Корадо г60 вс Голф 3 АБФ

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
hondoman
Мнения: 39
Регистриран на: Съб 28 окт 2006 11:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ихтиман

Мнениеот hondoman » Пон 14 яну 2008 13:49


Аз мисля, че корадото ще дрьпне според мен незнам колко варвят такива абф мотори ама един КР ми даде сериозни ядове на една дрьпка добре варвят те така, че по темата корадото според мен бие :D




Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Пон 14 яну 2008 15:22


Vizor написа:Убиждаш се май.. ама искам да ти кажа че тази единичка 1.6 матор ще ти направи доста сериозен ластик според мен.. БЕЗ доработки по нея ;) само да и направи човека основен ремонт че в момента не може да се види двигателя от всякакви буклуци .. метан и такива работи ;)

кон/килограм.. това е ..

няма какво да се убиждаш че едно корадо за 3-4 бона може да ти набие ластик на лаченото абф-че .. случва се..

на мене ще ми е гот между другото да се пуснеш с 1-чката на Стенли
да видиш как кола за 500лв ще те държи пък ако не и ще ти направи "ел ластико" ;)

Не се обиждам колега, мился просто че няма как да ме бие такава единица без да е пипана.....Явно не си ми виждал колата щом мислиш че е лачена..... :lol:


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Пон 14 яну 2008 15:29


а твоя голф "пипан" ли е ;)
знам ли колко си му взел кафата.. знам ли с какъв чип е .. гориво и всичко останало :)
има един пич от тунинг.бг .. jeeperscreepers заради него измислиха лафа "толкова си глупав че ако беше риба щях да те ловя с бастун" но това е друга работа
колегата oHua с средно бързия КР редовно се чепкаха с него.. той имаше един прелюд.. и все викаше "колата ми е сток колата ми е сток..."
малко след това видях обява в продава

продавам си прелюда.. със спортни валове генерация пикни рипсове зарчета и така нататъка.. таа.. като ти разгледах мненията и се натъкнах на много интересни нещица

вал.. колектор .. сигурно и филтър и още не знам колко неща..
тоя вал сигурно е искал малко да се сгъсти.. нещо налягане да се вдигне.. чипче да се сложи ;) не ми казвай само че си сток.. ;)

не го казвам да те обидя или да се заяждам.. попринцип говоря ;)


Потребителски аватар
negodnika
Мнения: 891
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
Автомобил: Golf MK II GTI+GL
Двигател: PB+EZ
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот negodnika » Пон 14 яну 2008 15:33


Незнам сега,но още като го взе само с по-къси скорости ABF-а вървеше супер много,лично тествано :lol:


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Пон 14 яну 2008 16:12


А и с по къси скорости .. е това е нещо друго .. я погледни под капака да нямаш и някое трубо забравено :lol:


Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Пон 14 яну 2008 18:28


Абе колега посочи ми едно мое мнение в което казвам че голфа ми не е пипан!?!Голфа ми има къса кутия ,чип и от скоро колектор 4-1 дет от него не съм сигурен дали е по добре или по зле, става дума за тоя правения колектор дет го коментирахме в една друга тема.Вал имам а той е втори изпускателен само че го воза в багажника тва ако дава много коне ок.....Още когато бях само с кутията, която сложих по неква пълна случайност понеже не можах да си намеря ,абф-ска и тая ми изпадна за 150лв и я взех.Не знам кво си чел ,ама колата мята масло през отдушника за картерните газове(ти ще кажеш на какво е признак това)и не знам колко компресия има дори.А и друго карана е преди мене доста време на газ и не знам дали дюзите не са се позапушили леко....Общо взето тва е за мойта кола.До сега победите ми в гонки с коли от моя клас са доста и много малко са ме били.....Ти ако си с КР може да ги пробаме :D


Потребителски аватар
Golf_Blade
Мнения: 815
Регистриран на: Нед 03 сеп 2006 0:15
Автомобил: 1996- BMW 316 Compact
Двигател: M43B16
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот Golf_Blade » Пон 14 яну 2008 19:32


ама колата мята масло през отдушника за картерните газове(ти ще кажеш на какво е признак това)


Една кола почне ли да гори масло,почва много да върви! Знам го от дърти майстори и факири на автомонтьорлука!


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Пон 14 яну 2008 19:35


Golf_Blade написа:
ама колата мята масло през отдушника за картерните газове(ти ще кажеш на какво е признак това)


Една кола почне ли да гори масло,почва много да върви! Знам го от дърти майстори и факири на автомонтьорлука!


:lol: не знаеш колко си прав колега ;) на мене това един полуидиот ми го обясни защо е така.. (за nii става въпрос) ;)


Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Пон 14 яну 2008 19:40


Vizor написа:
Golf_Blade написа:
ама колата мята масло през отдушника за картерните газове(ти ще кажеш на какво е признак това)


Една кола почне ли да гори масло,почва много да върви! Знам го от дърти майстори и факири на автомонтьорлука!


