някой може ли да отгатне защо неще да запали голфчето направих му основен ремонт (смисъл шлайф на коляновия вал,шлайф калапани,гумички)
зглобих го всичко на белези на коляновия вал,на разпределителния,
но на разпределителя ми казаха че трябвало да е водоравен белега Уж го сложих. и така зглобихме цялата кола върти всичко точно но не иса да запали.обернах кабелите на 1 и 4 цилиндър и пак не ще.ако някой има идея от какво може да стане така моля да сподели,.
благодаря ви предварително!!!!!!!!!!



е Не иска да запали.
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5091
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
1. 100% е дръпнал въздух по тръбите за високо налягане - за да го изгони трябва яко въртене.
2. Ако не сте изпразнили повдигачите от маслото за да станат мекички има вариант даже и клапан да закачи.
Също така ако са много омекнали има вариант да не отварят като хората клапаните и да не може да качи компресия.
Пробвайте да мернете компресията как е.
В същност се оплетох - каква е колата че в гаража пише ГТД а говориш за кабели.
Ако е бензин проверете гориво и ток има ли - ако има проблема е или в центровка или в повдигачи/клапани.
2. Ако не сте изпразнили повдигачите от маслото за да станат мекички има вариант даже и клапан да закачи.
Също така ако са много омекнали има вариант да не отварят като хората клапаните и да не може да качи компресия.
Пробвайте да мернете компресията как е.
В същност се оплетох - каква е колата че в гаража пише ГТД а говориш за кабели.
Ако е бензин проверете гориво и ток има ли - ако има проблема е или в центровка или в повдигачи/клапани.
Re: е Не иска да запали.
fenox написа:
зглобих го всичко на белези на коляновия вал,на разпределителния,
но на разпределителя ми казаха че трябвало да е водоравен белега
а паразитния вал как го зацепи:?:
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19713
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
°niksi° написа:2. Ако не сте изпразнили повдигачите от маслото за да станат мекички има вариант даже и клапан да закачи.
Никси, на тая моторетка повдигачите не бяха ли с пулове? Т.е., не хидравлични?
Аз бях с атмосферен дизел, де, ама.. бая маазини обиколих заради тия пулове, та ги запомних.
Колега, водоравен, ама... да не е завъртян на 180*? Че то тогава пак ще е водоравен, ама...
Кой клапани са натиснати?
:П
момчета голата е голф 3 ГТИ 2.0 2Е мотор
след основен ремонт повдигачите ги изпразнихме и днес с много въртене запали но ръжи от някъде гърнето дали за това може да не работи чисто
а има и още едно проблемче -от катализатора има само една топка порцелан нищо др дали вреди на колата и ще качи ли разхода на гориво ?
след основен ремонт повдигачите ги изпразнихме и днес с много въртене запали но ръжи от някъде гърнето дали за това може да не работи чисто
а има и още едно проблемче -от катализатора има само една топка порцелан нищо др дали вреди на колата и ще качи ли разхода на гориво ?
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19713
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Аа... така ясно!
Топката порцелан я изхвърляй. Нито ти върши някаква работа, нито ще ти свърши
А иначе скоро едно приятелче, автомеханик, ми постави следната задачка:
Поло, 1.05 моторче не пали, а като запали след малко гасне. Що е то?
Първо, разбира се, попитах за дебит и налягане на гориво. След това за искра, след това и за центровка. Отговорите на тези въпроси беше 'ОК са!'
Четвъртия ми въпрос беше за ауспуха!
Оказало се, че дотолкова се бил спластил катализатора, ламарините около него, че и гурнето след катализатора, че изгорелите газове просто нямало от къде да излезнат!
Разкачили ауспухната система след колектора и Половерчето бръмнало като оса!
Топката порцелан я изхвърляй. Нито ти върши някаква работа, нито ще ти свърши

А иначе скоро едно приятелче, автомеханик, ми постави следната задачка:
Поло, 1.05 моторче не пали, а като запали след малко гасне. Що е то?
Първо, разбира се, попитах за дебит и налягане на гориво. След това за искра, след това и за центровка. Отговорите на тези въпроси беше 'ОК са!'
Четвъртия ми въпрос беше за ауспуха!
Оказало се, че дотолкова се бил спластил катализатора, ламарините около него, че и гурнето след катализатора, че изгорелите газове просто нямало от къде да излезнат!
Разкачили ауспухната система след колектора и Половерчето бръмнало като оса!

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: DxV_pRo и 31 госта