Passat VR6

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Playmen
Мнения: 22
Регистриран на: Вто 21 юни 2005 10:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот Playmen » Чет 21 юли 2005 16:43


Абе хора с какво масло е добре да го карам тоя Паско :lol:
от 0 до 40 W то е ясно ама каква марка
Препоръчаха ми BP ама предпочитам да събера мнения :P




Потребителски аватар
izzo
Мнения: 1224
Регистриран на: Съб 19 юни 2004 7:06
Автомобил: 96 Puntamera
Двигател: diesel
Местоположение: Kвартала на обречените
Контакти:

Мнениеот izzo » Чет 21 юли 2005 18:07


да чукна на дърво, а и много хора се оплакват от поризволни проблеми с прозорци/шибедах, аз никога не съм имал проблеми със джамовете ни капандурата. един единствен път приятелката ми забрави да вдигне вечерта единия прозорец, валяло нощеска и намокрило ключа; та само изсуших го и всичко беше ок. а масло карам с 10w40 кастрол полусинтетично и двете коли, ок е.


Потребителски аватар
Playmen
Мнения: 22
Регистриран на: Вто 21 юни 2005 10:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот Playmen » Пет 22 юли 2005 0:23


:roll:Изображение


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Пет 22 юли 2005 9:13


Playmen написа:Абе хора с какво масло е добре да го карам тоя Паско :lol:
от 0 до 40 W то е ясно ама каква марка
Препоръчаха ми BP ама предпочитам да събера мнения :P

Маже да се каже, че съм пристрастен към тази фирма, но моето мнение е, че най - добре е това масло
Изображение

8100 Ester E-Tech 0W-40 Gasoline and Diesel engine oil
100% Synthetic – Ester Based

TYPE OF USE
Specifically designed for powerful and recent cars, diesel direct injection or gasoline engines and catalytic converters.
Recommended for Audi TT and S3 and all W engines from Volkswagen group.
Suitable for leaded or unleaded gasoline, Diesel fuels and LPG.

PERFORMANCE
STANDARDS - ACEA A3 / B3 / B4
APPROVALS API SJ / CF
VW 502 00 / 505 00 / 503.01 - Mercedes Benz 229.3 - Porsche
This 100% synthetic engine oil has been formulated, developed and tested according to the most recent technical requirements. It largely exceeds the stringent specified engine performance limits required by the European and US car manufacturers.
* The performance ACEA B4 request an outstanding detergent/dispersent power and a better viscosity increase resistance due to soot needed for a perfect lubrication of last generation Direct Injection Diesel engines (exception for VW unit injector engines asking for MOTUL 6100 5W-40 VW 505 01)
* The VW 503.01 standard requires at the same time low volatility, high efficiency lubricant, friction reduction, high resistance at high temperature met in modern engines to allow extended drain intervals (computer on board).
* The standard MB 229.3 is more stringent than 229.1 in terms of ageing resistance (extended drain interval : computer on board), detergent / dispersent power (see ACEA B4) and requests fuel economy performance : 1.2% fuel economy improvement versus reference 15W-40.

RECOMMENDATION
Drain interval : refer to manufacturers’ recommendations and tune to your own use.
MOTUL 8100 E-tech 0W-40 can be mixed with synthetic or mineral oils.


Потребителски аватар
Playmen
Мнения: 22
Регистриран на: Вто 21 юни 2005 10:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот Playmen » Нед 24 юли 2005 19:18


Аве момчета защо не мога да намеря някой тунингован Пасат Б4.
Ако знаете някой сайт кажете :roll:


Потребителски аватар
izzo
Мнения: 1224
Регистриран на: Съб 19 юни 2004 7:06
Автомобил: 96 Puntamera
Двигател: diesel
Местоположение: Kвартала на обречените
Контакти:

Мнениеот izzo » Пон 25 юли 2005 5:27


forums.vwvortex.com/zeroforum?id=7


Потребителски аватар
Namesata
Мнения: 728
Регистриран на: Пон 14 яну 2008 17:31
Автомобил: VW PASSAT USA
Двигател: KR 16V 9A
Местоположение: София

вр6 10 гратско да бе

Мнениеот Namesata » Пон 14 яну 2008 18:19


абе на тоя къде VR6 му харчи 10 гратско малко ме самнява аз карам 1,8 моно 90 коня карам го с 99 + енерджи и не ми пада по малко от 10-12 литра,а говориме за разлика почти 100 коня.??????????????????


