Сериозен проблем - моля за помощ

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
craghackBG
Мнения: 46
Регистриран на: Вто 30 окт 2007 12:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Сериозен проблем - моля за помощ

Мнениеот craghackBG » Пет 11 яну 2008 21:20


Поло 1.4 AEX 1997 г.
Днес ми се случи следното:
Качвам се в колата и завъртам ключа. Точно в момента, в който светват лампичките на акумулатора и тези около нея се чува шум като от търкалящи се пластмасови колелца. Шумът е от таблото на колата и продължава около 2 секунди. Резултатът е, че ми се нулира часовника и малкия километраж. Нямам светлини в купето, т.е. тази над главата и тази в багажника. Нямам и централно заключване. Алармата само писва два пъти все едно я отключвам, но не иска да заключи.
Иначе колата си работи, имам фарове и парно.
Дайте съвети от какво може да е проблемът :shock




Потребителски аватар
tu6ana
Мнения: 142
Регистриран на: Пон 26 ное 2007 11:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот tu6ana » Пет 11 яну 2008 21:23


Провери си акумулатора според мен или си е отишъл или иска профилактика
п.п Ама след като я запалиш ли става това с нолирането на километража или само като дадеш на контакт


Потребителски аватар
tisho_tch
Мнения: 879
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 13:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр. Троян * Skoda Fabia II - 1.6TDI *

Мнениеот tisho_tch » Пет 11 яну 2008 21:49


tu6ana написа:Провери си акумулатора според мен или си е отишъл или иска профилактика
п.п Ама след като я запалиш ли става това с нолирането на километража или само като дадеш на контакт


Това е ! Имах подобен проблем


craghackBG
Мнения: 46
Регистриран на: Вто 30 окт 2007 12:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот craghackBG » Пет 11 яну 2008 21:49


Преди това. Шумът изчезва за около 2 секунди, а колата си пали нормално.


Потребителски аватар
Scarchu
Мнения: 687
Регистриран на: Пон 29 май 2006 10:21
Автомобил: Black
Двигател: with internal combustion
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Scarchu » Пет 11 яну 2008 22:31


По-скоро си провери дали няма някой изгорял бушон по таблото или дали не е тръгнал да изпада. Ако не се лъжа последният от дясно отговаряше за нещата дето споменаваш.
Обаче, ако има изгорял бушон, който е бил оригинален, не е зле преди да сложиш друг на неговото място, да се намери причината за изгарянето му !!!


craghackBG
Мнения: 46
Регистриран на: Вто 30 окт 2007 12:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот craghackBG » Пет 11 яну 2008 22:36


Много се извинявам за тоталното си незнание, но къде се намират бушоните, за да ги хогледна :oops:


Потребителски аватар
tu6ana
Мнения: 142
Регистриран на: Пон 26 ное 2007 11:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот tu6ana » Съб 12 яну 2008 0:21


craghackBG написа:Преди това. Шумът изчезва за около 2 секунди, а колата си пали нормално.

Значи ако правилно съм те разбрал ресетването на километража и часовника се получава още преди да си запалил колата.
Ако е така може да имаш някоя хлабава връзка по таблото или проблем с бушоните но не изключвай и акумолатора от списъка ЗАМЕРИ ГО
А ТОЯ ШУМ ДЕТО СЕ ЧУВА ДАЛИ НЕ Е СТАНДАРТНИЯ ШУМ КОЙТО СЕ ЧУВА ВИНАГИ КАТО ДАДЕШ НА КОНТАКТ И Е СВЪРЗАН БЕНЗИНОВОТА ПОМПА КОЯТО ПОДКАЧВА ГОРИВОТО. :roll:


bimmoby
Мнения: 112
Регистриран на: Чет 04 окт 2007 22:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bimmoby » Съб 12 яну 2008 0:43


а имаш ли имобилайзер?
този шум може да е от него


craghackBG
Мнения: 46
Регистриран на: Вто 30 окт 2007 12:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот craghackBG » Съб 12 яну 2008 0:53


Не, определено не е стандартния шум. Нещо като чагъртане на пластмаса точно зад километража и оборотомера.
Също така ми е изчезнал и звуковия сигнал, който се подава, когато не си загасил фаровете :roll:
Нямам имобилайзер.
Между другото не разбрах къде се намират бушоните :oops:

Също така не мога да разбера предназначението на една пластмасова тубичка с квадратна форма към която са свързани някакви кабелчета. Въпросната тубичка се намира в задния багажник в жабката от дясната страна. Жабката се отваря с две врътки, а между тях има бяло кръстче на зелен фон.

Май звуча като абориген, но ръководството на колата е на италиански и не мога нищо да вдяна от него. Моля, ако някой има под ръка линкче с ръководство за Поло като моето на руски или английски да го метне насам

:roll:


Потребителски аватар
Lizard
Мнения: 940
Регистриран на: Чет 27 юли 2006 8:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Варна
Контакти:

Мнениеот Lizard » Съб 12 яну 2008 1:24


Ти май за 1-ви път се качваш в кола а?
Там отзад в багажника не дей пита, най вероятно си се добрал до ваком помпата на централното.

Бушните са в жабката под волана! Бушни се продавартна всеки магазин за авто части и на всяка бензиностанция.


Потребителски аватар
Vladko
Мнения: 2480
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vladko » Съб 12 яну 2008 1:54


С новото табло си нали?Този шум е нормален при загуба на ток до него-издават го машинките на стрелките.Проверете ако има слагана аларма как е реализиран блакажа май от там ти идва проблема


craghackBG
Мнения: 46
Регистриран на: Вто 30 окт 2007 12:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот craghackBG » Съб 12 яну 2008 12:13


Не е за първи път, но преди са били само руски машини :lol: .
Иначе таблото май наистина е от новите, за които говориш, защото е малко различно от това показано в книжката, която джамбазите ми дадоха.
Алармата я слагаха едни юнаци, които по принцип с това се занимават. Ще им я закарам в понеделник да я оправят.
Колкото до "тубичката", за която говорех, питам защото в нея се вижда някаква зеленикава течност, но е адски малко - само по дъното, и се чудех дали не е нещо, където трябва да се долеее :oops:
Въпросът е мога ли да ползвам колата в това състояние или по-добре да не рискувам докато не я видят "майстори" :roll:


Потребителски аватар
tu6ana
Мнения: 142
Регистриран на: Пон 26 ное 2007 11:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот tu6ana » Съб 12 яну 2008 12:58


А бре карай я но не чакай дълго а я занеси на доктор.
Там Софето май Ваското 1 ви е спасението.


Потребителски аватар
Vladko
Мнения: 2480
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vladko » Съб 12 яну 2008 13:09


craghackBG написа:Колкото до "тубичката", за която говорех, питам защото в нея се вижда някаква зеленикава течност, но е адски малко - само по дъното, и се чудех дали не е нещо, където трябва да се долеее

Сам си си отговорил на въпроса защо не работи централното-щом компресора плува във вода.Търси Ваското 1 за решение на проблемите ти или ми пиши на Л.С. да те пратя при едно момче което също може да ти свърши работа.


craghackBG
Мнения: 46
Регистриран на: Вто 30 окт 2007 12:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот craghackBG » Съб 12 яну 2008 17:53


Т.е. в тази тубичка не трябва да има никаква течност?



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта