е Не иска да запали.

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
fenox
Мнения: 7
Регистриран на: Сря 26 дек 2007 1:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Самоков

е Не иска да запали.

Мнениеот fenox » Пон 14 яну 2008 17:34


някой може ли да отгатне защо неще да запали голфчето направих му основен ремонт (смисъл шлайф на коляновия вал,шлайф калапани,гумички)
зглобих го всичко на белези на коляновия вал,на разпределителния,
но на разпределителя ми казаха че трябвало да е водоравен белега Уж го сложих. и така зглобихме цялата кола върти всичко точно но не иса да запали.обернах кабелите на 1 и 4 цилиндър и пак не ще.ако някой има идея от какво може да стане така моля да сподели,.


благодаря ви предварително!!!!!!!!!!




Потребителски аватар
plachkov
Мнения: 176
Регистриран на: Съб 22 сеп 2007 14:54
Автомобил: шкода рапид 2019
Двигател: 1000
Местоположение: Пловдив

Мнениеот plachkov » Пон 14 яну 2008 20:15


Ако ти е заминал температурния датчик посмъртно няма да запалиш в това време


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Пон 14 яну 2008 20:50


1. 100% е дръпнал въздух по тръбите за високо налягане - за да го изгони трябва яко въртене.
2. Ако не сте изпразнили повдигачите от маслото за да станат мекички има вариант даже и клапан да закачи.
Също така ако са много омекнали има вариант да не отварят като хората клапаните и да не може да качи компресия.
Пробвайте да мернете компресията как е.

В същност се оплетох - каква е колата че в гаража пише ГТД а говориш за кабели.
Ако е бензин проверете гориво и ток има ли - ако има проблема е или в центровка или в повдигачи/клапани.


Потребителски аватар
ivoj
Мнения: 47
Регистриран на: Сря 04 апр 2007 21:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: е Не иска да запали.

Мнениеот ivoj » Пон 14 яну 2008 21:18


fenox написа:
зглобих го всичко на белези на коляновия вал,на разпределителния,
но на разпределителя ми казаха че трябвало да е водоравен белега


а паразитния вал как го зацепи:?:


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Пон 14 яну 2008 21:38


а паразитния вал как го зацепи . там е ключът за палатката.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19713
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пон 14 яну 2008 23:37


°niksi° написа:2. Ако не сте изпразнили повдигачите от маслото за да станат мекички има вариант даже и клапан да закачи.

Никси, на тая моторетка повдигачите не бяха ли с пулове? Т.е., не хидравлични?
Аз бях с атмосферен дизел, де, ама.. бая маазини обиколих заради тия пулове, та ги запомних.

Колега, водоравен, ама... да не е завъртян на 180*? Че то тогава пак ще е водоравен, ама...
Кой клапани са натиснати?


fenox
Мнения: 7
Регистриран на: Сря 26 дек 2007 1:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Самоков

Мнениеот fenox » Вто 15 яну 2008 21:58


момчета голата е голф 3 ГТИ 2.0 2Е мотор
след основен ремонт повдигачите ги изпразнихме и днес с много въртене запали но ръжи от някъде гърнето дали за това може да не работи чисто
а има и още едно проблемче -от катализатора има само една топка порцелан нищо др дали вреди на колата и ще качи ли разхода на гориво ?


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19713
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Вто 15 яну 2008 22:08


Аа... така ясно!
Топката порцелан я изхвърляй. Нито ти върши някаква работа, нито ще ти свърши ;)
А иначе скоро едно приятелче, автомеханик, ми постави следната задачка:
Поло, 1.05 моторче не пали, а като запали след малко гасне. Що е то?
Първо, разбира се, попитах за дебит и налягане на гориво. След това за искра, след това и за центровка. Отговорите на тези въпроси беше 'ОК са!'
Четвъртия ми въпрос беше за ауспуха!
Оказало се, че дотолкова се бил спластил катализатора, ламарините около него, че и гурнето след катализатора, че изгорелите газове просто нямало от къде да излезнат!
Разкачили ауспухната система след колектора и Половерчето бръмнало като оса! ;)



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: DxV_pRo и 31 госта