Потребителски аватар
icoico
Мнения: 3795
Регистриран на: Пет 04 май 2007 18:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот icoico » Пон 14 яну 2008 19:39


Печелиш приза "Археолог на годината-2008" :lol:


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: вр6 10 гратско да бе

Мнениеот zfa159 » Пон 14 яну 2008 20:17


Namesata написа:абе на тоя къде VR6 му харчи 10 гратско малко ме самнява аз карам 1,8 моно 90 коня карам го с 99 + енерджи и не ми пада по малко от 10-12 литра,а говориме за разлика почти 100 коня.??????????????????

Не си само ти...спокойно ;)
Това 10 го постигам извън града ако карам без климатик до около 140.Ако е с клима - коментираме 11 при тази скорост ;)
Г60 дето е 150к.с. яде доста повече от 10 или 12 а даже е по-малко кончета от VR6.Иначе реално погледнато това е 6 цилиндрово и изобщо не му тежи купето и разхода може и да е в негова полза ;)


Потребителски аватар
izzo
Мнения: 1224
Регистриран на: Съб 19 юни 2004 7:06
Автомобил: 96 Puntamera
Двигател: diesel
Местоположение: Kвартала на обречените
Контакти:

Мнениеот izzo » Пон 14 яну 2008 23:46


Изображение

Смятайте си го. 93 бензин, нови свещи, кабели и чип.
Милята е 1.6 км, галона е 3.27 литра.
Това е на затоплена кола на магистрала.


bachest
Мнения: 588
Регистриран на: Чет 23 авг 2007 22:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: вр6 10 гратско да бе

Мнениеот bachest » Вто 15 яну 2008 0:35


zfa159 написа:Това 10 го постигам извън града ако карам без климатик до около 140.Ако е с клима - коментираме 11 при тази скорост ;)


Колега, говориш за 1.8 Mi ABS извън града да прави 10/100 разход :woooow:

При каране със 120 правя 6/100 разход. При 150-160 - 7/100.

Смени бензиностанцията, провери налягането в гумите. :roll:


Потребителски аватар
Namesata
Мнения: 728
Регистриран на: Пон 14 яну 2008 17:31
Автомобил: VW PASSAT USA
Двигател: KR 16V 9A
Местоположение: София

Мнениеот Namesata » Сря 16 яну 2008 12:21


е нз че говориш за изван гратцко 10 аз си помислих грацко 10 и за тва сори а моя на изванграцко харчи 7,5 аз си се грижа за колата мое да я настапвам ама си я потдаржам


Потребителски аватар
Namesata
Мнения: 728
Регистриран на: Пон 14 яну 2008 17:31
Автомобил: VW PASSAT USA
Двигател: KR 16V 9A
Местоположение: София

Мнениеот Namesata » Сря 16 яну 2008 13:38


абе както се вижда от скоро съм потребител и не мое да разбера защто ми закючват темите написах:
искам да питам дали си заслужава да купя пасат за 2500 с битурбо газов инжекцион лети джанти 16" 190 и нешто коня мисла че има и чип тунинг ама за двигателя няма документи та ако го купя и продам тия части дали ще съм на печалба /синхро/ е ама купето е малко зле вдига някаде кам 280 км в час.
и всички пишат
хахаххаххахахахаххахахахахаххахахаххааххах и не мое да схвана за какво се смеят че е невазможно пасата де е битурбо ли??????
Сори че пиша в твоита тема за моите проблеми :017:



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта