16V G60 - дискусия, някой правил ли е подобен проект

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

16V G60 - дискусия, някой правил ли е подобен проект

Мнениеот niikoo_1 » Пон 14 яну 2008 0:54


http://rp-motorsport.de/glader/16vg60-bausatz.htm



Изображение


Някой правил ли е подобен проект, знам за Пловдивското зелено корадо с 9А мотор.

Ако се намери читав G-ладер на добри пари, май този проект става добър вариант да си направиш автомобил с принудително пълнее или греша.

Както и да е може да споделите кой какво мнение има по въпроса.
Така като ги смятам нещата май 4хил. лв. може да стане читав мотор?
Кво ще кажете по въпроса?




Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Пон 14 яну 2008 7:06


па що с г-ладдер, а не с винтов компресор примерно, сега има логика защото Г може по лесно да се намери в сравнение с винтов от цлк,ц МБ, иначе не виждам каква пречка може да има ..абфа дяни на принuдително пълнене ..дали турбо, компресор..... ама като имаш. хидравлика, клима, алтернатор ...трудничко си става да им намериш място на всичките ........


Потребителски аватар
danco
Мнения: 53
Регистриран на: Пет 25 авг 2006 11:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

компресор

Мнениеот danco » Пон 14 яну 2008 9:13


Айде тунинг майсторите да помагат :lol: Мен този проект също много ме заинтригува .Мисля ,че с този кит колата става до към 210к.с. и не е сложен за изпълнение . Само ме притеснява надеждността на този g-lader /много се разваля/.Като цена колко излиза?

Последна промяна от danco на Пон 14 яну 2008 15:20, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Пон 14 яну 2008 9:28


Изображение

ето това получавате за 1200Е
после си трябват компресора, не виждам да има маслените магистрали в комплекта, маркучи и т.н.
т.е. още доста, доста разходи, като най-скъпо си G компресора
П.П. Не съм разбирач, просто споделям какво виждам


Потребителски аватар
Boxer
Мнения: 151
Регистриран на: Нед 06 мар 2005 0:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Boxer » Пон 14 яну 2008 10:07


Проекта е много зарибяващ, още повече че се прави основно с оригинални VW части, което улеснява работата, а при правилна експлоатация и поддръжка Г-ладера може да изкара много км. Ето тази фирма www.slstuning.de предлага доста части за тунинг, както и цели Г-ладери (лично аз съм си пазарувал от тях навремето когато карах G60 :)). Ето и какво дават като кит 16VG60: http://www.slstuning.de/g_lader/16vg60/index.php


Потребителски аватар
divaka
Мнения: 610
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 11:45
Автомобил: VW Corrado
Двигател: 16vG60
Местоположение: София (Красна поляна)

Мнениеот divaka » Пон 14 яну 2008 11:09


от доста време не е Пловдивско Корадото :wink:
а като гледам в сайта целия мотор с ,цялата конверсия струва 1360еуро
което не е много според мен ,само незнам после с доставки и дали ще се плаща акциз няма да излезе доста солено

Последна промяна от divaka на Пон 14 яну 2008 11:15, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Пон 14 яну 2008 11:13


знаем че не е хихи :)


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Пон 14 яну 2008 18:18


Най-бързия голф в Сливен е бивш Г60, в момента изглежда мотора, като този от сниката :wink: компресор от някакъв мерцедес е сложил пича (надува на 0.9 стабилно), в момента няма интеркулер и това му е дерта, иначе върви доста прилично :wink: а и звука на компресора кефи много :lol:


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Пон 14 яну 2008 18:19


Като на Ф1 ..
винтиловите компресори са мания :) итънчета се продават доста евтино .. имаше един на 5000 километра един итън за 600-700лв от мини купър


Потребителски аватар
VR5
Мнения: 155
Регистриран на: Чет 26 окт 2006 18:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VR5 » Пон 14 яну 2008 20:51


итън ?-извинявай колега ще преведеш ли за неуките :wink:


Потребителски аватар
joro_g400
Мнения: 659
Регистриран на: Сря 17 яну 2007 20:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот joro_g400 » Пон 14 яну 2008 20:56


А бе нещо Кали му жужи тази муха за 16v G60


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Пон 14 яну 2008 20:56


Eaton или така наречените винтови компресори, които са много по-здрави (по-голям ресурс) от G60

Изображение

Изображение


Потребителски аватар
VR5
Мнения: 155
Регистриран на: Чет 26 окт 2006 18:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VR5 » Вто 15 яну 2008 0:10


Брабусе това което си сложил е 16-ка с винтол компресор от Мерцедес така ли?Едва ли е снимка от България дали тука някой го е правил и какъв е резултата някой ако знае да сподели ще му бъда благодарен :wink:


Потребителски аватар
Golf_Blade
Мнения: 815
Регистриран на: Нед 03 сеп 2006 0:15
Автомобил: 1996- BMW 316 Compact
Двигател: M43B16
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот Golf_Blade » Вто 15 яну 2008 0:40


Разджиткайте сайтчето,пише интересни неща! :wink: Има и за Г-лейдара писано,ам цъкнете zuruck!

http://mn-laderservice.de/kompressor.htm


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Вто 15 яну 2008 18:56


VR5 написа:Брабусе това което си сложил е 16-ка с винтол компресор от Мерцедес така ли?Едва ли е снимка от България дали тука някой го е правил и какъв е резултата някой ако знае да сподели ще му бъда благодарен :wink:


Няколко мнения по-нагоре съм написал, че най-бързия гоУф у наше село е точно такъв- с винтов компресор от мерцедес, блок от АБФ и глава от КР, къстъм бутала :idea: С два реда инжектори е, нещо като проекта на Пацо, компресора и втория ред се включва допълнително, в градски условия, се кара като нормална атмосферка :wink:

Резултата е между 220 и 240 к.с. според тестове с други мерени коли на 400 м дръпки, също и с г-тек, но на дино не е качвана колата.

В момента и се слага 6 степенна кутия и ще има още доработки по двигателя и най-вече по настройки на електорниката и живот и здраве ще я премерят на дино, когато всичко се настрои :wink:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта