Не ще и не ще да пръска.Свалих мотора но без да го разглобявам с топлийка дюзата и с дълга игла през отвора към който е шлауха.Спрей за карбуратори през отвора за шлаухката, с компресор през този отвор, с компресор през дюзата.
Резултат не ще и не ще.
Може ли да се издърпа втулката с дюзата ? Пробвах но не се вади и ме е страх да не я счупя.
За сведение :Зад десния стоп на Голф 3 няма съд и моторче за задната пръскалка.
Пръскалка задна чистачка.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13541
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
handycam написа:На голф3 моторчето и съдът са едни за предни и задна чистачки.
Провери дали стига вода до задната чистачка.
Колега писах ,но не си разбрал като откача междинноят шаух м/ тръбопровода и накрайника на самият възел на помпата тече.
Запушено е оттам нататъка и с игла не пшомага отпушването на дюзата.Заради 1 пръскалка няма да разглобявам възела.
По скоро да се опитам да изкубя самият накрайник с риск да го счупя / то и с него няма полза/,
Провах и с 1 телче от телена четка през дюзата -стига донякъде и спира и с въртене нище не става не прониква повече.
- LILO&STICH
- ябълката на раздора
- Мнения: 13068
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- vasstop
- Гадфадъ'
- Мнения: 17179
- Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
- Автомобил: Golf 2 syncro
- Двигател: 1P 1990
- Местоположение: София
- Контакти:
kris11 написа:Маркуча не е прискипа има голямо налягане като пръскам. За дърпането на накрайника с дюзата дърпах ама не мърда .Не мога да го измъкна нагоре.Пробвах с леко въртене наляво надясно и същевременно нагоре но не мърда.Виждам как започва да се разтегля но не излиза.
Не искам да те плаша, но ще трябва да свалиш машинката за задната чистачка и да я разглобиш. Едно време бях писал по тази тема, даже и снимки бях пуснал (правени с телефона). Машинката се сваля лесно, но се разглабя със шестограм - 8 или 10 болтчета са шестограм номер 2 или 2.5 ако не се лъжа. След това е лесно - сам ще разбереш.
Успех.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13541
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Не можах да намеря с търсачката снимките. Ако можеш да ми дадеш линк ще бъда много благодарен. В неделя бях свалил редуктора с моторчето и надувах с помпа, кисна но не стана.При мен редуктора вече не е с винтове с шестограм , а е с нитове.Ако беше с винтове нямаше да издържа да не разглобя редуктора.
-
- Мнения: 44
- Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 20:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
СТАВА С ПОВЕЧЕ ТЪРПЕНИЕ
При мене беше същото. Взех хубави клещи. Омотах старателно с прегънато няколко пъти парцалче главата на пръскачката. С въртена по часов.стрелка и обратно - но внимателската, много бавно и постепенно успях да я измъкна. Въобразих си,че с тънка телчица или карфица ще я отпуша - ньъц.
Само след киснене в силен оцет и многократно "шомполиране" с изправен кламер и разни други тънки и меки телчици успях да освободя пръскалото. сега мие, та се къса.
Когато си огледах казанчето - беше пълно със синкава карбонатна маса, утаена на дъното, а по стените имаше як синкав котлен камък.
Махнах помпата и - яко търкане с гъба и тънка летва като шомпол - с ЦИФ, със силен оцет най-добре става. Голямо търкане и много време отнема. Оцетът смъкна гадните налепи и утайки и по предните пръскачки - станаха като нови........
Само след киснене в силен оцет и многократно "шомполиране" с изправен кламер и разни други тънки и меки телчици успях да освободя пръскалото. сега мие, та се къса.
Когато си огледах казанчето - беше пълно със синкава карбонатна маса, утаена на дъното, а по стените имаше як синкав котлен камък.
Махнах помпата и - яко търкане с гъба и тънка летва като шомпол - с ЦИФ, със силен оцет най-добре става. Голямо търкане и много време отнема. Оцетът смъкна гадните налепи и утайки и по предните пръскачки - станаха като нови........
- Filcho
- Мнения: 108
- Регистриран на: Съб 17 сеп 2005 10:42
- Автомобил: Passat 2003 LPG-BRC
- Двигател: 2.0i ALT
- Местоположение: София
Според мен трябва само да се дърпа външната част с дюзичката, която е щракната за вътрешната част с шарнирчето в което влиза маркучето за водата.
http://etka.auto2.ru/vw/GO/1992/121/57/1280781/
http://etka.auto2.ru/vw/GO/1992/121/57/1280781/
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 83 госта