Компресия

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
asskoGTI
Мнения: 778
Регистриран на: Нед 05 юни 2005 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот asskoGTI » Пон 26 сеп 2005 19:02


vw_golf_2_Memphis написа:за 1.8 моторите компресията на нов мотор е от 10 до 13 :wink:


а знаеш ли че това е нормално :) на неразработен джигател-когато сегментите не са слегнали :wink:
тя колата може да извади и 20 компресия на първите 200-300км :idea:




Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13541
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Пон 26 сеп 2005 21:46


Голф 2 1,6л бензин , карбо след смяна на сигненти и пришлайфане на клапани компресия 11,5 / разлика около 0,1 на цилиндрите/Мотор на около 450 хиляди км. После полетя .
Дажи и по таван. :( :(


paradiselost
Мнения: 119
Регистриран на: Нед 05 юни 2005 21:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот paradiselost » Вто 27 сеп 2005 22:41


На 1.6 двигател компресията като нов е около 9.5 на 170 000ким.ако е около 8 на всички цилиндри може да се каже че е добре ,но 12 ми се струва че нещо не е наред.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13541
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Съб 01 окт 2005 19:16


Напротив бяха стигнали до 8 -8,5 и колата взе да придърпва ,маслото заминаваше.Като смених сигментите сле 500км мерих компресията няколко пъти през 2-3 седмици защото и на мен ми се стори доста голяма.


Потребителски аватар
maniak
Мнения: 494
Регистриран на: Сря 23 юни 2004 16:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот maniak » Нед 02 окт 2005 8:43


Paradiselost може би е прав защото аз като взимах моя голф и я мерихме. Беше 9 , майстора каза че е супер. После ходих на херметизация ( Надуват цилиндрите с въздух и по този начин мерят пропуски на клапани и сегменти) и там хората казаха че е супер моторетката. И наистина колата не пипа маслото.


muropulec
Мнения: 26
Регистриран на: Пон 08 авг 2005 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот muropulec » Нед 02 окт 2005 18:19


A някои ще каже ли колко трябва да е компресията на голф 3 2.0 115к.с щото на моита е 15 :shock:


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Нед 02 окт 2005 22:07


Абе вие май само викате дявола и си търсите белята :motz: Докато не се покажат буталата през капака, няма място за притеснения :twisted:


Потребителски аватар
asskoGTI
Мнения: 778
Регистриран на: Нед 05 юни 2005 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот asskoGTI » Пон 03 окт 2005 1:38


muropulec написа:A някои ще каже ли колко трябва да е компресията на голф 3 2.0 115к.с щото на моита е 15 :shock:



въйййй не е хубаво така :roll:


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Абсолютно

Мнениеот wili98 » Пон 03 окт 2005 9:53


NovobranecGT написа:Абе вие май само викате дявола и си търсите белята :motz: Докато не се покажат буталата през капака, няма място за притеснения :twisted:

Иначе само притеснения...
И без другото надали ще те остави на пътя ако компресията била малко ниска :)
Като стане нетърпимо, тогаз цепиш, правиш слагаш и пак газ....



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 69 госта