Сериозен проблем - моля за помощ

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
Vladko
Мнения: 2480
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vladko » Съб 12 яну 2008 19:10


Това не е тубичка а е изолацията на помпата за централното заключване!Вътре в изолацията е помпата черна на цвят.




Потребителски аватар
Prodriver
Мнения: 646
Регистриран на: Пон 23 май 2005 1:01
Автомобил: VW Polo VW 1300
Двигател: AEE 1996 AB 1971
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Prodriver » Съб 12 яну 2008 19:32


Според мен акумолатора е трагнал да си заминава :bishop На мен ми умря акумолатора тотално преди няколко дни и като трагвах да паля ми се нулираха часовника и километража и се чуваше кратко писване от таблото и после звука от зъбните колелца.


craghackBG
Мнения: 46
Регистриран на: Вто 30 окт 2007 12:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот craghackBG » Пон 14 яну 2008 8:15


Благодаря на всички отзовали се. Приятно съм изненадан от желанието на хората от форума да помогнат на "колега" в беда :lol: . Днес возилото отива на сервиз за алармата и ще видя какво ще ми кажат. Стискайте палци да не е много скъпо :wink:


Потребителски аватар
Koksan
Мнения: 1678
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
Контакти:

Мнениеот Koksan » Пон 14 яну 2008 22:32


Проблемът е единствено и само в акумулатора! Таблото се нулира при рязък спад на напрежението и тока когато завърташ. След като запали би трябвало всичко да си работи и да е наред??? Нали така! Мани аларми и други неща ... купи си акумулатор или си го зареди този!!! Има някакъв шанс да е разхлабена маса ама ме съмнява честно казано!


Потребителски аватар
ONYX
Мнения: 137
Регистриран на: Чет 17 май 2007 9:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот ONYX » Вто 15 яну 2008 2:33


АКУМУЛАТОРА Е.ИМАХ ТОЗИ ПРОБЛЕМ.А ТОЗИ ЗВУК ОТ ТАБЛОТО Е СУПЕР НЕПРИЯТЕН.ИМАШ ЧУВСТВОТО ЧЕ НЕЩО СИ ОТИВА ЗАД ТАБЛОТО.ДОРИ И НЕ КУПУВАЙ НОВ АКУМУЛАТОР.ЗАРЕЖДАШ И КАРАШ.ОТ СТУДА И НОВИТЕ ПАДАТ.


craghackBG
Мнения: 46
Регистриран на: Вто 30 окт 2007 12:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот craghackBG » Вто 15 яну 2008 7:51


Колата беше на доктор и той констатирал, че е изгорял един бушон. Сменили го и всичко е ОК :bananarock . Ще се поинтересувам точно кой е мизерникът и ще пиша.
А колкото до звука - направо къса сърца, нерви и каквото там има човек :lol:
При мен се нулираше още преди да съм завъртял. Т.е. само дори да дам ключа в положение да светне таблото.


Потребителски аватар
Милослав
Мнения: 3648
Регистриран на: Сря 29 мар 2006 11:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Милослав » Вто 15 яну 2008 8:56


Така аз се интересувам от други варианти - ситуацията е абсолютно същата със скапания шум отзад, само че е е примесен с ОПИТ да завърти. Батерията ми е нова.
МОже ли да е бендикс това?
Клеморед?


craghackBG
Мнения: 46
Регистриран на: Вто 30 окт 2007 12:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот craghackBG » Сря 16 яну 2008 8:24


Проблемът при мен е бил породен от третото от ляво на дясно бушонче на долния ред - 5 ампера.


Потребителски аватар
Милослав
Мнения: 3648
Регистриран на: Сря 29 мар 2006 11:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Милослав » Сря 16 яну 2008 13:30


Милослав написа:Така аз се интересувам от други варианти - ситуацията е абсолютно същата със скапания шум отзад, само че е е примесен с ОПИТ да завърти. Батерията ми е нова.
Може ли да е бендикс това?
Клеморед?



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта