Корадо г60 вс Голф 3 АБФ

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Корадо г60 вс Голф 3 АБФ

Мнениеот Golf 3 1.8 » Нед 13 яну 2008 2:02


Моля модераторите да не бързат да трият темата!!!Не искам да споря кое е по бързо а само хора с такова корадо да се появят за да направиме теста.Аз бях в центъра на спора в другата тема а вие не ми дадохте да се изкажа даже!!!Ако има спам да се трият мнения ама не трийте темата моля ви!!!Искам да му покажа на колегата колко са бавни читавите АБФ-и с леки доработки :lol:




Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Нед 13 яну 2008 2:09


КОЛЕГИ МОЛЯ ВИ КОЙТО НЯМА КОРАДО Г60 ИЛИ ПРИЯТЕЛ С ТАКОВА ДА НЕ ПИШЕ ЗА ДА НЕ ГО ОБРЪЩАМЕ НА ЧАТ И ДА ЗАКЛЮЧАТ ТЕМАТА!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Нед 13 яну 2008 2:50


G60 написа:А я ти се завърна http://www.vbox7.com/play:e05fc694

Колега тва клипче е пълен смях , аз от къде да знам тва корадо колко е правено?Я кажи някога мерил ли си по г-тек(знам че на божура не си бил) кво време прайш????Аз по г-тек имам 15.25 :shock Тогава бях с чип ,сега имам и колектор 4-1....


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Нед 13 яну 2008 2:54


А пък ти ако вярваш на Г-тек-а.. като му знам принципа на работа и като разбирам тук таме от физика ми става лошо какви измислици може да даде тоя г-тек .. особено след като видях атмосферно пежо 306 С16 163 коня ли беше колко беше .. как даде ниска 14-ска със сменена генерация ми стана лошо.. точно този Г-тек го закачихе на кола на божурище и даде 1:1 с времето на колата която финишира :) така че е много относително това което си дал ..


14.45@97.2 12.12 9.37/77.0 6.15 2.25 97.9 --- Peugeot S16 2.0 FWD
Roman


http://dragburgas.hit.bg/


Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Нед 13 яну 2008 3:18


Мда и аз много не му вярвам ама все пак дава някъв ориентир...То зависи къде мериш де.Бягал съм се с такова корадо,но беше много импровизирана гонка на бояна на широкото се засекохме и аз бях зад него на трета с 80 някаде и му светнах да бяга след което той вкара и той трета и подскочи колата и дадохме газ като той беше на 10-15м пред мене.При 130-140 щях да го ударя отзад а си личеше че е на пълна газ, и се мръдна в дясно и леко го изпреварих вдигнахме към 200 там и беше на 2-3 коли зад мене......Тва е което мога аз да кажа от преките си впечатления срещу такова корадо.


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Нед 13 яну 2008 3:49


Моля за вашето извинение че се бъркам щото нямам Г60 или АБФ но като гледам накъде отиват нещата направо не издържам да не се обадя.

Абфаджии не можете да си представите на какво е способен един мотор ЧИТАВ с назобен компресор + чип.......

А и тези МК4 1,8Т ..... абе този мотор ако е фабричен е умрял а и с това купе..... мъка мъка..... Съгласен съм че ако се пипне дори и с малко положението е .....ужасно за една въздухарка...

Този пич Леонардо...... абе много си е повярвал че колата му върви.....
искрено съжалявам че ми изгоряха жиците иначе и сега бих му направил един старт в това време..... колата ми беще даже КР.... 1,8..... въздухарка...... леле в този студ щеше да скъса гумите ..... а и сега имам чисто нови зимни на корадото и за опита бих ги сложил на голфа да видиме тази турбина ......
има колеги от форума които знаят как се държа с МК4 20В Турбо

Колега Леонардо, лично на теб съм ти извадил една голяяяяма сабя!!!! Само да направя мотора пък ти ако искаш слагай и Т4 турбо . С моя мотор но в МК2 ще ти направя поне кола на 400м но аз така за спорта ще се пусна с теб и с Кабриолета даже..... С тези 16 секунди от нула до 135км/ч къде си тръгнал ? Гледах ти клипа и мерих от там.... Само като гледам колко време набира на 3та..... Аз ще продължавам да си карам РЪЖДАТА на 21 години а ти карай ламарината на 8г. Да не говориме как един КР в добро състояние ще те чака на финала с изстинал мотор когато ти финишираш.....

НИКОГА АМА НИКОГА НЕ ПОДЦЕНЯВАЙ ДРУГИТЕ ГОЛФЧЕТА ДОРИ И НА 30ГОДИНИ ДА СА !!!!!!

пп. Мери си приказките и не обиждай хората и колите им!!!! Един съвет от мен към теб!!!! Много ме ядоса с това изказване за ръждите!!!!


Потребителски аватар
PL-16v
Мнения: 629
Регистриран на: Пет 25 фев 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот PL-16v » Нед 13 яну 2008 3:58


Не зимам ничия страна просто искам да споделя преди време имах възможноста да покарам корадо Г60 с рециклиран компресор и смело мога да заявя че върви повече от АБФ във сток вариянт сега със троиката на ангел и идея си нямам какъв ще е изхода защото сички знаем че по късата кутия му идва чудесно пък и със колекторче и чип :?

