Колеги вълнува ме следния въпрос. Как се разпознава идентичността на на 1.9 тди мотор на Passat 3 ,110к.с., от този който е само 90кс. ?
Благодаря предварително!
За идентичността на двигателя Passat III 1.9Tdi 110к.с.
- zdravko_dimitrov1986
- Мнения: 1769
- Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Самоков
- trunner
- Мнения: 1624
- Регистриран на: Нед 07 яну 2007 12:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Силистра
- Контакти:
Re: За идентичността на двигателя Passat III 1.9Tdi 110к.с.
drazhko написа:Колеги вълнува ме следния въпрос. Как се разпознава идентичността на на 1.9 тди мотор на Passat 3 ,110к.с., от този който е само 90кс. ?
Благодаря предварително!
Елементарно - по буквените означения на двигателя.
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
Първо, моделите на Пасат се означават с Б1 до Б6 (дотук), като има и Б5.5. Справка - втората тема отгоре надолу в раздела за Пасат - ЦЪК.
Второ, дизел 90 и 110 к.с. има на Б4 и Б5. Предполагам че става въпрос за Б4. Там 110 к.с. се среща сравнително рядко - поставян е в продължение само на около 5 месеца на седан и около година на комби. Модела на двигателя е един - с код AFN. 90 к.с. са 1Z, AHU (вторият май е само на комби). Най-добре е да погледнеш на самият двигател какво пише - първите три (на 1Z - два) символа от номера му са кодовете, за които писах досега. Ако се съмняваш за някаква документна измама, трябва да си гледал няколко двигателя - имат минимални различия, най-вече около турбината и катализатора. На 110 к.с. турбината е с променлива геометрия - управлява се с вакуум и лостче. На 90 к.с. няма такова нещо.
В багажника би трябвало да има лепенка, на която са написани VIN кода (номера на шасито - от вида WVWZZZ...), номера на двигателя, отделно от това пише колко kW е (90 к.с. - 66 kW, 110 к.с. - 81 kW), а също и някои от екстрите (с кодове). Отделно по VIN може да се види колата с какъв двигател (включително и номер) е излязла от завода, както и екстрите.
Не знам как е при напречните двигатели (Голф, Пасат Б4), но при надлъжен (Пасат Б5) лично аз правя разлика между AHU и AFN.
Второ, дизел 90 и 110 к.с. има на Б4 и Б5. Предполагам че става въпрос за Б4. Там 110 к.с. се среща сравнително рядко - поставян е в продължение само на около 5 месеца на седан и около година на комби. Модела на двигателя е един - с код AFN. 90 к.с. са 1Z, AHU (вторият май е само на комби). Най-добре е да погледнеш на самият двигател какво пише - първите три (на 1Z - два) символа от номера му са кодовете, за които писах досега. Ако се съмняваш за някаква документна измама, трябва да си гледал няколко двигателя - имат минимални различия, най-вече около турбината и катализатора. На 110 к.с. турбината е с променлива геометрия - управлява се с вакуум и лостче. На 90 к.с. няма такова нещо.
В багажника би трябвало да има лепенка, на която са написани VIN кода (номера на шасито - от вида WVWZZZ...), номера на двигателя, отделно от това пише колко kW е (90 к.с. - 66 kW, 110 к.с. - 81 kW), а също и някои от екстрите (с кодове). Отделно по VIN може да се види колата с какъв двигател (включително и номер) е излязла от завода, както и екстрите.
°niksi° написа:В същност ако ти е AHU мотора /не знам дали го слагат на Пасат/ мисля че не можеш да направиш разлика във външния вид.
Не знам как е при напречните двигатели (Голф, Пасат Б4), но при надлъжен (Пасат Б5) лично аз правя разлика между AHU и AFN.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: tihomim и 199 госта