по някой път си пали от раз ,друг път обаче върти доста преди да запали.Това става и при загряла кола и при студена.Но при студена го прави мнооого много рядко.Ако можете помогнете
Странно пали.
- dready
- Мнения: 1844
- Регистриран на: Сря 25 май 2005 19:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Странно пали.
Ами проблема ми е следния:
по някой път си пали от раз ,друг път обаче върти доста преди да запали.Това става и при загряла кола и при студена.Но при студена го прави мнооого много рядко.Ако можете помогнете
по някой път си пали от раз ,друг път обаче върти доста преди да запали.Това става и при загряла кола и при студена.Но при студена го прави мнооого много рядко.Ако можете помогнете
- ЧАНДЛЪР БИНК
- Мнения: 456
- Регистриран на: Пон 25 апр 2005 14:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- ЧАНДЛЪР БИНК
- Мнения: 456
- Регистриран на: Пон 25 апр 2005 14:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- dready
- Мнения: 1844
- Регистриран на: Сря 25 май 2005 19:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
evgenyh написа:ако искаш първо смени въздушен филтър - 10-тина лв. е и може да си го смениш сам. помага понякога за проблем като твоя
сменил съм го преди 15 дни ,когато сменях маслатото и другите филтри
dude написа:а припуква ли ти колата? детонация има ли или само си въртиш?
не върти си на сухо ,същото както когато ми се прееба комутатора
- kris11
- VW експерт

- Мнения: 13565
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Кабели и свещи какви ?? Да не са Бош ама от акъна оргиналдъ ???
Как ти е капачката и палеца? Огледай ги за пукнатини при лека влага става една ...Как е центровката на запалването да не си пипал скоро делкото? А може и комутатор да прави въртели -огледай и кабели за маса към купе и двигател, както и плюсовият.
Ако са много оксидирали кабелните обукви може да е от тях. Измери с мултицет спада на всяка връзка при натоварване със стартер . Ако имш лоша връзка спада е голям , до комутатора не отива или отива много ниско напрежение -оттам и изходното на бобината е ниско и не може да направи искра. Понякога запалва или припалва като спреш да въртиш стартера -тогава се вдига напрежението.
Ако не си в час -търси масйтор, ако си от София -Ваското 1.
Дай повече инфо какво си направил със замерванията.
Как ти е капачката и палеца? Огледай ги за пукнатини при лека влага става една ...Как е центровката на запалването да не си пипал скоро делкото? А може и комутатор да прави въртели -огледай и кабели за маса към купе и двигател, както и плюсовият.
Ако са много оксидирали кабелните обукви може да е от тях. Измери с мултицет спада на всяка връзка при натоварване със стартер . Ако имш лоша връзка спада е голям , до комутатора не отива или отива много ниско напрежение -оттам и изходното на бобината е ниско и не може да направи искра. Понякога запалва или припалва като спреш да въртиш стартера -тогава се вдига напрежението.
Ако не си в час -търси масйтор, ако си от София -Ваското 1.
Дай повече инфо какво си направил със замерванията.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: G&G и 90 госта
иначе ваското със сигурност може да ти помогне