Реотан на задното стъкло

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
OCTAVIA_TDI
Мнения: 149
Регистриран на: Чет 01 ное 2007 19:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ботевград

Реотан на задното стъкло

Мнениеот OCTAVIA_TDI » Вто 15 яну 2008 13:40


Работи ми само 1 най-долният нагревател на задното стъкло и то много слабо. Копчето като го натисна свети. Какъв може да е проблемът? Как да открия проблемът ? 12 V ли отиват там да ги измеря ?




Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Вто 15 яну 2008 14:44


Да, 12 В трябва да отиват там. Но щом ти работи само едната "писта", значи нещо подобно на 12 В отива там. Проблема ти е в другите писти - следва нелеката задача да се открие къде са прекъсванията (това не е толкова сложно - с лупа и търпение), и да се ремонтират (е това вече е сложното - внимателно да се изстърже най-горният предпазен слой, да се направи по някакъв начин ел. връзка, и да се фиксира - с лак напр.).
Другото решение е смяна на стъкло, ама не е много "бюджетно" (освен ако нямаш Каско :wink: ).


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Мнениеот znainainai » Вто 15 яну 2008 16:11


gr_kanev написа:Да, 12 В трябва да отиват там. Но щом ти работи само едната "писта", значи нещо подобно на 12 В отива там. Проблема ти е в другите писти - следва нелеката задача да се открие къде са прекъсванията (това не е толкова сложно - с лупа и търпение), и да се ремонтират (е това вече е сложното - внимателно да се изстърже най-горният предпазен слой, да се направи по някакъв начин ел. връзка, и да се фиксира - с лак напр.).
Другото решение е смяна на стъкло, ама не е много "бюджетно" (освен ако нямаш Каско :wink: ).

Има и по лесен начин спешъл лепило за стъкла (за нагреватели) под 10лв е. Разфасовка около 10мл достатъчна е за 10 кръпки по 2см. В Русе го има на кооперативният пазар в магазинчетата за авто части. Трябва една ролка изолирбанд,за да се ограничи разхода на лепило (лепват се две ивички от двете страни на реотанчето и се прави кръпката). Самото лепило представлява много финн сребърен прах и електропроводим лак.


Потребителски аватар
morose
Мнения: 11
Регистриран на: Сря 16 ное 2005 19:18
Автомобил: Passat B3
Двигател: RP
Местоположение: Троян
Контакти:

Мнениеот morose » Нед 20 яну 2008 20:26


Браво колега! Ако може малко повече инфо или снимка, че и аз се интересувам


Потребителски аватар
DiMiTaR_k
Мнения: 281
Регистриран на: Сря 27 юни 2007 11:29
Автомобил: VW Golf MK5
Двигател: R32 DSG
Местоположение: Сопот/София

Мнениеот DiMiTaR_k » Нед 20 яну 2008 23:24


Колега няма да е лошо да кажеш марката на лешилото или нещо друго, защото доста хора ще се интересуват от това лепило, включително и аз :wink:


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Нед 20 яну 2008 23:34


Има го обикновено по магазините за електронни елементи :)
Марката е куча няква... кво очаквате за 7 лв - на Хенкел е към 40!



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта