в център за смяна на масло.
2. Носиш си чиста туба от поне 5л. (може и 10)
3. Източват ти цялото масло в нея, филтрират го и го наливат отново - без да се сваля масления филтър. Ти пиеш кафе, пушиш цигара. Като са готови проверяваш нивото на маслото, даваш им 5 лева и си тръгваш щастлив и доволен.

Айде стига толко...



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта