

Дано съм подсетил поне някой да си провери този възел (за всеки случай)!
б-ИВАН написа:Здрасти колега!
За твое успокоение,на мен се случи същото нещо.Горната гривна излезе напред и опря в перката на вентилатора.Беше студено и последния не се въртеше за охлаждане - малкия дявол,нали,щото перки,радиатори...не помисляй за резултати.Тази ролка преработих като монолитна и сега карам без ефекта на еднопосочен съединител.Има няма 9-10 хил км,без лоши признаци.Като свалях алтернатора му смених лагери,колектор и четки.Мисля нормално за 10 годишни коли да имат повреди тук там.
zfa159 написа:б-ИВАН написа:Здрасти колега!
За твое успокоение,на мен се случи същото нещо.Горната гривна излезе напред и опря в перката на вентилатора.Беше студено и последния не се въртеше за охлаждане - малкия дявол,нали,щото перки,радиатори...не помисляй за резултати.Тази ролка преработих като монолитна и сега карам без ефекта на еднопосочен съединител.Има няма 9-10 хил км,без лоши признаци.Като свалях алтернатора му смених лагери,колектор и четки.Мисля нормално за 10 годишни коли да имат повреди тук там.
Ам...една дребна подробност - при нас "В3 и В4" тази ролка е обтягаща за ремъка и вътрешната и част е закрепена неподвижно към двигателя (посредством една пружина и метално рамо в моя случай).Като и се повреди лагера започва да издава странни звуци и след това в даден момент блокира,ремъка започва да приплъзва и се къса след кратко време.
При теб доколкото разбирам става дума за така наречения "температурен вискосъединител" на перката за охлаждане (при В5 двигателя нали е надлъжен).Общо взето едно време ги пълнеха със един специален силикон и става на "твърда връзка"
Успех!
radotom написа:Тююю... кофти!
Някакви други поражения има ли?
Ти сам ли ги сменя нещата?
blagoykata написа:radotom написа:Тююю... кофти!
Някакви други поражения има ли?
Ти сам ли ги сменя нещата?
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта