Изгоряла инсталация. Колата пали но не върви ...

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Изгоряла инсталация. Колата пали но не върви ...

Мнениеот Adnan » Сря 16 яну 2008 16:25


Ей сега ми звъни колега ( Лексани ) от форума не може да пише на път е и ми обястнява следното :
- Паля карами си нормално и по едно време колата угастна и замириса силно на изгоряло. Отварям капака и гледам един цял сноп който отива към акумулатора е леш всичко изгоряло.

:shock :shock Викам как стана това бре :
- Една от подгряващте свещи се е счупила и дала на късо и там :(. Сега колата си пали но повече от 1500 оборота не може да да дигне. Дали е и изгорял компа пита той ? Аз му викам според мен не е щото той компа управлява колко газ колко нещо той си пали.
Колата е Голф 4 1.9 СДИ.
Моля да споделите дали не е заминал компа. Всичко друго вика си работи, мигачи, чистачки т.н.




Потребителски аватар
Vladko
Мнения: 2480
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vladko » Сря 16 яну 2008 18:52


Не е изгоряло ЕКУто ако то изгори колата не пали.


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Сря 16 яну 2008 19:11


Според мен ECU-то може да е наред - в този сноп с изгорели кабели има някой (може и да са няколко), който е към някакъв датчик - може би от MAF (дебитомера), губи се сигнала от този датчик/датчици, и ECU-то минава в авариен режим.


lexani
Мнения: 36
Регистриран на: Нед 01 апр 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот lexani » Сря 16 яну 2008 20:15


утре ще сменя всички кабели с нови и ще видим какво ще стане!


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Сря 16 яну 2008 23:23


Задължително направи тест с Ваг ком, за да се види дали и какви грешки е записал компа.


Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Adnan » Чет 17 яну 2008 16:43


Последни горещи новини:
Оправени са кабелите за сега няма подгряване. Колата си пали от раз без никакви проблеми. Форсира си и си върви мощно.
Имало е няколко грешки до колкото разбрах по телефона :

Timing accelerator; ( според мен това е за педала на газта )
Temperature fuel; ( дали пък говиния филтър да няма датчик даден на късо )
Temperature engine; ( ? )
TH Rotor; ( :?: :?: )

Но къде са гледани тези грешки на какво така и неразбрах. Грешките са изтрити и колата е литнала. Това за сега е по развитието. Дано ако някой може поне да разтъкува грешките да сподели.


lexani
Мнения: 36
Регистриран на: Нед 01 апр 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот lexani » Чет 17 яну 2008 17:53


Throttle actuator motor
timing actuator
Fuel Temperature
Engine temperature

Това показа като го закачих!
Подмених вси4ки изгорели кабели, останаха само тези на свещите със шината но ги няма в БГ от ауто+ ще ми ги докарат другата седмица срещу 85 лв. реших че е по добре да не побългарявам и тях за да не се повтори станалото!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Пешо123 и 48 госта