Въпрос за ABS sistema?
- alien1
- Мнения: 339
- Регистриран на: Сря 31 авг 2005 12:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Въпрос за ABS sistema?
Колата ми има такава система - Пасат комби 1991 1.8 RP автоматик. На таблото има лампа за ABS-a. Тя светва когато запаля колата за около 20 секунди и когато попадна в път с неравности докато ги премина. Това, че светва означава ли ,че се включва за времето през което лампата свети или означава че има проблем?
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
при мене светка така ама излових една особена аномалия.
първо АБСа си има самодиагностика. на моя пасатор като дам контакт и не запаля веднага а го оставя (важно е обаче преди това да не е даван само контакт а да е работила колата-независимо дали е угасена предния ден) лампата на АБС почва да мига в групи като оформя кодове на диагностиката. кода е 4 разряден като между всеки разряд има пауза. между кодовете има дълго светене.
и така:
почна при мене да посветква ама нщо не казва после... gruebel
няма датчици на колела няма гяволи...
по едно време се сетих и дръпнах буксата на казанчето за течноста докато бачка мотора-хоп-лампааа. кодове нъц.
викам е те оттука е!
разглабяй!
да ама се оказва че поплавъка е магнитен а датчика е сух и е в пластмасова ампула и се влияе от магнитното поле на поплавъка отвън.
и сега вече си знам че като се разкламбичка и магнита не му стигнат силиците да лепне ампулката в пластмасовата ампула (вътре има една стъклена с контакт и именно тя трябва да даде сигнал ако няма ниво и магнита падне-контакта се отваря) и ми светне. след малко разкламбичка пак и готово.
сега съм си рахат че няма грижа!
първо АБСа си има самодиагностика. на моя пасатор като дам контакт и не запаля веднага а го оставя (важно е обаче преди това да не е даван само контакт а да е работила колата-независимо дали е угасена предния ден) лампата на АБС почва да мига в групи като оформя кодове на диагностиката. кода е 4 разряден като между всеки разряд има пауза. между кодовете има дълго светене.
и така:
почна при мене да посветква ама нщо не казва после... gruebel


викам е те оттука е!
разглабяй!
да ама се оказва че поплавъка е магнитен а датчика е сух и е в пластмасова ампула и се влияе от магнитното поле на поплавъка отвън.
и сега вече си знам че като се разкламбичка и магнита не му стигнат силиците да лепне ампулката в пластмасовата ампула (вътре има една стъклена с контакт и именно тя трябва да даде сигнал ако няма ниво и магнита падне-контакта се отваря) и ми светне. след малко разкламбичка пак и готово.
сега съм си рахат че няма грижа!
- alien1
- Мнения: 339
- Регистриран на: Сря 31 авг 2005 12:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Пробвах самодиагностиката която описа Васко
Когато включа на контакт само лампата започва да примигва на няколко къси и един по-дълъг интервал. Когато запаля след няколко секунди си огасва. Светва рядко, когато се движа бавно и попадна сред някакви големи неравности и след няколко секунди пак си огасва. Интересна работа.
- Pav3l
- Мнения: 703
- Регистриран на: Пон 01 авг 2005 18:07
- Автомобил: bmw
- Двигател: 1998
- Местоположение: Usa
- Контакти:
vaskoto1 написа:АБСа си има самодиагностика. на моя пасатор като дам контакт и не запаля веднага а го оставя (важно е обаче преди това да не е даван само контакт а да е работила колата-независимо дали е угасена предния ден) лампата на АБС почва да мига в групи като оформя кодове на диагностиката. кода е 4 разряден като между всеки разряд има пауза. между кодовете има дълго светене.
Той колегата ти го написа: това са кодовете от самодиагностиката.
Ако не знаеш какво означават, запиши броя на светванията и ми прати едно ЛС. Аз ще се поровя в Голямата Книга (SERVICE / Passat) и ще ти кажа кое какво означава.
Не мога обаче да ти ги дам в аванс, защото никак не са малко - т.е. ще има да пиша тука цял ден...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 85 госта