Golf II - Проблем с високи обороти!!!

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
LordPJ
Мнения: 8
Регистриран на: Нед 22 юли 2007 11:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Golf II - Проблем с високи обороти!!!

Мнениеот LordPJ » Нед 13 яну 2008 18:46


Имам Голф2, 1.8 4Х4, карбуратора е двукамерен Pierburg 2E2. Проблема е че и при студен и при топъл двигател оборотите са 1300.
От къде мога да ги регулирам?

Мерси!

Изображение
Изображение




Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2045
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Мнениеот Glove » Нед 13 яну 2008 19:00


Добре дошъл колега, за твоя проблем има доста писано. Потърси с търсачката на форума.


Потребителски аватар
golfarata
"Селски тунинг"
Мнения: 1196
Регистриран на: Вто 27 фев 2007 1:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: На село

Мнениеот golfarata » Нед 13 яну 2008 19:00




LordPJ
Мнения: 8
Регистриран на: Нед 22 юли 2007 11:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот LordPJ » Нед 13 яну 2008 19:10


Мерси за линка, но ходих при него няколкйо пъти с записан час и него го нямаше, а аз все пак съм от младост, а той ми е на другия край. А и честно казано предпочитам да си реша проблема сам....поне ще науча нещо:)

Ще се поровя с търсачката на форума.

Ако някой има инфо как става нека сподели!

Мерси!


Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2045
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Мнениеот Glove » Нед 13 яну 2008 19:16


Колега ако беше някой дуг модел карборатор се учи, но с този недей.


LordPJ
Мнения: 8
Регистриран на: Нед 22 юли 2007 11:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот LordPJ » Нед 13 яну 2008 19:35


Аз съм оптимис и съм постигнал дост със самоучение:)
Бих опитал въпреки че и други са ми казвали че този карбуратор не е за пипане от всеки!


Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2045
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Мнениеот Glove » Нед 13 яну 2008 20:14


Правилно са ти казваи, от опит с него знам че не е лесен, другото е че ма доста параметъра за регулиране, ако не ги знаеш не пипай! :wink:


LordPJ
Мнения: 8
Регистриран на: Нед 22 юли 2007 11:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот LordPJ » Нед 13 яну 2008 20:33


Винаги има първи път за нещо! бих се научил и на това:)


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Нед 13 яну 2008 20:44




LordPJ
Мнения: 8
Регистриран на: Нед 22 юли 2007 11:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот LordPJ » Нед 13 яну 2008 20:57


Братле страшен си! АЗ ТЪРСИХ ТОЧНО НЕЩО ОТ СОРТА! ЩЕ МИ СВЪРШИ ЧУДНА РАБОТА _ МЕРСИ!

Ще имам малко проблем с руския - с някой думи, но ще се справя!

Супер!

Ако има и някой илюстрациики още по добре!


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Пон 14 яну 2008 5:34


LordPJ написа:Мерси за линка, но ходих при него няколкйо пъти с записан час и него го нямаше, а аз все пак съм от младост, а той ми е на другия край. А и честно казано предпочитам да си реша проблема сам....поне ще науча нещо:)

Ще се поровя с търсачката на форума.

Ако някой има инфо как става нека сподели!

Мерси!

Колега,до сега не помня да съм казал на някой да дойде и мен да ме няма.А относно карбуратора,много е капризен за реглаж.Познавам хора карбураторджии които не могат да го центроват точно.По карбуратора има поне пет възела където трябва да се пипне за да работи в режим.Един възел не го ли центроваш като хората просто забрави карбуратора да заработи в нормален режим.Да не говорим,че самата термоампула се регулира като отделен модул.Но все пак успех.
С четене не става работата.Имах един такъв случай.Човека каза,че се интересува и е чел много за този карбуратор,но ми направи впечатление,че е чел между редовете и общо взето нищо.


LordPJ
Мнения: 8
Регистриран на: Нед 22 юли 2007 11:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот LordPJ » Пон 14 яну 2008 23:27


Ne se obijdai Lusi nishto losho ne iskam da ostavia varhu imeto ti!

Znam za slojnosta na karburatora:) Ti mi go kaza parvia put kato govorihme po telefona.

Dosta se porovih v mrejata i ponau4ih dosta....s razhoda se opravih gore dolu

Kato svalia i oborotite vsi4ko shte e OK.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 63 госта