:lol: не знаеш колко си прав колега ;) на мене това един полуидиот ми го обясни защо е така.. (за nii става въпрос) ;)

Да бе ако са ми заминали сегментите и няма компресия направо ще се скъса да върви......Айде моля ви се стига с тия градски легенди!!!Колата върви като всичко и е в час ,а не като е пред раждане мотора....Айде моля ви се по темата да не я заключват пак!Търси се корадо г60, може и г2 г60 само да е сток!!!


Потребителски аватар
emmko
Мнения: 301
Регистриран на: Вто 08 ное 2005 14:43
Автомобил: BMW E92 330d
Двигател: 2007
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот emmko » Пон 14 яну 2008 19:45


Bobby_ написа:
emmko написа:
Bobby_ написа:...


Колега ама и ти си се поувлякъл малко !

ПП.Нали се сещаш ,че мотор 1,8Т с куатро прави десетки на на 400м. не сток разбира се !И на всички 2-ки дет са голямата работа по форумите и лепват такъв мотор!Малко respect !Тоя мотор само с чип и генерациика дори и на тежката 4-ка прави чудеса!190 коня са си 190 коня да не говорим 300-320НМ говоря с чип и генерация!
mod edit: musura


Колега ти имаш ли и най малка представа какво ще причиня на моята атмосферка????
Повярвай ми че много добре знам на какво е способен този мотор АГУ и т.н. Няма да споря с никой по въпроса а направо ще показвам....
Специално на този колега зареди изказванията му относно чуждите коли!!!
Голф 4 АГУ 1400кг тежи нали? 190кс на 1400кг 7,36кг/1кс.
Голф 2 КР 850кг 140кс на 850кг 6,07кг/1кс....

помисли си пак....


Хич не си наясно с килограмите колега,ама хич !Аз съм карал двойка преди около 8 години PB беше дори и тя не е 850 килограма ,а си е около 960-970кг. карал съм тройка ABF до преди година и полвина тя е точно 1170-кг ,а четворката е 1250 мисля или 1260!

ПП. И ко ша напрайш толкова , с тия тромпети ще докараш 130-140 на колелата и най много да напрайш някой висока 14-тица!
ПП Виж тук
http://www.zeperfs.com/duel536-385.htm
ПП И айде стига сме си мерили пишките!

Последна промяна от emmko на Пон 14 яну 2008 20:14, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Пон 14 яну 2008 19:52


дам.. и докато сменя скоростите ще кара в диапазона 7000-8000 оборота където ще му е максималната мощност.. а на теб ще ти пада с по 2-3к оборота когато сменяш скоростите ;)
+ това на него цялата философия му излиза точно толкова колкото да отидеш и да си купиш един чип за 30 коня от диджитал тунинг ;)


Потребителски аватар
Masserati
Мнения: 3696
Регистриран на: Пет 21 юли 2006 8:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - West side
Контакти:

Мнениеот Masserati » Пон 14 яну 2008 20:13


само нека малко се затопли времето,да поизсъхнат пътищата и ще видиме великата сила на АБФа. :wink:


Потребителски аватар
emmko
Мнения: 301
Регистриран на: Вто 08 ное 2005 14:43
Автомобил: BMW E92 330d
Двигател: 2007
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот emmko » Пон 14 яну 2008 20:17


Vizor написа:дам.. и докато сменя скоростите ще кара в диапазона 7000-8000 оборота където ще му е максималната мощност.. а на теб ще ти пада с по 2-3к оборота когато сменяш скоростите ;)
+ това на него цялата философия му излиза точно толкова колкото да отидеш и да си купиш един чип за 30 коня от диджитал тунинг ;)


Нали?
А аз ако следвам неговата философия :wink: ! треа съм към 350 коня!


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Пон 14 яну 2008 20:24


Golf 3 1.8 Моята единица е сток. Започваме възстановяване на купето и естествено мотора ще се ревизира понеже откакто я взех не съм и правил нищо. Идеята е да я карам в любителските шампионати и т.н.
Мислех да и слагам 16В мотор но се отказах. Ще си я карам с 1,6 8В мотора. Естествено мотора ще претърпи доста доработки за да е на конкурентно ниво с другите автомобили НО преди да почна да правя доработки на двигателя както е сток ще се пробвам с твоя АБФ.
Колата е 1,6 8 клапана,110к.с. оригиналната скоростна кутия и Шрик разпределителен вал който е заводски слаган на този мотор.


Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Пон 14 яну 2008 20:35


Ок колега само драсни един л.с и ше замериме,а за колегата с г60: айде бе колега каде се губиш кажи са пипана ли е двойката да напрайме един старт? :D



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта