на мен така при първия лед ми замина шофьорския джам та сменях цял механизъм. Оказа се вътре счупена ролката и оплетено жило просто мазало не подлежеше на никакъв ремонт. От тогава си ми е урок преди да загрее колата в това време прозорците не се отварят

иначе относон свалянето на кората... нямах проблеми с щипките като се внимава и не се бърза мисля че няма риск. Кофтито е че найлона се маха.
Ако не си махал преди кората, да знаеш зор ще видиш с проклетата дръжка на стъклото, докато разбереш как е хваната после ще видиш колко е хитро
ето на тази схема се вижда обаче малко нямаше нищо общо с моята....
http://www.vagcat.com/p/B121/837600.png самата дръжка и тази дистанциращата "втулка" са едно цяло и като гледаш дръжката с една отвертка вкарваш под втулката и я дърпаш в противоположна на дръжката посока, за да отпусне контрата и тогава едиствено може да се извади дръжката. Дано си ме разбрал дебилно е за обяснение просто...
иначе другото...под ръкохватката на вратата под пластмасата има 2 болта големи, останалото всичко е на щипки и да не забравиш да си извадиш предварително лостчето за заклюване (отвива се)
успех и дано е малкия дявол
