kickdown написа:Да понапиша някой ред, защото още ноември капарирах Тигуанче. За 56 480 лева си взимаш кола 2.0TDI 140 коня Common-Rail DPF, с 6 степеннен автоматик. Задължително Track & Field - най-добре е оборудвана серийно![]()
![]()
![]()
![]()
Добавяш:
Bi-Xenon Фарове - 2600 лева
Фарове за мъгла - 310 лева
Зимен Пакет (Подгряване на седалките и др) - 490 лева
Пакет Светлина и видимост IV - 660 лева
Аларма Плюс - 500 лева
Джанти San Francisco - Без Доплащане - въпрос на вкус аз ги препоръчвам!!!
Радио CD MP3 Player "RCD 510" с цветен Touch Screen 7 инча 16:9 - 630 лева
Стелки текстил - 200 лева
Кожен Волан и Скоростен лост - 280 лева
И получаваш 62150 лева, пазариш се с дилъра (дават минимум 3% отстъпка) 62150 - 3% = 60285 лева!!!!!!!
За тези пари получаваш напълно оборудвана с необходимото за удобно, приятно и сигурно пътуване кола!!!!!!
Ако се прежалят още 660 лева за парктроник - всичко заспива. С най необходимото без глезотий и прищевки - като навигация 5000 лева и кожа 5000 лева или пък печка 2100 лева или панорамен покрив 2200 лева.
Колата която поръчах излезе 70000+ но пък с баща ми решихме да се поглезиме малко
После ще напиша впечатления от пространството в колата!!!
Добавят още 300лв. и за 63 990 си визмаш Outlander, Който има всичките тези неща стандартно + ел.люк, седем места от завода (ДДС), безключово запалване и влизане, аудио с 8говорителя + суб, блутут и още много неща.
А за цената от 58 690 е оборудван перфектно, като липсва само ксенон, кожа и подгряване - всичко друго е стандарт.
+ колата е мейд ин Джапан.

За 66 990 се взима автомобил оборудван с абсолютно всичко + навигация

Тигуана е хубав, но парите са му в повече, а и като се сетиш, че реално е повдигнат Голф+ с Халдекс и леко променена предница и задница -> почваш се замисляш струва ли си