Трудно ще се намери читаво корадо за сверка :wink:


G60

Мнениеот G60 » Нед 13 яну 2008 4:23


Ами не не съм го мерил и въобще си нямам представа кво време ще дам на 400м,а за божурище кои ти каза че не съм бил там,даже имам 2 победи но това беше преди 3 години изядох с парцалите някакво БМВ Е 36 2.5 а собственика му разправяше че имал чип и било 200+ коня ама като знам каква бангия ми беше стария компресор и как въобще не ми вървеше колата(е аз тогава си фантазирах обратното де :oops: ) маи това БМВ не е било много читаво,а другата кола беше АУДИ А4 1.8Т куатро на старта ме уби но на финала бях 1-ви с малко. Не че е голяма гордост да биеш такъв тежък сандък но пък от друга страна валеше дъжд. http://www.vbox7.com/play:690f4807


Потребителски аватар
joro_g400
Мнения: 659
Регистриран на: Сря 17 яну 2007 20:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот joro_g400 » Нед 13 яну 2008 10:54


Колега имам Корадо турбо с турбина ккк18 и с много хубав чип. За София ми е добре не е много голяма турбината и не харчи много бензин но до 5000 обарота аз разполагам с поне 240нМ.Оо... щях да забравя че колата надува 06-07 мах.
Колегата с АБФ-а може би има чип и ск.кутия от 9а тя е по-кьса от нормалната на абф и силата му е от 3500 до 6000 и тук финишира с 180нМ 150 кс
Корадо г60 започва с 225 нМ и принудително пьлнене още от 2000 об.има 06-07 бар ть до 6000об и финишира с 160кс
Ть питам колегата с абф-а ще продьлжава ли този спор за две коренно различно коли. :twisted:

Пп Аз имам и г40 150нМ 115КС и 730кг и Голф абф не го коментирам :lol: :lol: :lol:


Потребителски аватар
kali_racing
Мнения: 145
Регистриран на: Сря 15 юни 2005 12:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

кали

Мнениеот kali_racing » Нед 13 яну 2008 18:18


Пп Аз имам и г40 150нМ 115КС и 730кг и Голф абф не го коментирам


Само да изсъхнат улиците на София и аз като Bobby_ на Leonardo :lsabre


Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Нед 13 яну 2008 19:23


joro_g400 написа:Колега имам Корадо турбо с турбина ккк18 и с много хубав чип. За София ми е добре не е много голяма турбината и не харчи много бензин но до 5000 обарота аз разполагам с поне 240нМ.Оо... щях да забравя че колата надува 06-07 мах.
Колегата с АБФ-а може би има чип и ск.кутия от 9а тя е по-кьса от нормалната на абф и силата му е от 3500 до 6000 и тук финишира с 180нМ 150 кс
Корадо г60 започва с 225 нМ и принудително пьлнене още от 2000 об.има 06-07 бар ть до 6000об и финишира с 160кс
Ть питам колегата с абф-а ще продьлжава ли този спор за две коренно различно коли. :twisted:

Пп Аз имам и г40 150нМ 115КС и 730кг и Голф абф не го коментирам :lol: :lol: :lol:


Абе колега кви 2000оборота бе аз вървя м/у 6 и 8 кат се гоня не те знам ти с кви коне разполагаш там....Скоро се пусках с едно г40 и ме би с една кола до 140 на горе не ми се мисли къв разстрел ще му направя,а и беше олекотено на макс , а аз си бех с всичко.....Значи с корадо с чип няма смисал да се пускам ,аз твърдя че СТОК корадо върви една идея по слабо от голф 3 абф ,демек аз ще го бия поне 3 коли ако е сток.Айде дайте ми едно сток и ще се убедите сами.Голфа ми е с леки доработки и не е нищо особено, я съм качил 10коня я не.Ако си толко сигурен в потенцияла на г-60 искарай най силното г-60 срещу на килъргти абф-а и ше видиме кво ще се получи :wavecry


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Нед 13 яну 2008 19:32


еми бате.. вземи едно корадо с леки доработки .. с шайба без чип.. :) или с чип без шайба :lol:


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Нед 13 яну 2008 19:42


Golf3 1,8 Какво направи ти бре те оборотомерите на АБФ-те са до 7к об. ти говориш за 8к. Тея обороти за да ги постигаш трябва да си напълнил мотора с олекотени карантии.


G60

Мнениеот G60 » Нед 13 яну 2008 19:51


Точно сток Корадо върви една идея по добре от сток Голф :lol: А що се отнася до леките доработки просто няма смисъл да говорим напразно щото при мен са 30к.с. при теб са 10к.с. ако ни се отдаде възможност някои ден ще ги замерим,и не бъди толкова категоричен в изказванията си нито ти занеш колко върви моята кола нито пък аз имам представа за твоята така че просто няма нужда от повече приказки за доработените ни коли :wink: истинския спор беше за напълно заводски коли :idea: А там където предлагаш най силното Г60 да се пусне с Килър ГТИ отново не е правилно щото там вече става въпрос за турбо кола 300+ а Г60 с такъв сериозен тунинг в БГ незнам да има :) иначе погледни тук http://rp-motorsport.de/glader/g60-powerkit.htm


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Нед 13 яну 2008 20:05


Stenly написа:Golf3 1,8 Какво направи ти бре те оборотомерите на АБФ-те са до 7к об. ти говориш за 8к. Тея обороти за да ги постигаш трябва да си напълнил мотора с олекотени карантии.
Оборотомера на АБФите е до 7500об/мин а чипа е нашенски и регулатора е някъде в небесата mhihi Така че е напълно възможно да се кара до към 8000об/мин колегата не си измисля :wink:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта